1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Altijd gebruik gemaakt van server browser :) vind het toch veel fijner om zelf even te kijken waar ik bij wil joinen


    edit: en ik speel ook alleen maar CQ :9 BC 2 speelde ik vooral rush, maar op de een of andere manier vind ik het in dit spel niet zo lekker uitpakken
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.028
    Ik speel ook alleen maar CQ, Rush maar iets van 5x gespeeld. Squad DM heb ik ook maar een paar keer gespeeld en normale TDM nooit gespeeld :+
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    team deathmatch wil je ook gewoon niet spelen :9 ergere spawns heb je alleen in MW3's team defender :lol:
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    pff wel ingewikkelde shit soms.. maar spel is top weet iemand een goede tutorial over voertuigen(knop bediening etc.) (youtube of text) want daar begrijp ik nog weinig van.. en ik kon geen goede vinden.. er zit sowieso geen button handleiding bij :mad: alleen een stom wit boekje met niks over het spel


    Je spawnt in het begin van het spel gewoon precies tegenover iemand -.-'
     
  5. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    leuk toch? heb je gelijk een duel :)
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Even terug over de snipers, stel dat Dice/EA je de optie geeft om in maps te spelen MET/ZONDER snipers zou dit dan nefast zijn voor de snipers. Dus gaan meer mensen in maps spelen met of zonder snipers?

    Ik zou er namelijk voor kiezen om zonder te spelen, ik word er gewoon fucking gek van. En het zijn altijd dezelfde nerds, niet normaal. Ik zie ze duidelijk snipen uit een gebouw, ik schiet 4-5x met mijn rocketlauncher/bazooka/... (ze zitten er nog) en ook al is heel de voorkant kapot en mik ik op verschillende plekken sterven ze niet... Ik zag ze er namelijk na nog altijd liggen toen ik de sniper opraapte van een overleden teammate.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je gewoon beter richten. ik heb geen probleem met snipers... t hoort erbij toch. wat een kleuters hier soms...
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nee want ik ben altijd te traag:9

    kogels (sniper rpg en alles) gaan naar beneden (zwaartekracht) dus moet je toch echt beter richten
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb in BF3 (in CQ , want Rush speel ik zelden) eigenlijk helemaal geen last van snipers.

    Tuurlijk, ik word ook wel eens gesniped maar zo vaak gebeurt dat nou ook weer niet. Lijkt in ieder geval veel minder dan in BFBC2
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    klopt, snipers komen bijna niet voor meer.

    Zelf heb ik ook de grootste moeite als ik ga snipen. Kom veel minder tegen (close quarter verlies je bijna alles).
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Is er trouwens een unlock voor een wapen die zorgt dat je niet zichtbaar bent op de map als je schiet??

    en deze nog even:
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar is de silencer /flash supressor voor toch?
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm silencer :+? En die besturing is gewoon proberen.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ahh okee ja wist niet of je dan ook "ontzichtbaar" bent op de map ;) thanks
     
  15. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de shit scoor je punten met een straaljager? Ik raak echt niks met de machinegun van dat ding, nog andere manieren?
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Okee, misschien heb je wel eens een potje waarbij er 4 snipers ofzo zijn die je steeds killen.
    Maar dan ligt het aan jou om je tactiek te veranderen en ze misschien te flanken of met een tank/voertuig naar binnen rijden en dan ze vermoorden.

    @vozz, gewoon laag/mid vliegen en dan proberen een tank te exploderen en volgens mij als je 2 vehicles disabled dat je dan al flares krijgt en andere wapens erna zodat je alvast een begin hebt.
    Helicopters zijn ook makkelijk neer te halen in caspian border omdat die met een lage snelheid gaan.
    Dus vanaf een afstandje op de helicopter afgaan en dan je machinegun gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.028
    Machinegeweer daarop is juist erg goed! Als je goed aimt, heb je hem zo maar kapot :)

    Guided missiles zijn ook leuk maar is snel te counteren door flares.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon dit volgen. :9

     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ja dat is ook een manier ja ...
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat weet ik en verwachtte deze vraag al maar ik heb echt goed gericht van boven naar beneden en van links naar rechts. Pech voor mij dan maar. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina