1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    m320, ja vervelend als je word gedood daardoor. Met dat zelfde gevoel heb ik met elk ander wapen waarmee ik word gedood. Dus ik erger me niet aan zulk soort dingen. Ook niet aan mortars of shotgun freaks, of famas nerds. die shit zal je zoiezo wel mee maken. ipv je er door te laten pwnen doe je best ipv te zeuren. shit is een schietspel, of je nou dood gaat door een kogel of granaat, big fucking deal, sorry ik liet me even mee slepen. :p
     
  2. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin had ik het zelfde met tanks, alleen nu krijg ik tanks veel sneller kapot door ze standaard van achter aan te vallen. Alleen van voren aanvallen als ik zie dat iemand uit mijn team hetzelfde doet waardoor ik vaak de kill krijg omdat ik dan pas vuur zodra de tank brand/rookt :p sneaky. Ik heb alleen de m320 ff gebruikt voor de assignment, verder ben ik niet onder de indruk van die granaten. Ik gebruik liever mn g36c of mn AEK971. Elke 4 kogels een kill. Geen probleem.
     
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer anders eens samen te werken met een recon kerel welke een soflam heeft en jij zelf met een javelin. De eerste hit is dan meteen een disable. En je kunt de javelin afvuren vanaf waar dan ook :thumbs:

    En choppers/jets zijn dan met één hit kapot. Choppers kunnen ze sowiesow bijna niet ontwijken, Jets kunnen dan nog wel aardig wat snelheid maken om ze te ontwijken. Ze zijn alleen te counteren met een ECM jammer maar niet veel mensen weten dat.

    Witte lock = heat seeking, Rode lock = laser designator lock.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Dat doe ik toch, dus wat is het probleem? Jullie hier maken er een probleem van, moest ik die M320 niet hebben gehad hadden we dat potje helemaal niet gewonnen en was er geen doorkomen aan. Dan werd je gewoon kapot geschoten als je door dat steegje liep. Go figure. =)
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude. Ik "verdedig" je juist ;)
     
  6. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb persoonlijk geen probleem met tanks, maar misschien toch eens de javalin gebruiken. Vanavond ff checken...
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    ok sorry :p
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb een tijdje met die M320 moeten knallen om die tweede assault assignment te halen en ik vond het maar een knaken ding. Vaak genoeg gehad dat ik iemand voor z'n voeten schoot maar dat hij gewoon doorliep. Heel irritant. Maar goed ik heb uiteindelijk die twee assignment gun gehaald (de L85A2) en op zich bevalt die gun wel. Er zit heel weinig terugslag op en het ding is heel accuraat. De damage kan uiteraard veel beter en daarom is het vooral goed om op middellange afstand te knallen met dat ding. De handeling is heerlijk maar ze hebben dat gecompenseerd met wat gebrek aan damage. Ik gebruik 'm wel vaak moet ik zeggen.
     
  9. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie dat ook weleens......dat je met je favoriete wapen als een beest te keer kan gaan, maar dat je de volgende dag ( met hetzelfde wapen) nog geen deuk in een pakje boter kan schieten?:confused:

    Gisteren een klein experimentje gedaan: close / midrange combat met een sniper rifle (SKS) en het ging me verrassend goed af (zonder te campen).
    Normaal gesproken ben ik erg, maar dan ook erg slecht met een sniper rifle.
    Beste resultaat was 20 / 5, dus ik was wel een beetje trots op mezelf.

    Ondanks alles blijft ik toch wel een noob ;)
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja heb soms ook last van erg wisselende potjes, vervelend is dat.
     
  11. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit 1 op de 4 keer dat ik find a quick game gebruik.
    Als ik zelf de server zoek heb ik dit probleem niet :confused:
    Dus voor mij is het voorlopig even opgelost, dat gedashboard is wel anoying ja.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoezo je team niet mee hebben :mad:

    [​IMG]

    maatje en ik halen samen 10000 punten en de rest doet gewoon geen ene kut
     
  13. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Herkenbaar... Ik snap ook soms echt niet wat de andere mensen in het potje doen :9
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat ik nog het allerstomst vind is dat die mensen die dan 0-8 of 0-5 spelen en bij geen vlag in de buurt komen niet bij ons in de squad komen zitten.

    Al is het maar om op te spawnen en medpacks/ammo uit te delen maar maak jezelf een beetje nuttig .. En dan pakken ze zelf ook nog wat punten mee voor de vlaggen die we cappen want bij een lui team is het echt 'ren je rot' in conquest

    edit:// je kunt t op die screencap niet zien maar dat potje verloren we dus met 168-0 op Oman ,..

    de enige vlag die we steeds hadden was die waar onze 2 mans squad op stond :+ Om gek van te worden
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  15. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Licht het aan mij of is het altijd als ik request ammo(back knop) druk dat ze me niet horen? want hij schreeuwt daadwerkelijk en er komt een icoontje op de map 8)
    Vandaag in 24-9, had makkelijk 24+ en deaths 4 kunnen zijn als ze eens een keertje ammo gaven.
    Als ik support ben geef ik ALTIJD ammo ook al vragen ze er niet om, ook met medic.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ze negeren het gewoon. Want ze kunnen t icoon zien en ze kunnen t horen maar de meeste 'supports' negeren je gewoon.

    Net als dat de meeste assaults je gewoon healen als je midden in the line of fire ligt
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat heb ik zo'n haat aan die mensen 8)
    Ook alleen maar het moment wanneer je het juist niet wilt.

    Gelukkig speel ik vaak met vrienden dus dan is dat probleem wat minder. \o/
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Tijdje op de PC gespeeld en dat is ook wat daar veel gebeurd. Team work in een team game is helaas ver te zoeken. Ik zie vooral veel lone wolves (en snipers!) Weinig gamers ook met een microfoon, dus de onderlinge communicatie is toch al gimped. Wanneer gamers wel in kleine groepjes besluiten samen te werken (toevallig of zo geplanned), wordt het spel ineens een stuk leuker.

    Erg jammer. Ik denk dat BF3 een prima team FPS is, maar hoe goed/leuk de ervaring is wordt vooral bepaald door de groep mensen waarmee je speelt.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    of tegen

    vandaag alleen maar irritante mensen gehad in potjes. Of bij mijn eigen team of bij de tegenstanders. Niemand die voor de objectives gaat en je dus een half potje lang uit je neus staat te eten wachten tot de tegenstanders spawnen is ook ergenis. Of tegenstanders/teammaten die gaat lopen spawncampen op de heli's.
     
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, AA overpowered? :+ :

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina