1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Moet je eens 64-man hebben op Conquest bij Métro. 3 vlaggen veroveren en een chaos alom. Daar heb je standaard als assault 15.000 punten waarvan 13.000 punten alleen maar aan reviven en medkit punten, dat gaat helemaal nergens over :lol:
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Is de M416 gedownsized of ben ik gewoon slecht geworden? 1 clip is niet eens genoeg, terwijl ik eerst iedereen neer maaide met dat ding :mad:
     
  3. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik echt een zware design fout man
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Volgens mij heb je op de PC de keuze om het op een grote of kleinere map te laten afspelen. Je hebt bijvoorbeeld ook een 8-mans server voor de allergrootste Caspian Border, ik denk dat je ook wel een grotere map hebt voor Métro alleen kiezen ze (diegene die de server host) ervoor om dit niet te doen!
     
  5. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wou net verder gaan met de SP maar als ik op Resume Campaign druk krijg ik een laadscherm en daarna krijg ik de melding: The connection with ea online was lost. Daarna kom ik gewoon weer terug in het hoofdmenu.

    Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ligt toch echt aan jou :+
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. De missie waar je mee bezig was opnieuw doen. Ik had het ook. Het komt denk ik door de update die de savegame niet goed gebruikt. Ik kon niet eens meer ads met scopes. Dan liep m'n hele xbox vast.
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben ook begonnen met snipen, ook eens andere mensen gek maken met dat snipen. Enkel vind ik niet overal een plekje waar ik lekker rustig kan zitten


    Eigenlijk jammer dat de meeste gebouwen altijd 2-3 ingangen hebben zodat je nergens kunt relaxen en stiekem wat mensen kunt killen. :D Soms heb ik daar echt nood aan.:b:
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek laatst Surviving the Cut op National Geographic ofzo. Ging die aflevering over ARMY SNIPER. Leuke tip geleerd. Let op je omgeving wanneer je dekking zoekt, 360 graden. Dat je niet een lelijke groene prop bent recht voor een grijs gebouw. Na afgelopen dagen deze tactiek in mijn gedachte te houden heb ik succesvolle sniper rounds gehad.
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Verander je dan vaak van outfit, heb nu gewoon Army blue outfit (heb nog maar rank 21-22)? Lijkt me dat ik dan beter wat beige kleuren ga gebruiken als toch enkel die nieuwe B2K maps speel.


    En dat probleem had ik ook met mijn savegame Arma22. Heb enkel geen zin om die missie opnieuw te spelen, was namelijk die missie met die tank. :D
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha wtf 8) ik precies hetzelfde.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    HEb in m'n favo list een 64 metro small 1000ticket server staan8)
    Elke keer zeker rond de 20k aan punten.
    Binnenkort even support daar maar even beetje boosten om daar wat puntjes voor te scoren:+
     
  13. Archer

    Archer Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooot, zojuist Battlefield 3 100% achievos
     
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel jammer dat je op de xbox niet zelf een server kunt hosten.
    Of kan dat toch wel?
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Bijna iemand kunnen killen met een torch alleen ging dat niet zo snel argggggggggggggggggggg :D
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    of je heb bijna iemand gekild met een torch, is het spel afgelopen..:mad:
    later toch gehaald. nu nog een voertuig...:'-(
     
  17. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is de vraag al eerder gesteld. Maar mijn collega beweerde dat je voor DLC van Karkand gewoon moet betalen. Ik dacht dat het alleen gold voor de mensen die BF3 als tweehands hebben gekocht, zoals bij BF2.

    Ik heb BF3 nog niet binnen, en ik kan daarom niet testen of ik het moet betalen.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Haha, ik heb er ook een in mijn favorieten, waar je geen SMAW's. RPG's en M320's mag gebruiken, dan vliegen er tenminste geen raketten om je oren, als je wel met die wapens vuurt volgt er een kick+ban, dus dat ruimt mooi op :+

    Ik had ze beide in een poging gehaald, een sniper had mij totaal niet opgemerkt, die was zo dood :+

    Tank was ook vrij makkelijk, een tank werd van alle kanten aangevallen en ik sneakte naar die tank en ik maakte de boel even af :cool:


    Vandaag ook maar weer even BF doen, even First Sergeant worden.


    @Norwest: B2K krijg je alleen als je de Limited Edition hebt gekocht. Met een normale editie moet je gewoon betalen, 2de hands Limited Editions ook als de code daarvan gebruikt is.
     
  19. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    @Jorrie

    Oke, dank voor je antwoord. Jammer dat ik DLC gewoon moet betalen. Vind 1200 MS point nogal veel.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik vind in ieder geval (voor de PC) dat de 4 mappen erg vet zijn, geeft weer het ouderwetse gevoel.

    En net zo als BF2? Daar moest je ook gewoon betalen voor de booster/uitbreidingspakketten. Volgens mij zijn de boosterpakketten voor BF2 een jaar geleden gratis geworden met de laatste update voor BF2, maar je hebt er gewoon voor moeten betalen (later had je wel een Deluxe Edition, daar zat die expansion pack bij in).
     

Deel Deze Pagina