1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zolang je niet op a drukt, zal het niets uitmaken voor je k/d hoor ;)
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ja daat is gewoon op gevoel, ik heb ook het gevoel dat ik met a-91 sneller een kill maak dan de scar-h

    als je b inhoudt dan spawn je opnieuw, nooit zelf gedaan maar dat staat er steeds als ik gerevived word
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2012
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar van dichtbij is er in mijn ogen amper een wapen dat de as val overtreft. Grotere afstanden (100 meter is aardig ver voor dat wapen :+) heeft hij meer moeite met killen dan andere wapens.

    Echter is er volgens mij ook iets anders dat er mee speelt. Dat zijn de kogels van de AS Val. Dit is een of andere speciale kogel, waar alle andere wapens ongeveer hetzelfde gebruiken.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Doe ik bijna altijd, waarschijnlijk stond 3d spotting uit omdat ik (bijna) altijd hardcore speel.
    Had net ook een headshot van 432 meter, ik ga morgen proberen om over de kilometer heen te komen. :)
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je had beter je team kunnen helpen met vlaggen capturen, want ze verliezen dik. :+
    Haha maar lekkere afstand hoor!


    Vandaag m'n killstreak van 32 verhoogd naar 37 in een tank. Potje daarna zat ik als gunner in een Viper op Kharg Island en als het aan de piloot lag had ik hem nog hoger kunnen krijgen. Ik ging 31-0, en toen besloot de piloot om te crashen. :mad:
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je nu een medialle? ;) No offense, maar het is een andere sniper dus echt zo bijzonder is een dergelijke shot niet IMHO.

    Wat betreft de AS VAL gebruikt het inderdaad andere ammunitie :

    Voor zover ik weet is dat ook de enige wapen in BF3 die dergelijke ammunitie gebruikt ; Dus dat verklaart ook wel waarom hij een lagere ammo count heeft.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    M320 :) :) :)

    [​IMG]


    :D*)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Sinds wanneer zijn we trots op noobtuben en zo ver mogelijk van een vlag op een berg liggen te campen? :+
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat je dat leuk vind... Bijna de meeste kill met dat plop wapen
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Het is maar waar je trots op bent inderdaad :+
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Campen? Waar haal je dat vandaan, ik heb nog nooit gecamped in BF3. =)

    Ik speel meestal conquest en val altijd aan, dus ik zie het probleem niet. Dat ding is toch handig om te zorgen dat er alvast enkele enemies dood zijn wanneer ik aan het rushen ben. Switchen tussen regular gun/M320/granaat en handgun. Ik zie het probleem niet, ik denk dat jullie je mening moeten herzien als je zegt dat het voor noobs is.


    Ik speelde gisteren seine crossing en hoe denk je dan dat je bij die vlag in de backstreets komt wanneer er minstens 5 mensen zitten. Rechts in de container, links in het hoekje, dan nog eens mensen in de trappenhal en links bovenin in een kamertje. Denk je dat je iedereen even neerschiet?:x
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Campen bedoelde ik dat sniper filmpje mee ;)

    En noobtuben bedoel ik niet mee dat het voor noobs is maar zo worden grenade launchers nou eenmaal genoemd.

    Al moet ik wel zeggen dat ik vind dat je als assault ook medic moet spelen voor je team. En dat kan niet als je een 320 bij je hebt.

    Als je zo nodig stormram wilt zijn met explosives, waarom dan geen engineer spelen? Kun je tenminste tegen de meeste voertuigen wat uithalen ipv alleen tegen humvee's etc
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Campen/Snipen/Kamikaze/Zelfmoordaanslag etc doe ik meestal als ik zwaar aan het verliezen ben, en het filmpje poste ik omdat er in het andere Battlefield topic om gevraagd werd.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Op die infantery maps is assault beter want die m320 is krachtiger tegen personen dan de AT wapens van de engineer.
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb altijd mijn defibrillator bij om te helpen en die gebruik ik altijd wanneer ik kan/het nodig is. Health is dan toch niet noodzakelijk, ik vind ze teveel op elkaar lijken. Daarom vind ik de M320 + defribillator ook een goede combo.

    Ik switch ook constant tussen assault en engineer maar tanks kapot schieten vind ik soms hopeloos. Ik hou me liever bezig met de vlaggen dan tanks.

    Als iedereen zijn primary gun zou gebruiken zou je bij bv. metro nergens kunnen komen.
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik haat die m320 ben je de mcom aan het "armen" of "disarmen" krijg je zo'n kolere ding naar je toe geslingerd van een of ander wanhopig persoon die maar een beetje kut granaatjes staat te schieten van achter uit de map :mad: frustraties haha

    ik speel laatste tijd als assault altijd met famas_O_, hoe is dat andere assignment wapen?
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    heel anders. rpm is iets van 650 ofzo dus dat is een enorm verschil met de AEK, F2000 en Famas.

    Het is wel echt een fijn wapen hoor alleen veel meer voor de wat langere afstanden.
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    BF3 doet hier fucking vaag.

    iedere keer als ik een lobby join krijg ik na het laadscherm een zwart scherm en vervolgens doet het spel niets..

    de xbox loopt niet vast ofzo maar hij doet gewoon niets..
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hier precies hetzelfde. Tot 3 keer toe gehad. Daarna uiteindelijk wel in een lobby gekomen maar die lagde als de pest. Weer een nieuwe lobby gezocht en ook die lagde (wat niet raar is want ondanks dat het zogenaamd een europese server was zat hij vol met canadezen en amerikanen)

    nog geen normaal potje kunnen spelen vanmiddag
     
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrr... Heel reply getikt op het hele M320 verhaal crashed firefox.

    In het kort :

    M320 zijn juist om de objectives te bestoken.
    M320 > Medic pack in sommige gevallen.
    Zwarte scherm bij server joinen > Alleen servers joinen met naam als "official EA/Dice server". Andere severs met vage benamingen met alleen maar cijfers en letters leverde bij mij en mijn squad zwarte schermen op.
     

Deel Deze Pagina