1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is echt hatelijk :eek: Dat zit ook in Reach toch? Heb ik zon hekel aan, speel je het andere team helemaal kapot waardoor er een aantal quitten en als beloning word je in dat team gegooid :+
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dat van Reach kan ik me eerlijk gezegd niet herinneren, te lang geleden :+

    Maar dat is precies dat laatste inderdaad, ben je net lekker bezig, zie je in een keer dat er 16 in jouw team zit en maar 10 in het andere team :emo:

    Die servers moeten gewoon team switchen uitzetten als het in balans is, en niet die crappy autobalance, zou een stuk beter zijn. Niet alle servers hebben autobalance hoor, godzijdank niet :+

    Ook wel leuk dat sommige servers een punten systeem hebben, je krijgt punten door killstreaks te maken en objectives te veroveren en minpunten door teamkills te maken, leuk om te zien wie er goed bezig is of juist niet.
     
  3. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Het switchen zelf is nog niet eens zo heel irritant op de pc, wat wel fucking hatelijk is, is dat je gewoon een suicide krijgt (en dus een death) zodat je geteamswitched kan worden. Ik zat laatst op een server met 6 vrienden, en ik was gewoon echt 3x de sjaak terwijl ik in een jet zat en aars aan het kicken was.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Het welbekende beeld dat blijft hangen en je je jet verder ziet vliegen naar de grond :+
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat auto-balance heeft zijn voor- en nadelen. De voordelen zijn ervan dat je nooit teams heb die heel erg qua aantallen van mekander verschillen. Maar ja, Als je samen met vrienden speelt en het is al een gekut om bij mekaar te komen slaat het nergens op dat als je dan de tegenpartij alle virtuele hoeken van het veld laat zien je als "beloning" in het andere team terecht komt |:-

    Je zou denken dat die lege plekken ansich snel weer gevuld raken en dat die auto balance niet nodig zou zijn. Maar goed, het zijn de server admins die dat bepalen uiteindelijk.
    Gelukkig is dat auto balance gedoe geen issue op de xbox. Maar kan de frustatie begrijpen (kan me die nasty auto balance nog wel herrineren van BF2 en CS :'-().

    Net trouwens een hele irritante bug. Zat in de little bird @ Noshahr Canals en had laser painter + laser guided missles. De AA was de venom aan het rapen dus ik laser paint hem, switch naar LGM en tot mijn verbazing heb ik geen raket? Bleef bij staan "x to reload" dus ik op de x rammen maar helemaal niets. Ik zat te lang te kutten met reloaden en alles waardoor ik eruit gesniped werd (mooi schot btw). Daarna laser painter uit gezet en toen had ik inene wel weer LGM.... |:- What's the point denk ik dan... Maar goed.
     
  6. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je naar het volgende potje in conquest gaat, blijven de vlaggen dan staan zoals ze het afgelopen potje waren? Dus dat wanneer je alle vlaggen hebt, je ook weer met alle vlaggen begint?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee, ik denk dat je in de war raakt doordat op de nieuwe mappen Conquest assault gespeeld word ipv Conquest.

    Bij Conquest assault kan 1 team al alle vlaggen hebben aan het begin maar krijgt het andere team meer spawn tickets.

    Die 2 gametypes speel je dus eigenlijk door elkaar heen als je COnquest speelt.
     
  8. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is één of andere vreemde bug. Ik denk dat het aan die laser painter ligt. Als ik laser painter gebruik zie ik ook nooit hoeveel rockets ik heb, zowel in attack als scout heli's. Staat dan iets van --/-- en X to reload onderin, heel vreemd. Je hebt als het goed is wel gewoon je rocket dan, is alleen moeilijk om te zien of hij al gereload is. Hopelijk patchen ze het een keer, want is lastig als je 15 van de 16 rockets hebt geschoten, vergeet te reloaden, en daarna maar één rocket schiet.
     
  9. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de laser guided missles heb je er sowiesow maar één per keer :p
    Reloaden blijft dan gewoon door gaan als je switched toch?

    Maar goed toen ik er net last van had kon ik ook simpelweg niets vuren afgezien van de miniguns. Erg handig :thumbs: .....
     
  10. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Miniguns doen het als het goed is wel gewoon. Je kunt in dat scherm ook zien of je rockets of je minigun hebt geselecteerd, dus daardoor weet je wel of je de goede hebt geselecteerd. Bij attack heli's is het echter vervelend, omdat je daar dus je unguided rocketcount niet kunt zien.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    en vervelend is als je conquest assault speelt dat je die kleine mappen hebt met maar 3 vlaggen.. De mappen met 5 vlaggen zijn veel leuker en zitten helikopters+jet in.
    Ook vervelend is dar je een [dice]server joint dat je sowieso kleine mappen krijgt :'-(
     
  12. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zei ook al dat de miniguns het gewoon deden ;)

    Verschil tussen het vizier van de minigun en guided rocket ken ik ook wel :+

    Weet alleen niet hoe die eruit zien @ Attack heli gezien ik die nog niet unlocked heb. Komt maar sporadisch voor dat ik in een attack heli zit. Ben meer een fan van de scout helis. Lekker klein en verrekte snel.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet altijd hoor. Het is puur gokken soms.
    Ik moest nog 10 BTR-90 kills (die 'nieuwe' russische IFV), maar kreeg telkens conquest assault, erg vervelend dat het nergens bijstaat.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    BTR-90 staat bij Conquest, Gulf of Oman en dan bij RU deployment. Beest is het, naar een tank sneaken (liefst achterkant) en dan de kogels afvuren + guided missile = bye bye.

    Fijn voertuig ook om snel vlaggen te capturen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hij is inderdaad best snel , sneller dan de andere LAV's? Zo voelt het in ieder geval wel
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja inmiddels al gevonden :p Gelijk over de 10 kills mee gemaakt ook dat potje.
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Jongens ga eens heel snel op hardcore mode spelen! Er zijn veel te weinig spelers op deze gamemode!! 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat is er anders bij hardcore, geen map?
     
  19. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja meneer ik ga meteen O-)
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wel map, maar verder geen hud. 60% van je oorspronkelijke health. Geen health regeneration. en geen 3d spotting (dus gespotte dingen of personen zie je alleen op de mini map)
     

Deel Deze Pagina