1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad iets dat niet veel mensen weten, awesome als je een tank alsnog weet te vernietigen en de driver vast iets heeft van 'huh??'. *)
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jouw top 5 is echt grappig om te zien: zie het verschil tussen 1 en 2 :9

    1
    M60E4
    3401 Kills

    2
    RPK-74M
    321 Kills
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben voor een ieder toe te voegen die wilt spelen!

    Plasman NL
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    1 SV98
    208 kills (niet mn favo wapen maar wel de beste in recon op M98b na).

    2 A91
    203 kills (ook niet mn favo wapen maar wel een goed all-purpose wapen).

    3 UMP-45
    200 kills (wederom niet mn favo wapen maar staat op 3 omdat ik m op elke class gebruik).

    4 870 CMS
    188 kills (ook niet mn favo wapen, maar word veel gebruikt op kleine TDM maps of op met slugs en rifle scope voor mid/far range)

    5 Scar-H
    150 kills (ook niet mn favoriet, maar wel een prima wapen, wel weinig kogels per clip).

    Nu zul je je misschien afvragen wat mn favoriete wapen is, maar die heb ik eigenlijk niet omdat dat aan de map, situatie etc ligt.
    Als ik zou moeten kiezen word het waarschijnlijk de M98B (waar ik al 30 kills mee had voordat ik m had unlockt), maar misschien dat de P90 dat van de M98B wint omdat ik die bijna heb unlockt en het toch ook wel een erg fijn wapen vind.
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor snipers is het wel handig. En zeker bij rush is het handig om te verdedigen (hetzij als je hem net geplant heb hetzij de vijand hem net gaat planten). Dan is het wel wat vaker 1HK omdat ze niet bewegen.

    Daarnaast zijn er vele "chokepoints" waarbij mensen op vaste cover plekken zitten. Als je die dan bestookt met mortarts moeten ze wel weg rennen en dan geeft dat in principe "vrij baan" voor mijn teamgenoten.
    Als support heb ik ook supressing aan staan waardoor die mortars nog meer een supressing effect geven ; Altijd handig om te vijand even tijdelijk te verblinden. En je krijgt aardig wat kill assists ;)

    Maar goed, Zoals ik al zei gebruik ik hem alleen in bepaalde situaties uiteindelijk. Geef mij liever maar de claymore als verdedigend en C4 als aanvallend uiteindelijk :)


    CQ zal het ws niet zo heel veel nut hebben nee. Maar dan nog kan ik me wel situaties voor stellen waarbij het zeker nuttig kan zijn. Als je als een squad zijnde continu 1 mortar kerel mee neemt en deze dan alleen tevoorschijn tovert als je veel vijandige troepen in een vaste plek tegen komt... Maar goed, dat is allemaal in theorie :D

    Verder :

    Top 5 wapens :

    M240B 318 kills
    M248 265 Kills
    M60E4 200 kills
    M4A1 159 kills
    SV98 150 kills

    I just love them LMG's :)

    Top 5 vehicles :

    M1 Abrams : 715 kills
    T-90A : 388 kills
    SU-25 Frogfoot : 320 kills
    9k22 Tunguska : 241 Kills
    AH-6J Little bird : 156 kills

    Vehicle h*er, Dat is één ding wat zeker is ;) Kan het gewoon niet laten om in een tank/vliegtuig/heli te stappen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Denk je? Je kunt toch bij bv. Seine crossing/CQ constant mortars afvuren op die pleintjes (ik heb mortars nog niet unlocked dus ik weet niet hoe ver ze kunnen en of dit mogelijk is)? Want ik had laatst iemand die constant dat pleintje bombardeerde en veel mensen blijven toch bij de vlaggen zitten op die map dus je raakt altijd wel iemand.


    Dat heb ik nog meegemaakt, ik zag dat een enemy C4 op mijn tank gooide, ik stap uit en kill hem en rij lekker door. Ik twijfelde of het zou kunnen of niet EN of hij die persoon het ook zou uitproberen... 10 sec later ontploft de tank met mij er in. _0/*)





    Scar-H vind ik trouwens een klote wapen maar ik blijf het gebruiken omdat ik er al zoveel mee unlocked hebt maar echt goed vind ik hem niet. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    M98B is de beste bolt action idd, daarna komt de L96.
    Dit vroeg ik me af op x360a en kreeg een paar nuttige antwoorden:
    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=351441


    Mijn top 5 wapens:

