Maal 100 (%) uiteraard. -edit- Waar staat het totale aantal headshots? Want op Battlelog zie ik het nergens staan .
Leuke site, staat veel meer op dan op battlelog Category Rank Top Value Win / Loss ratio 265 0% 5.1026 Score per minute 2 046 3% 567.700 Whoei, top 0%
Wow, ik deed net een potje rush op metro. En ik ging 33-15 ofzo. Zo'n potje had ik nog nooit gehad. Afgelopen week heb ik heel veel van zulke scores gehaald op conquest. Lijkt wel alsof ik ineens beter ben geworden. rank 45 geworden en ik verwachte iets speciaals ofzo. maar dat viel tegen
wat maakt de as val volgens jouw beter dan bijv een g36c met grip en silencer? ik vind het namelijk ook maar een matig ding
Was net met iemand uit mn clan aan het snipen, hij had een headshot van 980 en ik een van 909 (die van mij was gelukkig opgenomen).
AS Val heeft verrekte weinig kogels (21 stuks toch maar?). Gisteren een paar rondes gespeeld met zowat alleen maar high levels in mijn team vs. 1 high level + kerstmisnoobs in het andere team. Begint leuk, zoals op Noshar Canals als attacker zijnde op dat grote dak landen en dan met letterlijk 4 man tegelijkertijd een Javelin op de Tunguska afsturen, maar een aantal rondes daarna werd het me echt te veel. We speelden Operation Firestorm (Rush) als defender en het vijandige team (met alleen maar low levels) hadden in totaal maar fucking 2 (!!!!!) kills gemaakt en iedereen had dus een score van 0-10 etc. Toen maar geleaved want zonder enige spanning is er ook weinig aan.
Je ziet een heel klein beetje lense flare, maar het is op het filmpje nog al moeilijk te zien omdat ik de resolutie van het filmpje omlaag heb gedaan.
Wat is die Drop 'Em Like Liqued coop missie echt moeilijk... nouja de achievement daarvoor dan. Net nog met Monkey geprobeert, het eerste stukje lukte makkelijk maar als je bij de ambassade komt word het pas echt lastig
Ik heb hem ook een paar keer moeten spelen, best tricky. Het valt me op dat ik amper of niemand meer met die flash lights zie spelen, enkel nog kutnoobs die het niet kunnen laten.
Net "seine crossing"?? gespeeld waar je die backstreets hebt, eerst hadden we dat pleintje even in handen maar uiteindelijk verloren. Niemand hielp me op het begin ... Uiteindelijk de hele tijd M320 granaten zitten vuren (17 kills ) en deze conquest ronde gewonnen en 2de geworden (33-22). Eigenlijk verdien ik de 1ste plaats want ik deed al het vuile werk, #1 had 33-28. *) Ik werd ook 4x achter elkaar door een idioot revived wanneer ik midden in de vuurlinie lag. Ik had ook geen keuze of ik wel of niet revived wou worden. Zucht, wat een mongool.