[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een goede heli piloot tegen je heb is het moeilijk inderdaad. Probeer op een dergelijke positie te staan waarbij je hem kan locken. Vuur één stinger af, herladen en meteen weer locken. Als hij zijn flares heb afgeschoten meteen er één achteraan sturen.

    Wat veel goede heli piloten gebruiken zijn de omgevingen. Natuurlijke of menselijke (huizen e.d.) barrieres gebruiken om de lock ongedaan te maken. De truc is om altijd een mooie line of sight te creeëren tussen jouw stinger en de heli. Zelfde geld voor jets btw.


    Je moet ze inderdaad verdienen ; Het is de eerste "perk" die je verdiend. Tip voor als je ooit een raket achter je aan krijgt als jet zijnde en je heb flares ; schiet ze nooit direct af. Wacht altijd eerst even (tenzij je hem al direct op je af ziet vliegen). Soms kun je de stingers ook gewoon ontwijken door sterke ontwijkende manouvres uit te voeren (loopings en direct een scherpe bocht etc.). Maar dit werkt niet altijd natuurlijk.

    Jawel hoor. Like I said, RPG's hebben een minimale "prime" afstand nodig om daadwerkelijk af te gaan. En als je dood gaat terwijl je een projectiel of granaat heb gegooid zijn deze gewoon nog "geldig" als het ware.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Irritant dat je de Javelin niet op Air Vehicles kan locken. :mad:
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Waarom krijg je geen punten als je een helicopter/straaljager uit de lucht haalt met je geweer ipv stinger. Ik schiet net een helicopter neer/ontploft en je krijgt gewoon niets, is al enkele keren gebeurd.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Omdat de piloot voor die tijd uit z'n vliegtuig springt?
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er alleen met een javelin op locken als er een soflam op gericht staat. Een heli lijkt me dan nog enigszins te doen (hetzij met geluk hetzij teamwork), maar een jet word wel vele malen lastiger om neer te halen.

    Sowiesow zou je moeten kunnen vertrouwen op een vriendelijke jet piloot welke het luchtruim vrij houd van vijandige vliegtuigen IMHO.

    Dat dus :) Als ze er op tijd uit springen krijg je alleen punten voor het disabelen en eventueel het vernietigen van de voertuigen. Sowiesow als je in een AA gun zit gewoon door blijven raggen, 9 van de 10x áls ze er dan uit springen neem je ze meteen mee :+
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat snap ik best maar deze was echt nog aan het vliegen met iemand aan het stuur.


    Net nog even Medal Of Honor MP gespeeld en wat een verschil met BF3, je schiet echt 100x zo snel in MOH (ook geen recoil).
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
  8. Svelterbike6

    Svelterbike6 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Battefield 3,een game die erg mooie grapics heeft.En heel erg doet dat je tenminste echt duikt en ergens overheen springt,wat bij Call of duty niet echt is.
    Wel jammer dat dit spel erg brokkelig begweegt enzo.
    Bij Cod is alles fijn glad en hier is dat niet echt.

    Beide games goed,maar ik speel toch liever Call of duty.
     
  9. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0

    Brokkelig beweegt? Als jij rent blijft toch ook niet alles stil staan? Wat bedoel je met glad?
     
  10. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt soepel.
     
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat BF3 op 30fps gelocked is en CoD op 60fps.

    En dat is ook niet zo gek. CoD hoeft geen dynamische en vooral vernietigbare omgevingen te renderen. Daarnaast heeft CoD geen voertuigen en grote mappen.

    CoD mag ook wel soepel draaien op een engine welke al bestaat sinds 2005.

    Ben het wel met je eens dat als je veel CoD heb gespeeld en vervolgens naar een BF BC (2) of BF3 overstapt het voelt als een enorme stap terug ; Maar dat is het uitiendelijk niet gezien wat je ervoor terug krijgt.
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor het eerst CoD niet gehaald sinds CoD2 en ik heb geen seconde spijt.
    Ik heb MW3 wel gespeeld bij vrienden en de singleplayer was echt allemaal herhaling en oud.
    Online is CoD nog steeds gewoon goed als je er van houdt.

    Battlefield gaat veel meer om het winnen, de taktiek en de wat meer relaxte sfeer.
    Tuurlijk zijn er tegenvallers zoals het matig over muurtjes en andere objecten heen komen en het kniven is ook niet om over naar huis te schrijven maar t.o.v. CoD waar ik natuurlijk weer vanaf 10 meter geknived werd is helemaal frustrerend.

    In 3 potjes CoD ben ik chagrijniger dan in 300 potjes BF dus ik blijf lekker deze game spelen :)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    En je bent nu al Colonel 5? 8)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jullie moeten allemaal niet zo veel spelen, zo kom ik nooit in de leaderboards :mad:

    W/L gaat nog wel steeds de goede kant op, 4,88 nu. Op naar de 5!
     
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook :D

    Zeker als ik mijn favoriete CoD tot nu toe (MW2) opstart dan is het niet leuk meer. Allemaal QS of one man army met tubes :'-(
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Of glitchers/modders/hackers en andere bullshit.

    Is er btw al een definitieve datum bekend voor Back to Karkand?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    December, zal dus wel de 29ste worden :+
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft BF3 eigenlijk een online pass? Ik heb zin in een goede MP game, en als dit lijkt op BC2 of zelfs beter, dan wil ik deze ook halen. BC1 en 2 zijn de enige Battlefield games die ik zover hebg espeeld :/
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh, dat wordt dan uit de winkel kopen. Merci.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina