Mwaw. In principe zijn alle wapens "de goede shit". Alleen sommige dingen welke bijna een must zijn (stingers, IR flares/smoke etc.) moet je dan wel unlocken ; maar zijn meestal vrij snel te unlocken dus wat dat betreft.
Het is echt niet zo dat iemand van level 40 iemand van level 5 enorm kan pwnen puur door de unlocks. Natuurlijk zal het wel íets helpen ; maar je bent niet een klein zacht kuikentje zonder alle unlocks
Kan begrijpen dat het wellicht voor jou een fijnere gedachte zou zijn als de classes dan enigszins "gelijk" zijn. Maar dit is nu eenmaal de "CoD way" en sja, het werkt IMHO. Werken voor je unlocks/upgrades! Gevoel van voldoening geeft het wel moet ik zeggen
Schieten vanuit safezones? De spawn protectie zones van de verdedigers bedoel je? Deze vallen namelijk reuze mee ansich. 9 van de 10x zijn dit snipers met 7x of 12x scopes erop waardoor je ze zo ziet.
Rush vind ik persoonlijk het lekkerst om te spelen. Je weet van welke kant je het meest kan verwachten en het is wat meer linear. Het geeft me ook wat meer het gevoel van oorlog voeren als conquest. Langzaam naar voren rukken, meer grond innemen etc.
Conquest is ansich ook wel leuk om te doen, maar beduidend meer chaotischer als rush IMHO.
Laatst bewerkt: 23 nov 2011