    Top Weapons

    1 G53
    941 Kills

    2 SCAR-H
    744 Kills

    3 FAMAS
    483 Kills

    4 SV98
    287 Kills

    5 M1911 TACT.
    205 Kills

    #1 en #2 Engineer dus, omdat ik die klasse veruit het meeste gebruik ivm Repair Tool (tankliefhebber). Van de 6726 kills zijn er 2382 tank kills, meer dan 1/3 dus. :9
     
  8. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je kan niet altijd lekker lopen spammen met de mortars omdat je gewoon enorm oplicht op de minimap waardoor je een enorme sitting duck bent. 8 van de 10 gevallen als je te lang blijft zitten krijg je zelf een mortar op je kont ;)

    Daarnaast is het bereik van de mortars wel relatief groot ja. Maar hoe verder je weg schiet hoe langer het duurt eer dat de mortar daadwerkelijk op het punt aan komt waarop je afvuurt (wich makes sense).
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mensen die echt naast de vlag gaan zitten verdienen het om een mortar op hun hoofd te krijgen. Juist op Seine crossing kun je overal binnen gaan zitten om de vlag te cappen.

    Mijn top 5 wapens is niet spannend, pak 5 willekeurige engineer wapens en zet ze onder elkaar :+
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik schiet trouwens echt niet op met mijn assignments. Ik moet nog altijd iemand met een torch doden maar ik kom niemand tegen die lekker ligt en mij niet spot. Heeft iemand tips qua speltype en map?
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Rush + bijvoorbeeld een map zoals Operation Firestorm ofzo. Beetje de maps waar je vaak wel snipers op daken zult spotten of eventueel in een hijskraan ofzo.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon iemand die je normaal gesproken zou kniven afmaken met je vuurtje :p

    Ik haalde het door achter iemand aan te rennen.


    Niemand hier die de AS Val gebruikt? Echt een sick wapen is dat zeg _O_
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Zijn er mensen die nog 5 potjes "Squad Deathmatch" moeten winnen? Ik moet er verdomme nog 1 winnen voordat ik die L85A2 heb, echter kom ik telkens bij mongolen in het team.

    Net had ik iemand die het hele potje met een MUV ging vliegen. We kwamen er 3 tekort voor de overwinning...... FAK.

    Ik kan morgen de heledag.. Helaas geen mic.
     
  14. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    gister paar keer met de as val gespeeld. hij is wel nice ja. :)
     
  15. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, ik had het gezien in een filmpje online, deed het gister en ja hoor het werkt. :lol:
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net iemand in een hoekje kunnen killen \o/, op een van de karkands map met dat gigantisch TV station of wat het ook mag voorstellen. Ik zag hem nog voor de construction site een gebouw in rennen, schiet een teamgenoot een raket er op af... ik dacht al SHIT nee niet doen. Dus ik ga binnen zie ik hem in een hoekje zitten en ging ik er op af met mijn torch, hij schieten maar ik was sneller. :D


    Ik kan trouwens geen enkele helicopter meer uit de lucht schieten met mijn stinger. Voor de patch (?) lukte me dit gewoon wel, als ze hun flares afschieten moet ik opnieuw wachten tot hij locked maar dan heeft hij zijn flares al terug. Nu moet je gewoon met 2 zijn om ze uit de lucht te schieten.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    En nu stop ik er mee voor vandaag, geen enkel leuk potje kunnen spelen. Wat een gekut soms. Ben 3-4 keer veranderd van team maar allemaal even erg/slecht.
     
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    we moeten keer met hele groep van dit forum online gaan
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou gewoon met 4 man gaan, anders word het een hel om iedereen in hetzelfde team/squad te krijgen:+
     
  20. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal mijn top 5 ook maar eens posten. Ik zweer niet zo bij één wapen/class:

    1. G36C - 774 kills
    2. M416 - 697 kills
    3. M249 - 644 kills
    4. PP-2000 - 550 kills
    5. MG36 - 383 kills

    1. AZ-1H Viper - 612 kills
    2. MI-28 Havoc - 424 kills
    3. T-60A - 347 kills
    4. AH-6J Little Bird - 329 kills
    5. M1 Abrams - 267 kills

    Zie dat het verschil tussen de Viper en Havoc wel groot is. Komt waarschijnlijk doordat die Havoc net een vrachtschip is, dat crapding draait 3x zo traag als de Viper. Hoop dat ze dat nog een keer patchen.
     

Deel Deze Pagina