1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die Mobile-AA op Noshar Canals is echt zo beestig sterk als je hem goed gebruikt. Sowieso ook erg sterk tegen infantry, dus zoiets als suiciden en hem dan laten jatten is dom dom dom. :+
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Die Assigments vind ik er tof, hopo dat er nog meer wapens komen die op deze manier vrij te spelen zijn..

    welke 2 wapens gebruiken jullie per classe het meest? (primairy)
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ja is leuk, maar zorgt dat veel mensen op een bepaalde manier gaan spelen, positief en negatief.
    Word helemaal gek van M320
    gelukkig wel door teammates
    O-)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens BL:

    Assault: M416 en M16A3
    Engineer: A-91 en Scar-H
    Support: M240B en M249
    Recon: SV98 en SVD
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Assault: M416 en M16A3
    Engineer: SCAR-H en A-91
    Support: speel ik niet :9
    Recon: SV98
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind het trouwens vervelend dat er daadwerkelijk servers zijn (vooral bij Conquest Assault) die de 16 player versie draaien van sommige maps inplaats van de 24 speler versie.

    Zoals net bij sharqi peninsula, op de ene server had je 5 vlaggen, en op de andere 3.

    Krijg je trouwens ook weer van die idioten op forums die dan niet verder kijken dan hun neus lang is en dan gaan van "blalblalba give me mah large map blabla". :+
     
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de spec ops assignment;

    20 kills with Sniper Rifles
    1 / 20
    5 Laser Designations
    0 / 5

    Ik heb nog geen laser desginator. Wanneer krijg je die ? Of is dat soflam ?!
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    soflam ja, alleen dat onding werkt soms gewoon niet :emo: halve minuut op een tank richten en er gebeurde nog niets.
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks, ja ik heb ook nog geen succes gehad met de soflam
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    heb 2 vragen:
    -Kun je wel in vliegtuigen en helicopters met Conquest Assault? heb nu 3 levels gedaan, maar nog niks tegengekomen.
    -Kun je ook ouderwets Conquest doen met die nieuwe uitbreidingen?
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, maar sommige servers draaien de 16 speler versie van de maps (met 3 vlaggen) en die bevatten geen vliegtuigen en helicopters. Probeer een andere server om de 24 speler versie (met 4 of 5 vlaggen) te spelen. De 16 speler versie wordt ook voor Conquest assault gebruikt voor de map Gulf of Oman. Daarbij zal je dus een normale conquest game moeten zoeken.

    Normale conquest heb ik al gespeeld op Wake Island en op Gulf of Oman. Ik weet echter niet of het mogelijk is op Strike At Karkand en op Sharqi Peninsula. Daar heb ik nog alleen maar Conquest assault bij gekregen.

    EDIT: nog even een toevoeging, de meeste DICE servers lijken Gulf of Oman Conquest Assault te draaien. Probeer dus een andere server zoals die van EA.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    danku! ga bijna altijd in DICE servers, maar wel van 24 personen.
    en Conquest Assault en Conquest gewoon kan ik niet verschillend opzoeken.
     
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Na die update vind ik die SCAR-H niet meer zo..
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Okee vind het fijn om te weten wat andere fijn vinden om vervolgens te kijken of is daar wat meer kan,,

    Heb trouwens eindelijk me co-op wapens die maar niet kreeg (na de update :)) en die KH2002 is eigenlijk wel een super fijn wapen vooral voor semi groote afstanden maar ook dicht bij win ik het vaak, ondanks dat ie niet automatisch is _O_
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Welk pistol gebruiken de meesten hier? Heb geen idee wat het verschil is tussen de verschillende types.

    Heb dit spel al sinds de release, maar nog maar 8 uur gespeeld. Vond hem niet geweldig, en ook door Skyrim nog niet veel getest.

    Vanmiddag wel de nieuwe maps geprobeerd en kreeg daar een heel goed ouderwets Battlefield gevoel bij. Smaakt naar meer:)
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    :eek:

    MP443 TACT of M9 SUPP
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik miste het Battlefield gevoel ofzo:+ Maar misschien was ik gewoon even niet toe aan een shooter, merk dat ik het nu wel weer tof vind namelijk.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou ik vind de famas nu ook fijn en de AEK-971. Daarnaast is de G53 van de engineer klasse een beest _O_
    En ik vind de M60 momenteel ook best fijn :9
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    heb de famas ff gebruikt en was wel fijn alleen maar heel kort dus heb er nog geen RDS/HOLO op.. dus nog zonder upgrades en dan is ie echt kut, die soort van standaard scope dat je beter kan richten (geen idee hoe dat officieel heet) is klein en zie er zowat niks door.. dus moet die ff een paar potjes gebruiken :)
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    iron sights :+? en ja die is belachelijk slecht. Acog scope scheelt heel veel :+
     

Deel Deze Pagina