K/D Ratio be damned. Ik haal als Engineer altijd verreweg de meeste punten. Ja de voertuigen zijn vrij stevig maar het feit dat je en mijnen en raketten mee kan nemen compenseert dat ruimschoots imho
UMP is inderdaad vrij nutteloos vergeleken met sommige andere carbines maar er is zoveel keuze dat ik er niet echt mee kan zitten. Gebruik hem nog steeds wel eens als ik Recon speel.
Ben het wel met je eens dat er snel wat nieuwe mappen bij moeten komen. En dan vooral meer wat grotere mappen. Af en toe een potje Bazaar of Metro is wel leuk voor de afwisseling maar ik hou toch meer van de echte open CQ mappen.
Wat de destructie betreft, ik mis het eerlijk gezegd niet echt. Er kan voor mij nog genoeg kapot, heb de meerwaarde van destructie voor de gameplay altijd al een beetje overschat gevonden. Zolang niet echt ALLES kapot kan heeft het imho alleen een functie qua sfeer en realisme. Zolang je de layoout van de mappen niet kan wijzigen blijft het voor mij een cosmetische factor en voor dat doel zit er nog destructie genoeg in.
Snipers irriteer ik me nog niet echt aan. Sterker nog, voor mijn gevoel zijn het er minder dan in BFBC2. Daar stond regelmatig je halve team nog in de eigen spawn een beetje te snipen (MoH had daar ook last van). Dat zie ik nu zelden.
Kortom, ik ben wel wat positiever dan jij denk ik, al snak ik ook wel naar nieuwe mappen. Paar weekjes wachten nog
Laatst bewerkt: 5 dec 2011