1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de sp nog niet eens uitgespeeld. 70% misschien. Was niet echt pakkend nee. Daar hoeft van mij geen uitbreiding op de komen. Ik focus voornamelijk op de mp. meer wapens / maps zou idd leuk zijn. Over paar maanden een nieuwe zou ook nog leuk zijn. Maar wat ik eigenlijk wil is een uitbreiding, zoals de vietnam uitbreiding toen. Dus eigenlijk echt nieuwe content ipv uitbreiding. en ik zou meer assignments willen. Ik heb b2k nu een weekje, ik had de eerste set assignments klaar in 3 dagen. en die 2e set gaat ook niet lang duren. dus meer assignments met eventuele xp rewards.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja het is het zeker waard (nieuwe voertuigen, nieuwe wapens en een hele andere feeling)
    maar ik heb makkelijk praten :p Ik heb de LE namelijk.

    Edit:mad:leespacey:

    Battlefield 2143 als uitbreiding :D
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    1200 punten voor 4 maps én paar nieuwe voertuigen en wapens + achievements.
    Opzich is het relatief duur, maar als BF3 gewoon je MP is zou ik het aanschaffen. Verwacht niet al te snel een korting van de prijs.
     
  4. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    b2k is zeker je geld waar vind ik. de assignments vind ik leuk, en de mappen zijn meer trouw aan beeld wat ik van battlefield had. Ik denk niet dat deze prijs zal dalen, zo duur is het trouwens ook niet.
     
  5. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    JUIST, ik zat te wachten tot iemand het zou zeggen. Dat zou toch beast zijn. Toen ik laatste naar eventuele toekomstige DLC zat te zoeken, las ik verhalen dat DICE geintresseerd was in zo'n uitbreiding. Niet een officiele aankondiging. Enkel speculatie. Maar zo'n "soort" uitbreiding zou zeker gewaardeerd worden door vele.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Klopt :) Mede ook door het goede verkoop van vietnam. Heerlijke uitbreiding vond ik dat btw, speelde eigenlijk alleen nog maar Vietnam daarna :+

    En een gozer bij Dice had ook verteld dat hij een zwak had voor die futuristische setting. Dus wie weet :eek:
     
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, zoiets had ik ook gelezen, waardoor ik de geruchten over 2143 iets serieuzer neem. Hoe duur was vietnam toen als uitbreiding ?
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    1200 dacht ik?
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms een update met nieuwe assignments zou leuk zijn. Want daardoor maak ik meer gebruik van andere classes en specialty's. Ik gebruikte nooit die soflam bij recon. toen gebruikte ik hem op kharg island, ergens in die heuvels gezet bij gasstation, richting de andere objectives. Waardoor ik gelijk die 5 laser designators in een match kreeg. En zag dat er door engineers gelijk gebruik van werd gemaakt. Normaal zou ik die dus nooit gebruikt hebben. Door die assignments werd ik er attent op gemaakt.

    Meestal ben ik op kharg island engineer, en als andere dus nu die soflam laser designator assignment willen halen, kan ik die tanks / heli's slopen. Op die manier werken die classes echt samen ipv dat alles eraan ligt hoe jouw team samenwerkt. echt een puntje van kwaliteit vind ik dit geheel.

    ^mijn punt om aan te geven dat die assignments voor een betere gameplay zorgen.
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Must have. Zeker als je bedenkt dat de originele versie maar 8 of 9 maps heeft.

    Verder zijn die nieuwe mappen ook toffer dan de standaardmappen.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    10 ;) en dat blijft nogal weinig. Met die nieuwe maps heb je opeens een stuk meer variatie.
     
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    die nieuwe maps zijn een betere weergaven van wat battlefield hoort te zijn in mijn ogen.

    De standaard maps sluiten goed aan op de COD/BF kruising vind ik. Hiermee hebben ze goed ingespeeld op de markt. Alleen de echte battlefield fans bijten een beetje in het stof.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bullshit. Het zijn misschien geen top maps, maar maps zoals Operation Metro, Grand Bazaar en Noshar Canals zijn gewoon tof hoor.
     
  14. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    operation metro en grand bazaar zijn vrijwel infantry maps. Noshar Canals gaat al meer richting de battlefield vibe, door de LAV en die AA, of andere zeide, de little birds. Ik zeg ook niet dat ze niet leuk zijn. Maar voor een BF3 had ik meer maps verwacht zoals caspian border of operation firestorm.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke die mening delen we dan niet :p

    Ik vind het soms leuk in voertuigen, maar hoeft van mij echt niet in het spel.



    Btw wel geinig om op battlelog naar andere hun stats te kijken :+

    Zoals Reefun, die zit zowat alleen maar in voertuigen :9
    Delphiki heeft juist weer enorme engineer score
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Er zitten teveel maps in idd die geen Battlefield maps zijn. Die gratis B2K maps voor mij (ik had de LE) maken dan veel goed, maar als ik de normale versie had gekocht, zou ik me als BF fan flink genaaid voelen...

    Ligt het aan mij of is het vrijwel onmogelijk om tegenwoordig nog een chopper of jet uit de lucht te schieten?
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, heb hetzelfde :mad: Bij de release met een andere gozer hadden we allebei een stinger en schoten we alles uit de lucht. Tegenwoordig zijn de flares al weer gereload voordat je kan locken.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je moet al echt met 2 man stingers staan schieten, want in je eentje ben je echt kansloos tegen die flares. Bij een UH1 zit er ook vaak een engineer in die de boel repaired dus dan kun je het sowieso wel vergeten. Zo zie je hoe effectief teamwork is. :thumbs: (in de zin van slimme chopper bestuurders die het gewoon goed doen eigenlijk)


    Metro en Grand Bazaar en Seine Crossing zijn infantry maps, maar een Noshar Canals is wel een toffe map imo. Op Rush is hij ook lekker lang (8 MCOM's), en er is voor ieder wel wat wils.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Mjah, maar het wapen is daardoor eigenlijk wel vrij nutteloos. Daarnaast vind ik de normale raketwerper (?) ook vrij 'zwak' tegen tanks enzo.

    Persoonlijk heb ik vooral veel moeite met onthouden welke wapens ik nou 'lekker' vind werken, en nog te vaak dat ik midden in een vuurgevecht moet reloaden wat ook vrij irritant is...

    Dat level in/onder die berg vind ik trouwens ook kut. Ook veels te 'rechtlijnig' voor wat betreft beperkte vrijheid. Totaal geen Battlefield map.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die standaard RPG van engineer moet je echt gaan schieten op de achterkant. Je doet dan volgens mij 50 dmg per schot en van voren 34.

    Zelf wist ik dit ook niet totdat ik gisteren een uitgebreid filmpje daarvan vond.
    Ik zal die even zoeken en hier posten.



    Hopelijk hebben mensen hier wat aan :)!
     

Deel Deze Pagina