1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, Team Deathmatch lijkt op de kleine maps soms een beetje á la Call of Duty. Ik werd net best vaak gespawnd op punten waar gewoon twee of meer enemy snipers zaten. Jammer genoeg zagen ze me spawnen dus was ik meteen weer dood... :p
     
  2. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij met deze game joh :) Ga mw3 lekker skippen dit jaar!
     
  3. Weecow

    Weecow Gamer

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is de release van back to karkand dan
    Kheb daar echt veel zin in :) lekker classic maps :)
     
  4. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Back to Karkand komt in december! :)
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit hier met een probleem.
    Een kennis van mij heeft pas BF3 gehaald en steeds als multiplayer wilt spelen zegt hij "Player too young" terwijl hij bij zn xbox email heeft gezegd dat hij 31 is :+
    Hij heeft de online pass gebruikt en geactiveerd.
    Enige oplossing hiervoor?
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat is dat schokken als je in een jet vliegt? Ben al 4 keer neergestort doordat ik laag bij de grond ineens van die beeld schokken kreeg 8)
    Beter hoort dat niet want het enigste wat ik in BF2 deed was laag over de grond scheren en onder bruggetjes vliegen etc.

    Dacht eerst dat het explosies oid waren maar er was niks te zien/horen.
     
  7. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Jullie ook nog steeds last met de mic in de mp ? Hapering met praten naar elkaar...
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Goeie vraag!

    K zou ff googlen naar oplossing, heb de vraag vaker voorbij zien komen met EA games

    Dat was ook zo in BFBC2, party chat is vele malen beter
     
  9. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe doe je in bf3 party chat dan ?
     
  10. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand?

    @Sloober, Google is mijn vriend dus gebruik ik altijd als eerst alleen nu is dat die vragen niet beantwoord zijn.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Gewoon een party beginnen met mensen uit je friends list en op die manier met elkaar praten
     
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Was zijn leeftijd van het emailadres tijdens het maken van zijn Xbox LIVE account onder de 16 jaar? Zo ja, dan heb je pech en moet je wachten tot je "daadwerkelijk" 16 jaar bent. Dus stel:

    - In 2008 maak je een account aan met een emailadres waarop je 12 bent (ook al ben je ouder dan 12)
    - In 2012 ben je dan pas echt 16, ook als je na het creëren van het Xbox LIVE account je geboortedatum hebt gewijzigd

    Had jouw vriend dit ook al met andere EA games?
     
  13. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Je bedoeld sqoud ? Maar in bc2 deed ik t met m'n clan en daar had k er geen last van. Maar in bf3 de ene hapering na de ander.
     
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Nu een paar dagen gespeeld en ben echt super tevreden.
    Een paar dingen zou ik graag anders zien:
    Private matches en dan voornamelijk om het vliegen onder de knie te krijgen want bak er niks van maar wil het wel graag leren zonder dat ik 20x dood ga in een potje.
    Leaven tussen matches in en niet hoeven wachten tot het volgende potje begint.
    Met je squad in een lege squad komen, wat is anders het nut. Ik weet dat je kan leaven en samen in een lege squad kan maar vervelend is het wel.
    Mensen die het spelletje begrijpen.... Ga voor de objective als je achter staat! Zal blij zijn als mw3 er is... Begrijp ook niet dat hier nu ook allemaal k/d ratio's worden vergeleken.
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee, in je friends list van xbox nodig je iemand uit voor een party, en als ie je party joined heb je party chat, dit heeft verder nix met bf3 te maken
     
  16. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Net paar lekkere potjes gespeeld. Ook met de straaljagers maar 1 ding snap ik niet , Waarom heb je geen bommen en kun je alleen schieten of moet je dat unlocken ??
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Kweenie hoor, ik vind het nog steeds zwaar kut dat je nu even snel als in CoD dood gaat, het haalt voor mij gewoon heel veel fun uit het spel wanneer je in 0,1 seconde gekilled wordt ipv 1-2 sec in BFBC2. Misschien leuk voor deathmatch, maar als ik in rush een kistje wil disarmen en van een scheet al doodga is de lol er gewoon snel vanaf..
     
  18. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Vind dat juist een voordeel. Anders krijg je juist nog meer lone wolf rambo's.
     
  19. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18

    Gevoel had ik vooral in de beta. Nu vind ik het wel meevallen, in ieder geval niet storend opvallen. Maar inderdaad het is wel wat sneller dan bij bfbc2.


    Wat ik me btw nog afvroeg, klopt het dat je als recon afhankelijk bent van een straaljager als je die laserdesignator gebruikt?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Check dit over de SOFLAM:



    Hij 'locked' dus automatisch, en over een tijdje als er wat mensen zijn die Guided Missiles hebben unlocked kan dit echt geweldig gaan werken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina