1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    MG36 is praktisch gewoon een G36C maar dan met een grotere magazijn. Opzich wel een fijn wapen ; Maar als support heb ik liever een échte LMG met 200 kogels.

    <Saving private ryan> Surpreeeeeeeessing fire!</saving private ryan>
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat ze in Saving Private Ryan een LMG hadden met 200 kogels :9
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind die Famas niet zo leuk, niet zo'n robuust/dik/Vet wapen. Ik wil grote wapens met veel lawaai, een famas klinkt zo iel. :D
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee want dat waren props :thumbs:

    Ja want het geluid maakt het wapen natuurlijk :+
     
  5. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier mensen die ook vaak solo multiplayer doen?
    Zit vaak alleen in een squad dus ik verlies vaak de battle =(

    Geniet heel erg van BF3 maar niet zonder team mates, zijn er nog leuke clans die recruiten misschien? Of hebben jullie nog plek op de friendslist miss?

    Mijn eigen maten hebben allemaal een PS3 vandaar |:-
    Thanx snuffel
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn vast wel spelers hier die je willen opnemen in hun vriendenlijst.

    Ik ben jammer genoeg ook een PS3 speler met dit spel *)
     
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook vaak genoeg solo ; Soms is dat ook gewoon lekkerder. Geen gelul aan je hoofd :+
     
  8. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms is het wel lekker, als sniper zeker omdat je dan geen team in de steek laat.
    En soms als je een verliezend potje joined, en het eigenhandig om kan zetten in een win.

    Maar meestal lukt dit niet :+
    Meestal zit er bij de tegenstander minstens 1 goede squad met gasten die goed samenwerken om opsteminst 1 bomb site te defenden of gewoon het hele potje domineren.
    Dan is het vaak flink doorbikkelen om stand te houden.

    Ik hou sowieso meer van rush dus ik moet altijd hopen dat ik met wat serieuze mensen zit, die echt voor de win gaan zegmaar.
    Maar meestal kom ik alleen maar teleurstelling na teleurstelling tegen :x

    Ik zoek gewoon wat teamplay. Samen dingen slopen en potjes winnen is veel vetter dan 75% van de tijd verliezen en hopen dat je KD ratio boven de 0,5 blijft.. :mad:

    En idd, ik hoopte op wat leuke gamers van XBW die nog geen volle friendlist hebben. Ik kan alleen niet vliegen, of fatsoenlijk rijden. Maar dat terzijde :9
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is waar, ik dacht dat het ook over levellen/wapens unlocken ging en niet alleen over attachments.

    Dan heb ik zeker pech gehad want in de paar potjes TDM die ik geprobeerd heb werd alleen maar gecamped.

    Geef mij toch maar objective gameplay , dan maar wat minder snel unlocken (al twijfel ik daar nog steeds aan :+ Ben nog steeds nieuwsgierig naar de SPM van een gemiddelde TDM speler )



    ik heb er nog maar eventjes mee gespeeld (pak hem wel eens op van een maat die alleen nog maar met dat ding speelt) maar hij voelt wel lekker stabiel , spray is niet zo erg als bij de famas en bij is ook lekker accuraat.

    Of hij qua snelheid en damage zo goed is als de famas weet ik niet maar het is zeker 1 van de beter AR
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Vandaag op Noshars Canals was er zo'n dude met laserprinter + guided misilles op zijn Z11 en hij schoot me telkens uit de lucht met 1 raket en mijn flares deden helemaal niks.

    Hij heeft me zeker 4 x uit de lucht geschoten met 1 raket.

    Nu dacht ik laat ik deze setup ook eens proberen, maar van de 10 locks die ik had is er geen 1 raak geweest?

    Wat doe ik fout?

    Blijf beltspeed, flares en heatseekers toch het chillste vinden in de scout heli's
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    geen lag? die dingen zou je moeten kunnen flaren toch?
     
  12. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Flares werken alleen met heat seeking missles of lock-on stingers.

