Ik hoef maar in een tank te stappen en ik zie zowat alle mines al liggen, beetje te gemakkelijk soms. Ik speelde in het begin Grand Bazaar en daar lag echt heel het veld vol met health packages, en als je dood was hoefde je zowat max 3 sec te wachten tot je gerevived werd. Ik heb toen gelijk ook de Famas gehaald, ben blij dat ik nu een andere scope heb zeg. Standaard is inzoomen écht een bitch. 8/10 is ook echt engineer idd. Vnv de achievements Jaws en Like a Boss gehaald trouwens .
Hmm, battlefield 2 mappen een COD-spinoff. O wacht, Call of Duty 2 was nog niet eens uit toen battlefield 2 al uit was. Tenzij Call of Duty 1 veel leek op de wat recentere Call of duty's gaat je argument niet echt op. P.S: Battlefield 3 mappen, vooral op console zijn een stuk kleiner als Battlefield 2 mappen.
heb nog niet lang kunnen genieten is altijd weer ff wennen die "nieuwe maps" want ik heb nu nachtdienst. Ik heb nu al zin morgenvroeg te gaan spelen.
Het is wel duidelijk dat Strike at Karkhand heel anders is opgezet als de standaard mappen in BF3. Man wat een mogelijkheden om te flanken. Alleen wel irritant dat sommige stukken gewoon niet kapot kunnen. Dat er net een schuin stukje muur nog kan blijven staan en de rest kan dan wel kapot. Zal wellicht wel gameplay gerelateerd zijn maar toch wel enigszins irritant. Ben er nog niet echt over uit of deze de MS points waard zijn (had wel limited edition dus dat scheelt dan weer), maar voor nostalgische waarde is het al goed genoeg Oh, En de F-35 is maar irritant. Waar ik normaliter een relatieve snelle looping kan uit voeren gaat hij hier inene halverwege m'n looping hoveren waardoor je praktisch meteen in een stall raakt... Fijn
Dat is de nieuwe vliegtuig? Volgens mij zit die alleen bij Wake Island of niet? Die map nog maar 1 keer gespeeld en op andere maps nog niet tegengekomen.
Karkand is zoals verwacht weer een erg vette map op de PC, alleen jammer dat we met maximaal 16 man waren op de grootste map (die dus gewoon bedoelt is voor 64 man), waardoor we met een man of 6-8 een stuk of 7 vlaggen moesten veroveren , uiteindelijk met een score van 15.000 gewonnen, ook nog een assignment gehaald Vanavond hopelijk even de andere maps proberen, als Origin want meewerkt
ze hebben de IRNV scope ook aangepast. alleen in de 'oude' mappen, daar is ie bijna niet meer te gebruiken. de nieuwe mappen is ie nog als vanouds..maar dat zullen ze ook wel weer aanpassen. toch maar een andere scope gebruiken jammer dat ze geen warmte scope hebben.
Zijn de mappen van Strike at Karkand nu helemaal hetzelfde als in BF 2 sommige stukken herken ik gelijk andere niet ... Of als ik dacht dat ergens iets is dan is het een stuk terug of verder op.. Maarja BF2 al ruim 7 jaar niet gespeeld..
Tot nu toe alleen Strike at karkand en Wake Island gespeeld. Wake Island zat hij sowiesow idd. Dat is de "nieuwe" vliegtuig idd. Je kan ermee hoveren zodra je remt. Maar dat is best wel irritant als je een snelle looping wilt maken Hij zit ook alleen in conquest jammer genoeg. Rush heeft geen eens vliegtuigen @ Wake island Wel terecht dat hij is aangepast. Ik gebruikte hem ook zo af en toe. Je kon er praktisch mee snipen met een M240B @ Metro als verdediger. Maar toegegeven, hij is wel heel erg generfed. De eerste 2 a 3 sec. zie je praktisch niets. Dan is het 9 van de 10x al te laat. Dus ook voor mij een andere scope. En net wat je zegt, zal wellicht in de nieuwe mappen nog niet generfed zijn maar dat gaan ze toch wel weer aanpassen. Dus dan kun je net zo goed maar gaan wennen eraan. Wat dan wel weer netjes is dat de IR met voertuigen niet generfed is. Alhoewel ik deze alleen @ Strike at karkand heb gebruikt, dus wellicht komt dat dan weer omdat het een nieuwe map is. Ze zijn praktisch gezien hetzelfde. Er zijn wel een aantal dingen aangepast en wat meer obstacles e.d. hier en daar. Maar afgezien daarvan zijn de liggingen van gebouwen e.d. hetzelfde. Er zijn een aantal mooie filmpjes al op YT welke het verschil laten zien met BF2 en dan herken je het wel terug Sowiesow vond ik Strike at karkand @ BF2 al een geweldige map. En nu @ BF3 is het gewoon pure nostalgie \o/
Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld. Wake Island ken je dus daar hoeven we geen uitleg over te geven, Sharqi Peninsula had ik nog nooit gespeeld maar tijdens een korte Rush sessie vond ik dat we weer in een aantal vaste chokepoints terecht kwamen hoewel de map er vrij open uit ziet. Gulf of Oman heb ik ook even gespeeld (ook de rush variant) en afgezien van het spawn point van de attackers wat vrij makkelijk te bestoken is waren er best veel mogelijkheden om de belangrijke punten te benaderen. Ik heb die maps destijds wel in BF2 gespeeld maar toen waren het conquest maps (uiteraard) en vond ik dat het nogal veel speuren was naar de tegenstander. Ik ben meer een rush speler maar daar zijn deze maps weer niet echt voor gemaakt had ik het idee.
Ik kende de nieuwe(oude) mappen nog niet dus het is ik loop nog een beetje rond als een toerist.. De mijn kills zullen nu wel een stuk minder worden aangezien ze dat hebben aangepast. Helemaal omdat je de mijnen van de tegenstander nu kan spotten en op de kaart komen te staan. Maar de mappen zien er allemaal wel mooi uit al zijn ze soms wat te groot voor maar 24 man.
Ik vind het wel beter dat de mijnen nu op de map zichtbaar zijn, met de mortier kan je zo die mijnen wegvegen van grote afstand, hehe