1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    In CQ ja, zoals ik al zei, ik heb maar 8 potjes Rush gedaan dus ik zou in godsnaam niet weten of er nog andere soorten voertuigen zijn dan in CQ :+

    (Ik speel de PC versie, grootste map, dus met 5 veroverpunten, daar kan het ook aan liggen)
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat klopt maar de ene spawn is er wel gevoeliger voor dan de andere. Wat dat betreft is de balans niet altijd even eerlijk.

    Op metro bijvoorbeeld is het veel makkelijker om het team aan de kant van C te spawntrappen dan het team aan de kant van A



    op de 360 heb je op firestorm maar 3 vlaggen en op caspian border 4. Denk dat jullie dan ook wat meer voertuigen krijgen :/
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dat moet haast wel, als je met 20 man meer in een team zit :+
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoezo? , de rest loopt maar :+
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ja, dat is geweldig.. Moet je lopen omdat sommigen keihard lone-wolve gaan en in hun eentje een tank/jeep/heli/whatever pakken en dan keihard wegrijden zonder iemand anders erin :{, loop je daar 5 minuten word je gelijk afgeknald :'-(
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nu beschrijf je precies hoe BF 1942 99% van de tijd was :+

    Eigenlijk zouden transport voertuigen gewoon een wielklem moeten krijgen tot er minstens 2 man in zit
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Alleen als er mensen vragen om mee te rijden, anders zou het ook wel een beetje lullig zijn als je daar in je eentje in de base staat :+
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Red Orchestra op de computer had zon systeem dat je voor een bepaalde tijd moest wachten tot je kon gaan rijden in voertuigen zodat anderen nog in konden stappen, vond dat altijd wel een goede oplossing voor dit welbekende Battlefield probleem.
     
  9. BasGas NL

    BasGas NL Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me vooral dood aan sommige bestuurders... Maar het is een bekend probleem als je alleen speelt. Hoewel je ook makkelijk in een squad kan spawnen.

    Aangemeld bij de platoon, ben benieuwd of ik een beetje mee kan komen als groentje.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je mensen in je battlefield wilt zien moet je ze volgens mij ook nog een friends request op battlelog sturen. Alleen in dezelfde platoon zitten is niet genoeg
     
  11. BasGas NL

    BasGas NL Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan. Stuur je ze dan een invite voor xbox live friendlist? Of moet je dat ook nog apart versturen?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee dat is alleen voor battlelog zelf :)
    Xbox live moet je apart doen.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt dat de FAMAS en de G53 een Ballistic Scope hebben? Ik kan er nu een 12x scope op doen, maar heb het idee dat het een bug is. Verder heb ik op Engineer 'Sprint' aan staan, maar ik krijg wel 9 rocket. Sprint doet het overigens ook. Weet ook niet of dit klopt want eerst had ik altijd gewoon 5 rockets...
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Miss iemand uit de squad die het expl. pack voor heel het team?

    En bij de G53 had ik wel een ballistic bij da Famas niet.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Oh ja dat kan ook nog :b: Helemaal vergeten :F:
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    1ste is geen bug nee :p Die assignment wapens hebben een balistic scope erbij. Don't ask me why 8)
    2de: Heeft iemand in je squad dan squad explosives aan?
    Zo niet, kan het een bug zijn

    edit: vraagje: Waar vind ik die BPV-90 en DPV Jeep? moet daar kills mee maken voor de laatste assignment maar ik heb er nog 0 seconden ingezeten.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    De ballistic scope staat nu niet meer in Battlelog, eerst stond ie erbij als DiCE exclusive.. even zoeken of ie nu voor iedereen beschikbaar is.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat verklaart het dan. Dacht dat het misschien een bug was omdat er vaak ook icoontjes weg zijn als ik de loadout van een class wil veranderen.

    Overigens is het icoontje van de Assault ook altijd weg zodra je na een match de punten ziet verschijnen.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dat laatste is ook op de PC.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier ook Rush.

    en ps het is Noshar Canals, ik zie jou altijd Kashar gebruiken. :+

    BPV-90 op Gulf of Oman op de Russian Army basis en bij B (conquest). Schijnt dat hij ook op Strike at Karkand en Sharqi Peninsula te vinden moet zijn. Maar ik heb hem op Gulf of Oman bij de Russische basis gevonden.

    DPV sowieso op Wake Island conquest.
     

Deel Deze Pagina