1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke VTOL? De Harrier? Dat zou geweldig zijn om alle helicopters neer te halen8) Als hij dan ook missiles kan schieten dan lijkt hij me wel overpowered...
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een bullshit. Helicopter vs helicopter op grote afstand, ik lock hem eerst, hij gebruikt flares, ik wordt gelockt, ook flares gebruikt. Ik schiet zo snel mogelijk weer, hij heeft weer flares, hij schiet ook weer, mijn flares zijn nog niet terug.

    En hij had geen belt speed upgrade.
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Misschien had die dat ding van sneller locken op zijn heli.
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke upgrade is dat?
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Amerikaanse choppert is ook beter... Maar hij had waarschijnlijk iemand aan boord die ook flares heeft...
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat veel mensen fout doen met de heli is allebei de raketten tegelijk afschieten.
    Je kan beter locken en dan 1 raket afvuren , als hij flared dan lock je snel weer en schiet je de ander af.
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat ik altijd doe als ze me niet zien (dus ik zelf geen lock heb).. Net zolang wachten tot ze flares eruit gooien en dan opnieuw locken en schieten.

    Mensen denken dat als ze na de piep piep piep en pieeeeeeeeep hebben de raket onderweg is.. Maar dat is pas als je een tu tu tu hoort 8)
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    1 is genoeg voor een disable?
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen de mappack voor de PS3, ik laat nog wel me indruk weten later deze week.
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben altijd fervent speler geweest van de beide Bad Companies en heb nu 30 uur in BF3 zitten (enkel online). Tijd voor een kleine conclusie. Het spijt me om te zeggen maar ik vind het allemaal een stuk minder dan de beide bad companies, misschien komt het omdat ik op console speel en dat het eigenlijk geen console game is maar ik loop tegen de volgende dingen aan:
    - alle visuele effecten zorgen voor zoveel afleiding dat je bijna genoodzaakt wordt tot night vision
    - de maps zijn vrij eentonig en richten zich veel meer op choke points
    - er zijn weinig tot geen mogelijkheden tot destructie (misschien door 64 man gameplay op pc?)
    - het sterft van de CoD (sniper) noobs die zijn binnengehaald door EA's prestige strijd. Erg jammer
    - Voertuigen gaan pas verrot nadat je zeg echt goed heb geraakt waardoor iedereen kan ontsnappen, dit sluit de engineer klasse uit van een hoop loon naar werken ivm KD ratio.
    - Persoonlijk dingetje maar mijn favoriete gun (UMP 45) is dermate kut in BF3 dat je er bijna niks mee kan.

    Het is niet dat ik me niet vermaak met de game maar het zijn wel puntjes die het spelplezier ietwat voor mij bederven.
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Die verticaal opstijgende vliegtuigen zaten ook in BF2. je kunt daar indd mee hoveren. maar zijn een stuk minder stabiel als helicopters..
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467


    K/D Ratio be damned. Ik haal als Engineer altijd verreweg de meeste punten. Ja de voertuigen zijn vrij stevig maar het feit dat je en mijnen en raketten mee kan nemen compenseert dat ruimschoots imho

    UMP is inderdaad vrij nutteloos vergeleken met sommige andere carbines maar er is zoveel keuze dat ik er niet echt mee kan zitten. Gebruik hem nog steeds wel eens als ik Recon speel.

    Ben het wel met je eens dat er snel wat nieuwe mappen bij moeten komen. En dan vooral meer wat grotere mappen. Af en toe een potje Bazaar of Metro is wel leuk voor de afwisseling maar ik hou toch meer van de echte open CQ mappen.

    Wat de destructie betreft, ik mis het eerlijk gezegd niet echt. Er kan voor mij nog genoeg kapot, heb de meerwaarde van destructie voor de gameplay altijd al een beetje overschat gevonden. Zolang niet echt ALLES kapot kan heeft het imho alleen een functie qua sfeer en realisme. Zolang je de layoout van de mappen niet kan wijzigen blijft het voor mij een cosmetische factor en voor dat doel zit er nog destructie genoeg in.


    Snipers irriteer ik me nog niet echt aan. Sterker nog, voor mijn gevoel zijn het er minder dan in BFBC2. Daar stond regelmatig je halve team nog in de eigen spawn een beetje te snipen (MoH had daar ook last van). Dat zie ik nu zelden.

    Kortom, ik ben wel wat positiever dan jij denk ik, al snak ik ook wel naar nieuwe mappen. Paar weekjes wachten nog :D
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  13. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Precies de destructie voegt nu te weinig toe, ik zou graag willen zien in zo'n als de grand bazaar dat je bepaalde muren kan weg knallen zodat je shortcuts kan maken voor je team.

