1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Met Holo valt het nog wel mee maar als het vergelijkt met de M4a1 e.a merk ik het wel degelijk

    Maar wel een lekker wapen, heeft wel een eigen feel. Vind de MG36 ook wel lekker spelen. Niet zo'n zwaar log monsters als de M60 maar voelt allemaal wat vlotter en beweeglijker
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    MG36 is ook eigenlijk een G36c met extended mags :+
    Speelt vrijwel hetzelfde. Voor grotere afstanden vind ik hem wat minder dan andere LMG's, maar voor close tot medium is het een prima wapen :)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Komt waarschijnlijk omdat in RL er geen MG36 is idd. Het is zoals je al aangeeft gewoon een AR met een drum magazijn.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wel geweest toch of niet? Anders is het wel apart dat het wapen in veel spellen voorkomt :+
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In de WOII waren er wel MG's van H&K. Nu heb je veel varianten op de G36. Je hebt G36K, G36KE, G36E, G36C. De MG versie komt vaak in games voor, maar dan is het waarschijnlijk een G36E met drum magazijn. Ze hebben dezelfde lengte en barrel lengte. Verder gebruiken ze ook dezelfde munitie.

    Er is wel een sniper variant van de G36 :)

    Edit: de 'MG' versie heeft trouwens wel een bi-pod. Misschien dat het verschil daarin zit. Op bijna alle andere modellen is ook een 100 kogels tellende drum magazijn te gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2011
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  7. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook, kan iemand me accepteren?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat Reefun dat moet doen, ik zie nergens de optie om iets te accepteren
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Alleen de Founder kan dat doen inderdaad.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zijn de PC spelers.

    Die platoon had PCworld.nl moeten heten :+
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ach, je kunt het PC platoon herkennen aan zijn prachtige embleem :cool:
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ook lekker handig voor je w/l is als je een server joint die gelijk afgelopen is waardoor je verliest.. :9
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iedereen wie zich heb aangemeld voor de x360 platoon geaccepteerd :)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zet de link naar de 360 platoon even in de startpost, hoe meer zielen hoe meer vreugd
     
  16. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    mn eerste stappen gezet in de wereld van bf3 en ohhh wat ging het goed (NOT)
    kom je als lvl 1 tussen allemaal grootmachten, geen schijn van kans.
    is het niet mogelijk om in te springen bij gelijkwaardige spelers?
    ik kan er niet echt uit komen met de search functie op de servers.
    ik loop echt als een kip zonder kop rond, hoop dat ik er wat aardigheid in blijf houden.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    /Done
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou nee quick match zoekt op skill level maar dat is heel apart :p gewoon oefenen
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Zwaar klote idd. Ook met voertuigen maak je vaak geen schijn van kans als je ze nog niet 'upgraded' hebt. Op Peninsula startte ik in de helicopter, had binnen 2 seconden een lock op me, en omdat je boven water vliegt kun je nergens 'schuilen, en ik heb nog geen flares of whatever unlocked, dus dan ben je vrij kansloos, tenzij je springt en gaat zwemmen. Heel kut.

    Ook in de tank ben je soms in 1x dood door een straatjager of chopper die bepaalde raketten hebben ofzo. Heel frustrerend.

    Zoals ik al eerder aangaf, ik snap het argument wel waarom ze al die unlock-shit erin stoppen, want het motiveert mensen om door te blijven spelen en alles te unlocken enzo... maar qua gameplay vind ik het gewoon kut, en zie ik liever gewoon een goed uitgebalanceerde shooter waar iedereen ieder potje gewoon 'gelijk' begint qua materiaal, zoals Battlefield 1943.

    Dat Assault Conquest is ook bagger. Ik wil gewoon respawnen in mijn eigen camp, maar dat kan dus soms niet.

    Ik wil gewoon op al die mappen NORMALE Conquest spelen met 4-5 vlaggen. Heel simpel. Ik begrijp ook niet waarom je dat niet fatsoenlijk in kan stellen.
     
  20. Archer

    Archer Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, straatjager.

    Maar, het is inderdaad kut om op het begin de flares voor een jet te unlocken als je gelijk word gelockt als je opstijgt. je kan ook mines neerzetten en dan in een jet gaan zitten, dan krijg je punten voor de jet zodat je de flares unlockt.
     

Deel Deze Pagina