1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    heb ook de platoon gejoined al speel ik wat minder de laatste tijd maar daar komt verandering in.

    wat is een beetje goede squad score eigenlijk ?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat hangt er helemaal vanaf hoeveel je gespeeld hebt ,of je vaak in een squad zit en welke klasse je speelt.

    Bedoel maar te zeggen dat je nooit moet vergeten om naast wat je ook maar aan het doen bent ook de rol te vervullen die bij je klasse hoort.


    Dus heal als je assault bent, deel ammo uit als je support bent, spot als je recon bent en sloop/repair voertuigen als je engineer bent



    Ja 1 keertje halen als ik er echt voor speel lukt ook wel maar die medaille halen door gewoon veel te spelen gaat m niet worden denk ik.

    Vind het gewoon opvallend hoe weinig je die ribbon krijgt. Ik zit al bijna op mn 7e Conquest winner medaille maar supression ribbon heb ik nog maar 3 keer gehaald :+ (1 keer toen ik er echt voor speelde omdat het de laatste was die ik nog moest en 2 keer 'per ongeluk'

    En die complete warrior achievement kan ik ook op mn buik schrijven, volgens mij is de enige jet kill die ik ooit gehaald heb een roadkill toen ik iemand op de landingsbaan bij B op Wake Island met mn Jet overreed :+
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]eren8eRVv1Q[/yt]

    :lol:
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    pff en als je er zelf tegenaanvliegt krijg je hooguit een suicide :confused:
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die is nice :)

    Zo deden we dat vroeger altijd met buggies op tanks. Maar deze is veel genialer :)
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je dan een road kill? Dunno for sure :p

    Zulke troll acties zijn niet voor mij weg gelegd. Zonde van de Jet :+
    Dan doe ik het liever met die buggies.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als iemand met een Jet mijn Jet of Heli binnen vliegt krijg ik wel een suicide ><

    Welke gametype spelen jullie trouwens het meeste?

    Ik zal straks even aanmelden voor het Platoon :) (edit: gedaan)
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Speel eigenlijk alleen maar conquest , paar potjes Rush gedaan voor de ribbons maar Conquest is veel vrijer en vind ik veel meer bij Battlefield passen

    [​IMG]

    393 potjes conquest , 28 potjes rush :+
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik eigenlijk ook. Vind de potjes met 4 vlaggen vaak leuker dan die met 3, aangezien de combat daar vaak lineair is.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Idd,mappen als Karg Island en Caspian border waar er 2 vlaggen 'in de midden' liggen vind ik het leukst.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik heb wel 8 potjes Rush gespeeld! :+
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan de "domination" stijl van 3 vlaggen wel waarderen, maakt potjes lekker vlot.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    van die 28 van mij zijn er ook zeker 25 niet expres omdat ik vrienden joinde zonder door te hebben dat ze Rush aan het spelen waren :+

    Al denk ik wel dat ik het binnenkort wat vaker ga spelen. Heb nog lang niet alle mappen gezien op rush en het is toch weer even wat anders


    3 vlaggen eindigt mij te vaak met een spawntrap, daar vind ik weinig aan
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Toen ik Rush even speelde kwam ik er achter dat er nog 2 andere jets in de game waren :lol:, ik speel serieus echt alleen maar in de Flanker en de Super Hornet, volgens mij heb ik in die andere jets maar 2 minuten gezeten :+

    Anyway, het wordt weer tijd dat ik dit weer eens ga doen, al heb ik het redelijk druk op het moment :mad:
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja de A-10 zit er ook in toch? Heb ik nog nooit gezien :+

    Hoorde ook dat de Tunguska op heel veel mappen staat in Rush, dacht dat die er bij Karkand pas bij gekomen was op Wake Island
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik heb geen idee, eerlijk gezegd :+

    Oja, ik zit nu ook nog wel eens in de F-5 :+

    Tunguska is die mobile AA toch? Die staat sowieso ook in Casp. Border en Op. Firestorm.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel vaak zo op de slechter ontworpen mappen als Operation Metro en Damavand Peak, daar ben ik ook niet zo weg van.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook noshar kanals en bazaar hebben daar last van , en die ene nieuwe map waar 1 team op het vliegdekschip spawned

    zie steeds meer spawntraps de laatste tijd, dat is toch wel een nadeeltje van de compactere mappen op de consoles



    in CQ? Volgens mij staan er in CQ op de 360 alleen vaste AA op firestorm en caspian border, geen mobiele
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  19. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Rush hier :)

    Die AA staat @ Rush ook op Wake Island en Kashar Canals.

    Net nog Kashar Canals als aanvaller maar die AA die zat me continu een lock-on te geven.... De gehele match. Maar ja, Als je halve team alleen maar zit te snipen dan blijft hij lang leven ja :+

    Heb weer iedereen geaccepteerd @ Platoon ; Alhoewel ik betwijfel of iedereen die zich aanmelde wel van XBW is?
     
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Noshar Canals alleen als alle 3 de punten in het bezit zijn van de Russen maar dan word er ook wel belabberd slecht gespeeld aan de Amerikaanse zijde.
    Bazaar kent hetzelfde probleem maar volgens mij kun je elke map zo wel afschrijven, want zodra het ene team alle punten in handen heeft is de strijd wel gestreden en word het gewoon afwachten tot de vijand weer aankomt zetten met een aanval.
     

Deel Deze Pagina