1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    BRON: http://www.eurogamer.net/articles/2011-09-07-battlefield-3-fills-to-720p-on-console

    Als je TV/monitor hebt die een-op-een pixel scaling heeft (waardoor je ultieme scherpte hebt :thumbs: ) dan worden die balken zichtbaar. De meeste TV's rekken het beeld uit, waardoor die lijnen buiten het beeld vallen, maar dit maakt ook het beeld onscherper. Dit heet overscan.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat bedoelt hij volgens mij niet. Volgens mij heeft hij echt gewoon een 4:3 resolutie

    Mijn tv heb ik ook op 1:1 staan en die balkjes zijn minimaal, bijna niet zichbaar
     
  3. nexzo

    nexzo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn beeld resolutie aangepast naar 1280x768 en nu heb ik wel fullscreen. Bedankt voor het helpen :)
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk :thumbs: Have fun playin'!
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb vandaag al 2X iets vreemd gezien. Elke keer was het een enemy vs mijn teamgenoot, dus die enemy hurkt/zit en schuift (echt waar) gewoon 5-10 meter vooruit alsof hij wieltjes onder zich heeft en begint dan te schieten als een gek. WTF? Heb ze beide wel kunnen killen en 1tje kunnen reviven.

    Zijn dit soms cheaters of gewoon heel erge lag? Ziet er ongelooflijk vreemd uit.
     
  6. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest vroeger nogal lachen om dingen als "lagg-switch" enzo als mensen dat riepen in COD, maar het blijkt nog super vaak gebruikt te worden ook.
    Dus het is goed mogelijk dat je de eerste hackers tegen bent gekomen, of iemand die niet snapt dat je gewoon je Utorrent uit moet zetten tijdens het gamen :+
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zo ver ben ik nog niet hoooooohh waarom verpest je t nou. Nja ik vind de verhaallijn toch niet boeiend dus fuck it. Maar niks boeit me. Het schieten boeit me niet want alles gaat alle kanten op. Alleen de graphics zijn om te genieten.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ehm ooit gehoord van in bursts schieten :+? Dit is geen cod ;).

    @Lag comments: Ik had daar vandaag ook last van. Miss wat met de servers ofzo
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    VGA kan best 1080p aan.
     
  10. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste graphische kaarten kunnen niet middels VGA 1080p aansturen. Dan zul je moeten overswitchen naar DVI/HDMI.

    Op mijn computer kan ik mijn 1080p scherm niet op 1920x1080 draaien middels vga, op z'n max 1360x768. Als ik hem via DVI aansluit dan kan ik hem wél door knallen naar 190x1080.

    Daarnaast heeft de vga kabel welke voor de xbox word gebruikt ook een limiet. Namelijk 1360x768. Voor de xbox zijn er maar 2 manieren om écht op 1080p te spelen. Component of HDMI.
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dan nog haha.
     
  12. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer BF3 addicts die ik kan toevoegen misschien?
    Elke ziel is welkom, ik neem aan dat er toch niemand gaat buiten spelen voorlopig met dat rot weer :+

    Welke class krijg je mortars bij btw? Is dat support of engi?
    Ben nog toch zondag vrij dus ik kan nog genoeg unlocken hoop ik, ben pas level 16.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Support. :)

    Na de M60E4 (34 service stars hehe en ruim 3300 kills later) heb ik nu de USAS-12 als favoriet, wat een geweldig wapen is dat!
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Support class. Maar ik ga liever voor de C4, al is de mortar wel handig om vijandige mortarts te killen. :9
     
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe een potje mortaren is wel lekker :9

    Tenminste, Doe ik alleen als ik 100% zeker weet dat het tegenteam niet slim genoeg is om te "counter-mortaren" :+

    En af en toe weten we echt niet door te breken dan is even paar keer mortaren en dan weer door gaan wel handig om even het tij te keren. Ze moeten toch weg van hun cover positie als ze beschoten worden (enige directe kills die ik maak zijn praktisch alleen andere mortars).
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Daarom gebruik ik de mortar ook nauwelijks als ik Support speel, want na de eerste hit op een normale enemy vlucht hij wel waardoor je niet zoveel kills maakt.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mortars werken toch alleen bij stilzittende tegenstanders, kan me voorstelllen dat het in Rush wel eens nuttig is maar in CQ heb je er geen zak aan
     
  18. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice support, die vind ik toch wel het lekkerste spelen.
    Lekker je eigen ammo pack bij je, alleen die C4 Superhero ben ik nog niet.
    Ik krijg altijd een nekschot zodra ik C4 op een tank hebt geplakt.

    Met mortars hoop ik bij Rush gewoon lekker een bombsite onder druk te kunnen houden. C4 heb ik ook lang niet altijd nodig, of soms kom ik er gewoon niet in de buurt. Dan lijkt me dat wel fijn.

    Probeer ook voertuigen een beetje te upskillen, maar iedereen is al zover gevorderd met jets en heli's dat ik bijna altijd binnen no time uit het luchtruim word geschoten. Dat is wel een beetje jammer.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Damnnnn dat je zoveel met 1 wapen kan spelen.

    En 161 uur??? Ik dacht dat ik er al veel uren op heb zitten.
     
  20. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    je kunt de C4 ook laten ontploffen als je respawned _O_
     

Deel Deze Pagina