1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    [​IMG]

    \o/

    yeeuh, nu nog zien of ik het vol kan houden :+
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nice :) Bij mij bestaat hij uit dezelfde cijfers ;)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    erg netjes hoor :p
    alhoewel ik wel merk dat het gemakkelijker is om te winnen in conquest dan in rush.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Conquest is veel vrijer dus je kan veel makkelijker bepalend zijn door op de juiste plek te zijn.

    Is Rush zijn er altijd maar 1 of 2 juiste plekken en dat weet iedereen ook :+
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er nooit 2 achter mekaar schieten. Eerst één, wachten tot de flares af zijn gegaan bij je tegenstander. Dan moet je weer even opnieuw locken (gaat sneller dan de eerste keer) en dan opnieuw schieten. Die zal dan wél raak zijn ;)

    Tenzij het een heli is met een crew die wél goed gebruikt maakt van flares ;)
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg netjes. Helaas is dit op de pc nauwelijks te halen. Zeker omdat je bijna altijd met 40+ man in een server zit. Ook al loop je echt als een maloot te cappen en te killen, als 10 mensen in je team alleen maar voor de kills gaan in conquest dan verlies je gewoon dik.

    Ik speel tegenwoordig vaker op 32 man servers. Meer overzicht en een squad van 4 man heeft meer invloed op de uitslag :thumbs:
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Rush spelen met mensen die niet weten wat ze moeten doen of alleen voor de kills gaan is erg vermoeiend. Bijna alle potjes verloren..Toen maar weer terug gegaan naar conquest en tdm. Laatst liep ik ook achter iemand aan en maar bezig om diegene te kniven. Hij draait om en dan komt er een moment dat je denkt..oh..shit..Daarom schiet ik iedereen voortaan maar neer.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik moet nog maar 10 kills voor de Service Star :+, ik vind knifen altijd wel leuk, tuurlijk, soms ren je 2 minuten achter iemand aan om hem te knifen maar dat vind ik het dan wel waard :+

    Op de PC is CQ met 48/64 man soms echt té druk, ik speel inderdaad liever op een 32 mans server (behalve op de grote maps), kan je met een squad ook nog het verschil maken :)
     
  9. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Hadden jullie gisteravond ook zo'n last van lag? Ik speel al tijden zonder problemen maar gister heb ik met pijn en moeite vijf potjes team squad deathmatch gewonnen maar dat ging gepaart met een hoop irritatie door ernstige lag. Vervolgens ging ik na de winst een potje rush doen om het te vieren maar daar had ik ook last en ben ik er maar mee gestopt.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee, ik heb gister heerlijk kunnen spelen. Volle room , geen lag en goede tegenstand, echt een paar leuke spannende potjes met hoge scores (doordat de tegenstander dus ook echt op de vlaggen gericht was)
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wachtte ook hoor maar zal proberen opnieuw te locken en dan terug te schieten.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Of gewoon achter hem gaan vliegen en vol op in hun straalmotor schieten :cool:
     
  13. luczjwame

    luczjwame Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, ben nu ook eens aan bf3 begonnen (na eerst een tijd mw3 te hebben gespeeld)
    hoe unlock ik nou het snelste de wapens en alles wat er bij hoort ?
    speel eigenlijk tot nu toe alleen maar conquest, maar weet niet of dat wel de snelste manier is ?
    ben echt nog een noob op bf3 haha nog veel te leren.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Is het zo dat als je rush aan het spelen bent [ATTACKER] en je team mag dan 75 keer dood voor het potje is afgelopen. en iemand van je team wordt neergeschoten en je revived hem.. telt dit dan mee aan die 75 kills, neem aan van niet toch
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Je verlies pas een ticket als je respawned.
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Als je snel wapens unlocken, dan vond ik conquest het makkelijkst, steeds vlaggen veroveren, steeds van vlag A naar B toe lopen :p

    in caspian border verover ik altijd veel vlaggen, vooral door tussen D en B te pakken. En soms C
     
  17. luczjwame

    luczjwame Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja zit er aan te denken om die caspian border te downloaden, maar is dat al de moeite waard of is t slimmer om eerst wat te unlocken en dan pas de expension kopen
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Caspian Border is een standaard map en het maakt niet echt uit wanneer je aan de mappack begint.
     
  19. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Caspian border zit standaard in het spel. Denk dat je back to karkhand bedoeld. *edit - Dee was me voor, zat nog in een reply ;)*

    Ik zou eerst kijken hoe je BF3 vind voordat je de expansion komt. Straks vind je het alsnog geen zak aan.

    Unlocken doe je iig het snelst door gewoon je rol te spelen en voor de objectives te gaan (rush of conquest).
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En staar je ook niet blind op de andere wapens.

    Er zitten er een paar bij in elke klasse die misschien ietsje beter zijn dan sommige andere maar het ontloopt elkaar allemaal niet zoveel.

    voor de engineer bijvoorbeeld vind ik persoonlijk de sg552 en g36 het fijnst maar de standaard m4a1 en ak74 doen daar eigenlijk niet voor onder.

    Belangrijker is eerst 1 lekker wapen te kiezen waar je wat attachments bij unlocked die bij je speelstijl passen. Liever 1 wapen met alles er op en er aan dan een hele berg waar je niks mee kan
     

Deel Deze Pagina