    Wat betreft de KD ratio, daar heb je gelijk in maar ik kan het toch moeilijk verkroppen dat ik net negatief sta terwijl ik in de laaste Bad Company positief stond terwijl ik toch ook waardevol was voor het team. Misschien moet ik deze game ook weer eens met wat gasten in een squad gaan spelen.
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel fijn dat je nu tenminste punten krijgt voor het uitschakelen van een voertuig omdat Battlefield nog steeds geen Halo systeem hanteert met in/uitstappen.
    Eerder gebeurde het vaak zat dat je een tank aan het bestoken was met raketten en dat vervolgens de vijand eruit vlucht en dit resulteerde in geen enkele punt en/of kill.

    Verder vind ik dat Engineer haast een all round class is in combat, goede primary en de mogelijkheid voor anti-tank en anti-air.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat heb ik dus ook, als Engineer heb je overal een antwoord op. Ruime selectie aan prima primary wapens (veel met silencers en foregrips wat ik altijd wel lekker vind). En geen voertuig is veilig voor je. Zeker als je een recom maatje hebt die de luchtmacht voor je tagged.

    En die vehicle disabled punten tikken ook best lekker aan. Okay , je krijgt de kills niet maar als de tanks uitgeschakeld zijn heb jij als engineer je werk gedaan.

    En wat de K/D betreft, daar moet je gewoon niet naar kijken. Alleen W/L telt in objective gametypes wat mij betreft.

    Ik sta nu volgens mij rond de 1.7 K/D , dat is een stuk minder dan ik bijv in CoD gewend ben maar dat zal me worst zijn zolang de W/L boven de 4 blijft.

    Sterker nog , als ik zonder mijnen kom te zitten en ik word niet meteen ge-resupplied ga ik meestal kamikaze om weer nieuwe mijnen te krijgen :+

    Ik denk ook dat als je vaker met een vaste squad speelt je sommige minpunten ook minder zal gaan zien. Zo is een engineer met een support speler bij zich ineens dubbel zo gevaarlijk omdat je dan een wandelende mijnenfabriek bent. En een recon met een SFLAM die alles voor je spot kan ook enorm helpen. En een assault die je af en toe overeind houd helpt je K/D natuurlijk ook etc etc.

    Samenwerking is in BF3 verreweg het beste wapen, daarom blijft het me ondanks dat het spel wel minpunten heeft nog steeds boeien, je speelt toch iets meer met je hoofd dan in CoD (waar het voor mij vooral op hoog tempo spelen is. Tegenstander net zolang achterna zitten tot ze niet meer weten waar ze het moeten zoeken :+ )
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.028
    Maar je kan toch niet onbeperkt mijnen blijven leggen? Als je meer dan 8 mijnen legt verdwijnen de eerste toch? Of heb ik mezelf dat wijsgemaakt :+
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb maar 1.7 :mad:

    maar ik heb zovaak dat ik gewoon alles uit de kast haal en het niet genoeg is :9 (een vlag innemen en 2 kwijtraken omdat je team niets wilt doen)

    Speel dan ook vaak alleen, aangezien amper mensen in mijn friendlist het spel hebben.

    More Statistics
    Kills 1 616
    Deaths 1 242
    K/D Ratio 1.301
    Kill assists 338
    Score/Min 362
    Quits 10%
    Vehicles Destroyed 124
    Vehicles Destroyed Assists 22
    Avg. Weapon Accuracy 10%
    Longest Headshot 161 m
    Kill Streak Bonus 13
    Skill 276
    Squad Score Bonus 21 370
    Repairs 2
    Revives 52
    Heals 2 296
    Resupplies 681


    weet iemand wat die skill betekent? een indicatie van hoeveel je doet ofzo?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.028
    Ik heb trouwens een negatieve W/L ratio, op de PC heb je echt vaak goede tegenstanders :+

    Echter, als ik in een squad zit met 3 vrienden winnen we vaker dan we verliezen, dan merk je echt hoe belangrijk teamwork is :)
     
  19. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Of er zit een gunner naast die ook flares heeft aanstaan
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nu nog umlimited , maar dat gaan ze er uit patchen

    Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. (We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA).

    http://www.enterbf3.com/

    Is ook wel eerlijker op deze manier.

    Want ik spam dus een hele ronde lang overal mijnen en dan krijg je tegen het eind van de ronde her en der overal kills en disables vandaan.

    Terwijl ik die mijn misschien 10 minuten geleden al gelegd had en ondertussen al 10 keer ben dood gegaan.

    Door deze fix dwing je een engineer om bijv 1 vlag te gaan verdedigen of 1 weg in de gaten te houden ipv dat je alle kruispunten gewoon vol kiept met mijnen.

    Dan word tanken ook weer wat kansrijker voor mensen die geen eigen engineer bij zich hebben en nog niet alle tank upgrades hebben

    edit:// en dat skill nummertje word blijkbaar op de volgende manier berekend

    Maar geen idee wat een goede score is qua skill, ik zit volgens Battlelog op 137. Hoop maar dat dat een beetje redelijk is :+
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina