1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 Geen enkel leuk potje gehad vandaag, alsof je tegen de Josti band zit te spelen
     
  2. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet eerst je laser painter laten locken, totdat er een rode ruit op de enemy heli staat. Dat gaat gewoon vanzelf als je dichtbij vliegt en een beetje goed aimt (de range is wel korter dan die van heatseakers). Daarna kun je je guided missile erop locken. Ik gebruik deze combinatie ook en het is erg grappig om te zien hoe mensen in paniek die rocket proberen te flaren, en hij daarna toch via de bovenkant inslaat. Daarnaast kun je ook ground vehicles locken, dus dat is ook mooi meegenomen.

    Ik kan mensen ook aanraden om laser painter op een attack heli te gebruiken, mits je een fatsoenlijke gunner hebt. In plaats van die saaie heatseaker duels kun je dan gewoon de enemy heli laser painten, zodat je gunner zijn guided missile erop kan locken - succes gegarandeerd. Enige nadeel is dat je als piloot wat minder kills binnen harkt (maar wel veel assist-points). En verder het is gewoon kut dat de Havoc zo debiel langzaam draait ten opzichte van de Viper.

    Hoop alleen niet dat iedereen het gaat gebruiken. Nu kun je er nog lekker misbruik van maken, omdat niemand ECM-jammer gebruikt en met heatseakers loopt te klooien :+
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja dan word het moeilijk idd. Zeker als niemand in jouw team denkt van goh, laat ik eens mortars terug gebruiken :+
    Like I said. ECM om te counteren.

    Voor de rest zie RK1989 zijn comment ;)

    Kwam er ook pas net achter dat je bij een scout helicopter de eerste upgrade slot moet gebruiken voor de laser painter. Nou, Ik hou liever mijn beltspeed of stealth thank you very much :+ Dan maar een "gewone" guided missle :+
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    +1

    ben ook enkele debielen tegen gekomen

    En alweer mislukt het om iemand te killen met mijn M320. Ik speelde metro-conquest en kwam van de straat kant. Ik helemaal links die gang in met de lockers, bleek dat ze opeens langs achter kwamen. Ik sterf, ga terug daar naartoe, kill 1-2 mensen ga dan de hoek om en zie iemand zitten tussen de muur en een snoepautomaat dus ik schiet met mijn M320 los op hem... NIETS hij ging gewoon niet dood. :'-(
     
  5. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor mijn gevoel werken stealth en beltspeed niet erg goed. Stealth is uitstel van executie en beltspeed heb je niet echt nodig als je in bursts schiet. Ik vind laser painter / guided missile fijn, omdat je dan geen gezeik hebt met engineers. Als je heatseakers (eindelijk) eens raak gaan, dan zitten er soms 2 engineers in de enemy chopper met hun repair tooltjes te repairen en heeft ie binnen no-time weer full health. Knappe jongen die een chopper kan repairen die door een guided rocket is geraakt :9

    Ik speel nooit Rush, dus ik weet niet of het daar ook zo'n probleem is, maar bij Conquest op bijvoorbeeld Noshahr Canals kom je regelmatig choppers vol met engineers tegen. Met een beetje tactisch flanken of eventueel een engineer aan boord kun je aan de RU side (1 chopper) makkelijk beide US side (2 choppers) aan.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Thanks RK!

    Wat een lol net. Het is inderdaad te grappig om te zien hoe ze wanhopig flares poppen en dan ineens BOEM.

    Hoop inderdaad ook dat niet iedereen nu massaal over gaat naar laser painter + guided.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dan counter je toch gewoon met de jammer?
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die deze al unlocked hebben eerlijk gezegd. Weet eigenlijk niet waarom ik dat denk maar zolang iedereen heat seekers gebruikt zullen de flares gewoon overheersen.
     
  9. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Alleen nog een oplossing tegen stingers zoeken. Dan zit ik echt goed.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als ik een chopper probeer te locken met een Stinger lijkt dat echt zoveel langer te duren altijd dan een enemy mij lockt als ik in een chopper zit. Zo hatelijk. :9
     
  11. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed om te zien dat het werkt. Dat stinger probleem herken ik ook wel. Als je een paar keer dezelfde knul hebt gekilled, dan wil hij nog wel eens een stinger uit zijn broekzakje toveren. Ik gebruik zelf daarom IR flares, omdat de meeste mensen je locken met heatseaking speelgoed. Zo kun je stingers en heatseakers ontwijken. Bij de attackheli kunnen ze je ook niet locken als je laag vliegt, mits je die unlock hebt vrijgespeeld. Weet eigenlijk niet of die ook voor de scout heli's bestaat. Als je een beetje handig bent met de heli kun je ook gewoon gebouwen gebruiken om locks kwijt te raken. Soflam / laser painter / 3e tank seat worden zelden gebruikt, dus ECM jammer vind ik (nog) niet nodig.
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Daarstraks dacht ik trouwens EINDELIJK raketten te unlocken met mijn jet, lukt het me niet. Ik vloog minstens 30-40 seconden achter een enemy jet, had hem perfect in mijn vizier, ik schieten... amper rook bij hem en word ik door een andere jet kapot gemaakt. Jongenssssssssssssssssssssssss toch.|:-
     
  13. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha klote is dat he!
    Ik moest nog 10 punten en dat heeft echt 2 dagen geduurd, ik kreeg uiteindelijk mijn raketten pas toen ik perongeluk tegen een andere jet aanvloog en die explodeerde 8)
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel practisch alleen maar Rush :p Dan zijn er 9 van de 10x geen vijandige helicopters. Stealth vind ik juist ideaal soms. Zeker bij Noshahr Canals met die AA als ze heat seeking gebruiken ; Geeft me soms net genoeg tijd om weg te komen en "die another day". Maar kan begrijpen dat je met conquest wél voor de laser painter kiest :)

    Lees je überhaupt wel wat ik schrijf? Ik heb al 2x neer gezet dat ECM jammers óók tegen stingers werken ; maar dan moet je ze wel af vuren vóórdat de stingers / heat seekers / laser painted raket bij je is.

    Dit geld alleen voor heat seeking van andere heli's/jets ;
     
  15. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag maar ik kan het nergens anders vinden.

    Hoe stel je die unlocks in voor voertuigen? Want ik heb nu best het eea vrijgespeeld (bijv thermal optics voor de tank maar ik heb geen idee hoe ik het kan gebruiken)

    Mijn grote vriend google was niet heel behulpzaam...
    Ik zal ongetwijfeld met poep in mijn ogen hebben zitten spelen maar toch...
     
  16. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Gisteren proberen te vliegen in een potje. Nou..dat is me niet goed afgegaan:p. Ik krijg zo alleen de ribbon niet. Wat ben ik toch blij met een tank. Dat kniven lukte me ook gisteravond niet.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Als je dat overzichtje hebt van Assault/Engineer/Recon/... dan moet je gewoon op LB/RB duwen en dan zou je bij je voertuigen moeten komen. Enkel mogelijk als je op die map ook vehicles hebt. Je kunt dit waarschijnlijk ook in je main menu instellen als je naar "my soldier" gaat en dan RB duwen en dan zit je er en kun je alles aanpassen.




    En daarnet toch iemand langs voren geknifed , hij draaide zich net om maar ik stak hem wel recht in zijn borst. :D
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dan was ie al aardig gewond geraakt ;)
     
  19. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0

    Thnx voor de tip ik ga het vanavond gelijk proberen.


    grtz Tim
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik kreeg een 'animation' dus no idea, ik pakte hem vast en stak hem neer.:9
     

Deel Deze Pagina