[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    True :) Soms is het wel even lekker om vol automatisch gewoon te raggen en om inderdaad supressing fire te leveren. Daarom is mijn accuracy ook zo laag :+
    Speel zelf ook voornamelijk support. Love them tripod/lmg's :)
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    hier ook geen problemen. wel af en toe met spotten. soms reageert ie niet op mijn 'back' knop. of er moet een limiet op het spotten zitten? dat weet ik niet!
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Iemand nog tips voor een beginner hoe ik het snelste kan upgraden qua wapens? Ik dacht dat ik zoals bij MOH met mensen speelde met dezelfde rank en wapens maar dat is niet het geval.

    Heb nl. het wapen van een tegenstander eens gebruikt en daar had ik een super goede scope op met een warmtezoeker. Schiet je iedereen zo mee dood. :thumbs:
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ja zit een limit op het spotten.

    Gister mw3 gespeeld, geef mij maar bf3 veel meer vrijheid. Alles wat je zag van object en omgeving zo zag het er ook uit in mw2.
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ja zit een limit op het spotten.

    Gister mw3 gespeeld, geef mij maar bf3 veel meer vrijheid. Alles wat je zag van object en omgeving zo zag het er ook uit in mw2.
    Mijn broer(mw fan) zei gister bij cod kan je 5 kills maken in 1 minuut, bij battlefield 1 kill in 5 minuten. Dan heb ik liever 1 kill in 5 minuten.. Als ik bij bf3 een kill maak ben ik 'blij' als ik dat bij mw doe denk ik mwa =p! En bij mw kan je ook nooit een goede scoren halen of je moet campen anders word je in je rug geschoten. Bij bf3 hoef je niet te campen om voor een goede scoren en kan je rond lopen zonder altijd in je rug te worden beschoten!!
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  6. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Upgraden kan alleen door kills te maken. Die scope die je had was waarschijnlijk IR-scope, die je volgens mij bij alle wapens unlocked door er 100 kills mee te maken. Je kunt je unlockprogress van je huidige wapen rechtsonderin beeld zien, onder je ammo/grenades. Je maakt het snelst kills door TDM te spelen, maar persoonlijk vind ik die gamemode nogal lame door het hoge spawnkillgehalte.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    In BF kún je ook vrij snel kills op rakelen (vehicles kills waar meerdere inzitten, hele squads die vlak bij mekaar bivakeren etc.). Maar het is idd zo dat je met welke CoD dan ook veel sneller kills behaald. Simpelweg omdat het meer arcade achtig is om het even zo te formuleren.

    Met CoD games is het "ego gehalte" ook vele malen hoger gezien de killstreaks die je kan krijgen (maar wellicht dat dit iets is opgelost in MW3 middels die strike packages, wouldn't really know gezien ik MW3 niet heb egspeeld). Met BF heb je dat soms met "vehicle hoggers" (mensen die per se in bepaalde voertuigen willen zitten) maar beduidend minder als een gemiddelde CoD game.
     
  8. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit een onzinverhaal. Vrijheid? Snap ik niet, de muren zijn gewoon vervangen door onzichtbare muren. Iets wat mij nog erger stoort, omdat ik soms ineens erbuiten zat en vanwege het zwarte beeld dood ging. Lekker 10 sec wachten voor niks.
    Dat je niet in je rug wordt geschoten ligt duidelijk aan de gametype. In rush gebeurt dat niet natuurlijk, want daar zijn 2 duidelijke kanten, maar tdm vaak zat. De spawnpunten bij tdm zijn overigens niet om over naar huis te schrijven, want ik spawn soms gewoon 1 meter achter een enemy.
    Wat betreft het "1 kill in 5 minuten en 5 kills in 1 minuut", zal wel kloppen voor de gemiddelde noob, maar dan zouden mijn rush potjes (met 25-30 kills per potje) omgerekend 2 uur moeten duren.
    En campen, tsja, dat is in BF3 natuurlijk essentieel bij Rush. Elk potje wordt er gecampt 4 life, om steeds weer 'n stukje terrein te winnen/verdedigen. En als jij bij cod moet campen om een goeie score te halen (dat zeg je in de laatste regel), waar praten we dan nog over. Leer codden, dan kill je elke camper.
    Ikzelf ben een fan van beide reeksen. En een camperkiller. En een dikke camper als ik dat wil of als het moet. :9
     
  9. Batsegezich

    Batsegezich Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Campen hoort in bf, en niet allen bij rush. Doe t ook vaak bij cq, heerlijk! Mensen die niet tegen campers kunnen, frustreren zich gewoon door hun eigen onmacht. Hehe
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    --

    :+
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    euh oke :+?
     
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik krijg toch hele andere mappen in BF3...:+
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tis dan ook een mod die hij geïnstalleerd heeft voor betere graphics :lol:
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Oeps :+

    2de keer dat ik het in een verkeerd topic post :emo:
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Krijg je bij BF3 weer zo'n code die je ij moet vullen om online te spelen net zoals bij BC2?
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, EA he.
    Die slaan geen mogelijk af om met een online pass te werken.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Heb gisteren een paar uurtjes gespeeld en het loopt wel lekker, leukste moment/spelletje was toen ik conquest in die bazaar speelde. Hele tijd de alleyway weten te verdedigen.

    Sommige teams waar ik mee speelde deden echt moeite andere dan weer niet, dat merkte ik wel toen ik elke keer de vlag mocht veroveren. :b:

    En tijdens rush nog een aantal vliegtuigen/heli's uit de lucht geschoten. _O_

    Sommige snipers blijf ik nog altijd lame vinden, ik kwam uit mijn spawn en een sniper was al op me aan het schieten toen ik er uit kwam doh... (map in die dokken, waar je een vliegdekschip hebt).



    Oh ja dit nog, die flashlights mogen er echt van mij uit. Te onrealistisch, dit is gewoon misbruik maken van een slechte feature.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    die lichten vind ik ook schijt irritant , ik gebruik het niet ook die laser niet want dan ziet iedereen je ook aankomen
     
  19. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Zowiezo alle lichteffecten in bf3 zijn schijtirritant, veel te licht ook ziet er echt niet uit
     
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Die flashlights hebben ansich wel een tactische functie.

    Hetzij newbies die ze aan laten staan waardoor je ze van kilometers ver al aan ziet komen rennen hetzij vlug aanzetten in cq om je vijand te verblinden.

    Het idee is leuk erachter, uitwerking wat minder. Maar de flashlights worden aangepast in een opkomende update dus dat scheelt :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina