1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    64 man standaard!

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    64 man standaard voor Battlefield.
    Dit is toch wel de manier waarop de game gespeeld hoort te worden, ik vind wel dat de mappen er ook naar gemaakt moeten worden want de huidige BF3 maps vind ik niet zo zeer geschikt voor 64 man, eerder 32 - 40 man.

Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wake Island is nou niet wat ik had verwacht, grauw/grijs/lelijk alles behalve...

[yt]Bym2UkfjMkQ[/yt]

Het mooie blauwe water is weg (de golven zijn lelijker nu), de gehele tropische sfeer is weg. Nee zeker geen goede remake. Jammer, de rest van de maps vond ik ook niet echt boeiend, wel leuk dat je meer dog-tags en nu dus ook assignments hebt en nog meer wapens. Toch speel ik nog steeds het liefst Operation Metro, Grand Bazaar, Seine Crossing en ook Noshahr Canals. Die grote maps vind ik niet echt leuk op de Xbox (op de pc zou het allemaal zeker veel spannender zijn) maar op de Xbox is het gewoon veelste groot voor het aantal spelers.

4. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hallo beste forum leden
    Ik heb gister de btk update gekregen. En deze zonder problemen geïnstalleerd
    Alleen een maat vanmij die ook de update heeft geïnstalleerd werkt het niet hij ziet de nieuwe mappen er niet tussen staan en ik kan hem ook niet invite
    Weet iemand wat te doen om dit verhelpen? We hebben geprobeerd de Add-on te verwijderen en weer te installeren maar ik weet niet hoe dat moet kan nergens de update vinden op de HD. We hebben ook Al naar de helpdesk gebeld van ea maar hier bleven wij in de wacht staan. iemand die dit probleem herkent en een oplOssing heeft. Hoor ik graag een reactie

Alvast bedankt voor de eventuele reactie
    Gr. N

5. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Heeft hij de limited edition van Battlefield? En dus de mappen gratis.

Zo nee, heeft hij de unlock key gedownload voor 1200 punten?

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft dat niet te maken met de engine? Die van 1943 is wat cartoonier.

7. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    @makkebeer

Ja hij heeft ook de limeted edition
    En de map pack is zelfs geïnstalleerd als we hem nogmaals downloade. Springtie direct weer naar de 100 %

We snappen er niks van

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    cache legen??
    Ik zou het namelijk niet weten anders..

9. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Er staat ook Bij de Add-on dat er eerst een update moet worden geïnstalleerd
    Voordat de Add-on werkt is het daar misschien mis gegaan?
    Als het goed is moet dat gewoon gedaan zijn anders geeftie dat wel aan bij het opstarten van de game toch?

10. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de back to karkand geinstalleerd. gelijk 2 potjes ff gespeeld om te checken. Geweldige maps. Wel iets te groot voor het aantal max spelers op xbox. Hoop dat dit misschien in de toekomst verholpen word. Verder had ik een probleem met het joinen van een game op wake island. hij gaf elke keer een fout van connection lost, en als ik dan bijv gulf of oman checkte, om de nieuwe maps te testen, dan joinde hij meteen. Iemand anders dit mee gemaakt ? beetje zonde. Wilde ff snel alle nieuwe maps checken... maar goed. Ben verder wel tevreden met de update. snap alle die assignments nog niet zo. beetje krom

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Je kan per klasse 2 nieuwe guns unlocken (8 totaal dus) en deze unlock je niet door te ranken, maar door specifieke 'assignments' met de desbetreffende klasse te voltooien.

Zo unlock je de eerste gun van de Assault klasse (Famas) door 10 revives én 10 healths te voltooien en de eerste gun van de Engineer klasse door 10 repairs én 1 iemand met een blowtorch te killen. Hierna unlock je het volgende wapen van de klasse, en deze opdrachten zijn een stuk lastiger.

Gaaf systeem dus!

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    10 dus :+ ook 2 PDW's

13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh. Ok. Thanks.

Edit;

Ik zie dat ze de awards pagina op battlelog hebben aangepast. Je kan nu zien wat je progress is wat betreft hoe ver je bent qua medals halen. Dan is dat vakje groen tot aan hoeveel percentage je die medal klaar hebt. Wel beter / overzichtelijker. Zoiezo ben ik erg blij met battlelog.

Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  14. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    je heb er 2.
    Battlefield 3: Back to Karkand en Multiplayer-update Battlefield 3
    heeft ie de multiplayer update al gedaan?

http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Product/Battlefield-3/66acd000-77fe-1000-9115-d80245410950?downloadType=GameAddon&noSplash=1

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand wat tips voor AA? Ik raak af en toe een beetje. Snap dr echt niks van waar ik móet aimen.

Tot nu toe ook geen enkel punt behaald met die dingen :9

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je het dan gewoon hebt over de standaard gun erop? je moet iets voor Helikopter of Straaljager mikken, hoe sneller die beweegt hoe verder je moet mikken naar de kant waar hij naartoe beweegt.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke ik heb dat ook geprobeerd, maar raakte amper iets..

Welke map kan je dat het beste levelen? Ik vind dat je zo afgeschermd bent van de rest van de map..

18. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Die canals map als verdediger in rush is wel lekker. 2 choppers heb je dan tegen je en die kan je zo neer maaien :)

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Neushaar canals :p?

Nog nooit Rush op gespeeld volgens mij..
    Zal vanavond even kijken of ik wat gespuis uit het luchtruim kan halen :+

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Die map is inderdaad heel makkelijk en je kan ook nog mannetjes op de grond neer maaien, als je bij de treinstelsels blijft staan vlak bij B.

Had in een ronde gelijk smoke + heatseekers unlockt en toen wou ik heater seekers er op zetten door middel van suicide en toen werd die gestolen :+

Deel Deze Pagina