    Hij gebruikte, zoals je zelf al zei, guided missles. En die zijn van zichzelf al sterk, maar als ze worden afgevuurd op een "laser painted" doelwit dan zijn ze bijna dubbel zo sterk (vandaar dat de soflam/javelin combo ook zo dodelijk is).

    De enige manier om dan niet geraakt te worden is door ECM jammers te gebruiken i.p.v. flares. Deze kun je dan gebruiken door of de lock volledig te verbreken (wat meestal maar uitstel van executie is tenzij je meteen na het activeren weg vliegt) óf door de raketten net voordat ze je dreigen te raken uit te schakelen. Voor het laatste moet je dan dus wel goed in de gaten houden wáár die raket vandaan komt en dan timen wanneer je de ECM aanzet. Bedenk wel dat de laatste optie het beste is omdat hij dan meteen van zijn raket af is en deze duren relatief gezien lang om weer te herladen. Theoretisch gezien lang genoeg om hem zelf neer te halen. Succes de volgende keer!

    Ik heb nog geen laser painter voor mijn scout heli's maar deze ga ik zeker gebruiken i.s.m. guided missles. Heat seeking missles zijn over-rated, óók voor de scout heli's. Guided missles geeft je nog een kans tegen een skillvolle AA bestuurder :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    L85A2? voor close range is het zeker geen topper, maar voor langere afstanden kan je gewoon bijna je trigger geheel indrukken.
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik zoek dan vaak een squad met 2 of 3 personen. het liefst met sqaudpurk, dan haal je nog wat extra eruit. maar mijn vriendenlijst heeft nog wel plek hoor. ik speel nog regelmatig.
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net conquest gespeeld op Seine crossing, waar je die narrow passage hebt. Er was één of andere mongool constant mortars aan het vuren... om de 2 sec viel er eentje op dat pleintje. Niet normaal, staat er geen limiet op die dingen? Wat een onzin.
     
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Mortars kun je heel makkelijk counteren. Je ziet ze oplichten als een kerstboom op de mini-map. Als je erbij kunt komen ga je er fysiek naar toe. Mocht dit niet kunnen (spawn protectie of wat dan ook) dan kun je hem altijd "counter-mortaren". Zelf een mortar gebruiken en 1x schieten op waar hij zit en dan is hij én de mortar stuk :thumbs:

    Met het bovenste in gedachte vind ik het helemaal niet lomp dat er geen limiet op zit. Met iedere mortar die je af vuurt ben je kerstboom. En sja, als ik een keer de mortar gebruik en niemand "counter-mortart" mij dan ga ik ook gewoon door :+
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Je kon amper het pleintje op, ze kwamen langs beide kanten en ik had geen idee waar hij was... ik zat namelijk in dat gebouw. Had echt geen zin om buiten te komen en zo'n sukkeltje kills te geven, potje geëindigd met 20-12 of zo. En ik heb geen mortars :'-(, speel enkel Assault/Engineer amper die klasse waar je mortars unlocked/
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat een schijtpotjes vanavond,.. andere team wou totaal niet meespelen en alleen maar op jets en choppers campen. En dan aan het einde van het potje nog met 0 kills staan.

    Vind er geen zak aan zonder een beetje tegenstand, stond net gewoon bovenaan met 5 kills enkel en alleen omdat ze geen enkele poging deden om een vlag terug te pakken.

    Waar speel je het dan voor?
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik snap er toch echt de ballen niet van met die laser guided shit + laser painter op je scout.

    Ik blijf ze fakking tegen komen en het schijnt mij maar niet te lukken en zelf word ik stuk voor stuk door 1 fakking kut raket kapot geknald.

    Fak het ook maar, hou het wel bij belt speed en heat seekers. Knal ze zo wel uit de lucht. Zal wel een of andere bug zijn
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    En zijn alle mongolen vandaag online ofzo jezus. Mensen moeten echt leren hoe ze dit spel moeten spelen.
     

Deel Deze Pagina