1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :lol:

    Monsterachtig zijn die dingen heh. Ik zie ze in conquest helaas niet zo vaak maar als ik op Wake Island de kans krijg zit ik in de Tunguska (en ik ben helemaal niet zo'n vehicle expert)

    Echt geweldig om met die minigun rond te maaien
     
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    :lol:
    Krijg niet zovaak de kans maar wat een power!
    Eerste keer erin had ik meteen rond de 30 kills zonder unlocks _O_
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Baas boven baas :+:


    [​IMG]

    Halfuurtje geleden.
    Had de laatste base nog 30 tickets over, dus had nog wel even kunnen doorvlammen maar helaas. Na een tijdje ook steeds meer piep piep piep tutuutututu op m'n dak 8).
    Maar de Tunguska is echt een ziek beest idd.


    Wat was jou killstreak? Mijne 45.
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo baas boven baas? Ik heb een KDR van 63:1. Jij van maar 36,5 :+ </CoD mode>

    Killstreak kwam uiteindelijk op 48. Stond uiteindelijk sowiesow aangenaam verrast, want de laatste tijd als je flink aan het door maaien bent komen ze met soflam/javelin/guided missles op de proppen :+

    Sowiesow wel echt een giller van een moment. Op een gegeven moment begint de ronde en dan ren je met practisch heel je team naar die AA toe. Ik was gelukkig als eerste :thumbs: Iedereen van mijn team dacht dan :

    [​IMG]

    Op één na. Deze dacht : [​IMG]

    En die bleef me irriteren. Met z'n repair torch langs me heen. RPG's op me afschieten. Op de AA springen. En op een gegeven momenet zelfs met die vodnik tegen me aan rijden, me in het water proberen te duwen etc. etc.

    Anyway, Op een gegeven moment raakt mijn AA disabled. Ik wou eruit jumpen om hem te fixen maar ik zie hem al als een aasgier op de AA afrennen als engineer zijnde. Ik jump er weer in en hij gaat weer RPG's op me afschieten. Hij zit dus praktisch tegen m'n AA aan en zit met z'n handgun erop te schieten. Ik wacht tot de AA tot ongeveer 2% is en stap uit. Hij stapt in.... BOOM! .... hehhehehehehehe :+

    Not a single fuck was given that day :+
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Heerlijk zulke figuren naaien, ik zou hetzelfde hebben gedaan, lekker die gast terugpakken :lol:
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    idd, als iemand anders eerder is moet je gewoon normaal doen en doorspelen en niet als een klein kind blijven irriteren om je zin te krijgen. Zn verdiende loon gekregen lijkt me :+
     
  7. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen een twintigtal dagen kan ik met BF3 beginnen. Nu lees ik veel over de Jets die zo moeilijk te besturen zijn, in BF1943 kon ik zeer goed vliegen, maar dat zal wel geen garantie zijn om in BF3 goed met een Jet te kunnen vliegen zeker :9 ??
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jets zijn imho niet zo moeilijk , choppers daartentegen vind ik wel behoorlijk lastig
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha heerlijke actie Reefun, had ik ook altijd ja van die faalknuppels die dat ding van je willen jatten. Of dat ze je gewoon niet repairen als ze ook Engineer zijn 8).

    Eerste base is wel erg goed te verdedigen imo, AA raped de choppers + eventueel die bootjes. Als dan nog een paar man Javelins op de Amtrac afsturen komt er eigenlijk geen man aan land :+.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee het is niet dat ze je niet kunnen horen. Veel gasten die rond rennen droppen gewoon geen reet. Net als jou drop ik altijd ammo, zelfs als er niemand direct in de buurt is drop ik nog wel eens ammo bij een conquest punt b.v. Net als dat ik ontzettend veel assaults tegen kom die geen medkits droppen of reviven. Helaas is er van team play met grote regelmaat geen sprake. Mensen spotten imo ook te weinig.

    Ik ben allang blij als ze tenminste reviven ;)
    Zelfs al is de timing prut.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Je hebt ook mensen die gaan reviven midden in het slachtveld, word je gerevived, ben je 2 seconden later weer dood en moet je weer die tijd wachten.. En bedankt 8)
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gewoon de revive niet accepten? Of wat? :+
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Uiteraard, maar het blijft irritant. Als ik squad leader ben trap ik mensen die dat blijven doen ook gewoon uit de squad
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah ik ook vooral als ze als een soort matrix door kogels en atoomgranaten waden om je in het midden van het slagveld die 100 revive punten te scoren om daarna gezellig met z'n tweeën aan bonken te worden geknalt.
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Haha mooi verhaal reefun. :b:


    Gisteren echt een ontzettend saai potje conquest gespeeld, mijn squad won wel elke keer maar er viel niets te doen en het was zo snel gedaan (ik zie nu rond de 11-13 minuten). Ander team was slecht/saai, ik kwam ze amper tegen ook al liep ik overal naartoe.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is eigenlijk nog vervelender dan wanneer je eigen team niks doet.

    Als je eigen team niks doet maar de tegenstander wel actief is heb je in ieder geval zelf nog wel wat te doen :+

    Bij een tegenstander die verstoppertje speelt sta je soms gewoon minutenlang op een vlag voor je uit te staren in de hoop dat er nog iemand komt opdagen..

    (En af en toe het scoreboard te checken omdat je steeds denkt dat ze allemaal ge-quit zijn)
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wist trouwens niet dat je enkel op je eigen "squad"mates spawned. Ik dacht dat je op iedereen kon spawnen.

    Dus Team A: Squad A, B, C ,D. Als je in squad C zit kun je enkel op de 2-3 andere mensen in squad C spawnen? Soms echt lastig als ze ook dood zijn en je nergens kunt spawnen.
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in BF1943 goed kon vliegen, dan gaat dat zeker lukken met BF3. Het gaat ongeveer op dezelfde wijze. Alleen "iets" sneller als een spitfire :+

    Heli's hebben een wat langere "learning curve" maar zeker de moeite waard om te proberen. Ik vind het leuker om in een heli heel laag en snel te vliegen dan met een Jet. Anderzijds vind ik een Jet dan wel weer leuker om op enemy jets en tanks te knallen.

    Ja de eerste Base kan heel simpel zijn. Ik ga standaard met de AA helemaal naar de rechterkant (vlakbij die brug). Vanaf daar kan ik én het vliegdekschip zien en A + B. Enige nadeel is dat je dan wel relatief vlakbij een punt zit waarbij engineers of support gasten bij je kunnen komen. Maar dan komen ze in een gebied waarbij ze na 10sec. dood gaan dus sja niet veel proberen het :+

    Maar zeker als je eigen team dan ook met soflam/javelins mee werkt dan is het een easy win. Maar ja, als je in de AA zit wil je zoveel mogelijk kills behalen dus wat mij betreft pakken ze alle M-COm stations op de laatste twee na :+
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja je kan alleen op je eigen squad spawnen. Je kan er ook voor kiezen om bij de deployment of de vlaggen die je gecaptured hebt te spawnen.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :'-( En ik maar denken dat ik goed bezig was gisteren...

    [​IMG]

    Moet er wel bijzeggen dat het een heel maar dan ook heeeeel slecht team was... Map was Operation Metro
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012

Deel Deze Pagina