1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    je heb er 2 guided missles gewoon 1 afvuren en wachten tot ie zijn flare gebruikt dan snel die andere schieten 9 van de 10 keer raak je hem dan

    Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
     
  2. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het eenmaal door heb is de machinegeweer juist érg effectief. Je moet alleen weten hoe je op je doelwit af moet vliegen.

    Wat veel mensen fout doen is te kort na een "attack-run" weer om draaien. 9 van de 10x heb je dan te weinig tijd om fatsoenlijk te richten.

    De truc is (mits je niet word achtervolgt en/of gelocked) om eerst recht over je doelwit heen te vliegen en vervolgens een halve looping. Als je het goed doet zit je er weer recht voor. Als de tank of wat dan ook nog niet gespot is doe dit zelf even zodat je makkelijker ziet waarop je moet schieten.

    Vervolgens zorg je dat je vanaf een hogere afstand een duikvlucht maakt op je doelwit. Eventueel kan je afremmen en vervolgens korte stukjes corrigeren om beter te kunnen mikken. Enige nadeel is dat je dan wel een "sitting duck" bent om gelocked te worden.

    Ik hou meestal het bovenste aan (uiteraard niet zo zwart op wit). Dan vuur ik eerst een rocket pod salvo af waarbij ik ze van de 10x sowiesow disable, vervolgens switch ik snel naar de machine geweer om het af te maken. 7 van de 10x maak je meteen alle inzittenende af omdat ze simpelweg geen tijd hebben om nog eruit te springen.

    Succes! Oefening baart kunst! :)
     
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel jammer dat er niet veel mensen die enemy jets spotten gewoon zodat de friendly jet beter kan zien waar hij is.
    Namelijk als ik in een dogfight zit dan ben ik is iemand die achter de enemy aan gaat en dan plots ben je m kwijt omdat niemand m heeft gespot en als ik het zelf doe is het best snel weer weg.
    Als ik infantry ben en ik zie een enemy jet spot ik echt altijd, gewoon handiger voor de rest van je team.
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt in een heftige dogfight zit dan helpt het spotten maar tot op zekere hoogte. Wat ik meestal doe is in third person mode vliegen en altijd de vijandige jet in je beeld houden. Zo lang je dat vol kan houden kan hij nooit 1-2-3 achter jou komen.

    Als iemand de vijandige jet spot kun je hem idd op je radar zien, maar soms gaat dat zó snel dat je er vrij weinig aan heb. Zelfde als die heat seeking missiles. Over-rated als de pest.
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    is de F2000 overpowered of ligt dat aan mij?? dat ik er zovaak heel snel meegekilled wordt?
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn altijd wapens die favoriet zijn vanwege hun eigenschappen bij een grote groep. Hoeft nog niet te betekenen dat hij overpowered is.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vinden jullie ook niet dat bijvoorbeeld een voltreffer van een tankshell op een jeep gewoon een direct kill moet zijn ipv die disabled shit. :mad:
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja realistisch gezien denk ik wel..
    Maar dan ben je wel heel erg kwetsbaar als je in een jeep zit IMO
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In BC1 en BC2 was het ook gewoon zo, dus zou niet weten waarom nu niet meer. :9

    En als je als tankbestuurder een mooie 125mm shell op een bewegende jeep weet te planten mag dit best beloond worden toch. Anders vluchten ze toch maar weg. :mad:
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kijken jullie ook naar de firing rate, 600/650/800? Zijn dit grote verschillen?

    Ik weet de naam van het wapen niet, M4 (misschien ook niet) maar deze schiet in bursts ipv hele tijd. Die gebruik nu echt amper omwille van dat.
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    dat is indd de M4A1

    je unlockt later ook de M4A6(generatie 6) en die kan wel in 3 modi
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee andersom. Eerst heb je de m4a1 en die schiet automatisch. Later krijg je m4 en dat is burst.

    En rpm kan je naar kijken, maar het is een stuk makkelijker om het wapen uit te proberen.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Op de PC krijgen we nu een balance update, de details staan in het PC topic, goede tweaks worden er gemaakt :)
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Toch wel een beetje jaloers op PC als je leest dat je met 64 man kunt samenspelen. _O_
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    64 man is soms wel te hectisch hoor :+

    Het beste vind ik dan nog altijd 32/48 man. Al is 64 man af en toe ook erg leuk :D
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    24 man is gewoon te weinig.
    Helemaal als je ziet dat iedereen in de heli's en straaljagers zit.
    Je houd maar weinig man op de grond over waardoor bijv. operation firestorm ontzettend saai is om te spelen.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb gister de lijst een doorgelezen, daar zitten best wel hefitige tweaks tussen. Ben wel benieuwd hoe dat uit gaat pakken
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja 16 tegen 16 was veel beter geweest voor zulke maps. Dan heb je ten minste nog 10 infantery aan beide kanten.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Inderdaad, staan ook wel meerdere bij wat ik als klein ergernis had, dus ben benieuwd! Als ik thuis ben gelijk even 2 GB binnenhalen :+

    EDIT: Ik ben trouwens ook weer 250 skill omhoog gegaan :lol:
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik gister in 2 potjes (waarin ik amper punten haalde en alleen maar wat vlaggen heb gepakt) ook 100 punten omhoog. Ik kijk er maar gewoon niet meer naar :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina