1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de maps gespeeld van de mappack maar ik ben er nog niet helemaal weg van.
    Bij deze maps heb ik echt het gevoel dat ze niet voor de console bedoeld zijn, ik had echt het gevoel van verstoppertje zo nu en dan.

    Ik ben blij dat ik niets meer heb betaald voor die limited edition want 15 euro is echt te gortig voor deze mappack.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  2. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ aan je tekening
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    PS3 neem ik aan?
     
  4. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    wat me de laatste tijd opvalt is dat wanneer ik BF3 start dat ik dan steeds dat standaard gezeik weer krijg van brightness dit en dat, en ook inloggen dit en dat. Dikke onzin want dat heb ik allemaal al. maar waar ik me nog het meest aan stoor is dat ik bijv laatst de INVR scope unlocked had, ik meen bij de Assault klasse maar mooi niet dat ik hem kan vinden ergens... en ook een silencer had ik maar ook die nergens meer te bekennen, mijn level (19) blijf ik gelukkig wel houden....

    Ik heb BF3 op HDD gezet maar zijn dit fouten die jullie ook hebben?



    ^&*W#&@#&#@ game save is damaged?! wtf man.. ik ben nog wel lvel 19 maar niet die wapens


    EDIT: Existing player profile data appears to be damaged and cannot be used..... WTF!!!
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: vreemd, nee wel dat over dingen weer opnieuw invullen
    of dat nieuw tekentje erbij terwijl ik niets nieuws heb :9
     
  6. JeeEm

    JeeEm Guest

    Ik heb er zelf ook last van gehad. Uiteindelijk heb ik mijn save games van de single player weg moeten gooien om het probleem om te lossen. Waarschijnlijk heb je de xbox uitgedaan terwijl de automatische 'save' nog bezig was.
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik speel op de PS3.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Maar ze zijn dus meer voor de PC bedoelt? Dat is voor mij opzich wel goed nieuws maar natuurlijk lullig voor de console bezitters.

    Maar Assault Conquest is toch gewoon dat 1 team een vaste basis heeft en dat het andere team begint met alle CP's en die moet verdedigen en wanneer die CP's allemaal zijn overgenomen door de vijand is het gebeurt?
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het principe van Assault Conquest is gewoon nog hetzelfde als die van BF2, ene team heeft alle punten en andere team alleen startpunten.
    Opbouw van de maps en de punten erop is ook precies hetzelfde als die van BF2 en naar mijn gevoel zijn dat er gewoon teveel voor 24 spelers.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Oke, bedankt voor de info :)

    Weet ik een beetje wat ik kan verwachten, kunnen weer spannende potjes worden :D
     
  11. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    Ik kan die single player save nergens vinden? Of is het profile save data?!? Ik wil niet mijn mp progress verliezen...
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    MP progress wordt opgeslagen op de server van EA, kijk maar eens op Battlelog, daar vind je je gegevens :)
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup maak je daar maar geen zorgen over.
    Paar dagen nadat skyrim uit was gekomen, crashte mijn HDD en moest ik hem formatteren. Alles weg qua SP maar MP niet (zelfs co-op punten zijn opgeslagen :thumbs:)

    Je kan dus met een gerust hart het verwijderen.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Je kan altijd met Ak47M spelen al vanaf het begin als amerikaan zijnde en met de M16A4 als rus zijnde.. waarom als ik dan kijk bij mij weapin unlock progress zijn deze og neit groen maar loopt de groene balk tot op ongeveer de helft?

    en kan die eod bot alleen maar "gekilled" worden door rpg en smaw?


    Yeah 1.000ste post \o/
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    andersom :+ maar ehm je krijgt op het laatst per klasse dat die wapens ook voor de andere kant speelbaar zijn, misschien ligt het daaraan?
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Oh dan kan dat het wel zijn idd, want de AK74m staat een amerikaanse vlag, dus betekend dan wel dat je hem dan ook als amerikaan zijnde kan gebruiken :thumbs: Thanks

    ik dacht alleen dat je AK74M als eerst als amerikaan gebruikte ;) hah
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Tsk, iedereen weet toch dat AK een russisch wapen is :+
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Toen ik aan het posten was even niet meer, geen idee waarom :9

    maar eod bots zijn alleen te killen door rpg en smaw of nog meer opties, want die idngen zijn soms best vervelend
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee hoor, gewoon erop schieten al geprobeerd?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015


    Zo ziet het er uit wanneer die toren bij Caspian Border kapot gaat (eigen filmpje :+)

    EDIT: Hij is nog aan het verwerken :+
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011

Deel Deze Pagina