1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja die heb ik, want ik heb daar ook de PC versie gekocht. Als ik nu inlog op de site kan ik alleen informatie en stats over mijn soldaat van de PC versie vinden.

    Ik kan alleen nergens mijn Xbox 360 versie koppelen. En als ik op (A) druk bij Battle Feed in het hoofdmenu krijg ik;

    "Visit battlelog.battlefield.com to activate your battle feed and extend your experience to the web".

    Waar moet ik nou precies op klikken dan als ik ben ingelogd op de Origin pagina?

    Of, waar kan ik mijn Gamertag van de Xbox aan mijn EA account koppelen?
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hmm, bij mij werkte battlelog pas wanneer ik een multiplayer potje had gespeeld, maar zal ff kijken of ik kan vinden waar je je xbox GT kan koppelen
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Thanks!

    Heb trouwens al aardig wat uurtjes gespeeld online op de Xbox, dus daar kan het niet aan liggen.

    Krijg nu de error "Cannot connect to EA servers".
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Jezus dat tank level is echt gruwelijk saai, geen zak aan en voelt lomp. Heel irritant dat soort tussenstukjes.
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    probeer hier eens https://profile.ea.com/myprofile.do
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zie het nergens staan. Alleen wat persoonlijke gegevens van mij, maar geen optie om een gamertag te koppelen.
     
  7. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    OMG! |:-

    Jongens het ziet er soms echt niet uit hoor! Heb zelf de PHILIPS PFL 46 9705 H/12. Dat is een tv die heel goed graphics zou moeten laten zien maar je kunt beweren wat je wilt, maar de grafische kant van dit spel laat echt veel steken vallen. Vooral door die textures die dus te traag laden waardoor het voor 90% van de tijd eruit ziet dat je die textures pack niet hebt! En ja alles is geinstalleerd op de harddisk en velen mede battlefield 3 spelers klagen hierover op het BF3 forum. Als dit niet gepatcht wordt is dit een dikke faal... (Grafisch gezien.)
     
  8. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word soms gek als die zon schijnt.. byv je loopt richting de zon zie haast niks meer..
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dan zou ik ff inloggen op ea.com, en dan naar help sectie en talk to a game advisor kiezen, zij moeten je verder kunnen helpen

    Je lijkt nu net de reviewer van destructoid die de game een 7,5 gaf, oa omdat de game te mooi en realistisch is waardoor je het overzicht kwijt raakt
     
  10. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik eerlijk moet zijn dan raak ik soms echt de weg kwijt in de game *)
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    da's meer omdat de game net uit is en je de mappen nog niet kent, hou vol! :)
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik vond het een heerlijk level. De geluiden waren overdonderend, de boost op je tank geweldig. _O_

    Ik vond het jammer dat
    er niet wat meer missies inzaten met heli's en tanks
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waaaaat een paupers bij EA zeg. Ongelofelijk! 30 minuten in de queue gestaan. Krijg paar bullshit antwoorden, en toen disconnecte hij weer :mad:
     
  14. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    top game! heb alleen soms het gevoel dat ik iets teveel moet schieten om iemand te killen is er geen hardcore mode a la call of duty?
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, ik heb een Origin account. Hiermee heb ik namelijk ook de PC versie gekocht.

    Echter, als ik inlog op de Battlelog site zie ik alleen de stats van de PC versie.
     
  16. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heeft de Xbox versie het meest last hiervan..textures die traag laden.

    Speel hem op de PS3 en heb er gelukkig haast geen last van.


    Ik heb nu alles voor de Engineer unlocked, precies 15 uur over gedaan. UMP is zoals altijd weer een baas en ben ook f*cking blij met de G36C ! Was ook me lievelingswapen in COD4 (wat mis ik die game=()


    Levelen gaat echt traag soms, ben nu rank 16 met 15 uur gespeeld te hebben.
     
  17. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    valt best mee, het gaat sneller als de vorige battlefields

    je kan hardcore aanvinken in de serverlist
     
  18. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was denk ik redelijk ver in de game, namelijk bij:
    De Winkelcentrum missie. Is dat al bijna het eind?

    Heb ik denk ik de xbox uitgezet tijdens het safen, want ik ben alles kwijt....
    Mooi weer alles opnieuw doen op Hard :mad:
    Of is het een bug als je van je multi-player disc naar je single player disc gaat?
     
  19. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    levelen gaat ook te langzaam jezus
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gaat voor mijn gevoel juist sneller dan in BFBC2. Ik ben na 12 uur spelen level 17 en heb alle Engineer unlocks al gehaald.

    Dacht dat dat bij BFBC2 veel langer duurde

    UMP is echt weer lekker inderdaad :) Ben ook helemaal fan van een SCAR-H met foregrip, holo en silencer. Mijnen, RPG + Expl perk mee en geen enkel voertuig is meer veilig :D

    Wat ik wel minder vind is dat je de C4 niet meer echt gooit. Dus met support een tank uitschakelen is een stukje lastiger dan in BFBC2
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina