Misschien ben je nog wel beter bezig dan ik hoor, want ik heb alle 73 kills in de AA gemaakt en jij gewoon netjes met onfoot combat. Precies hetzelfde hier .
Dat valt ook wel mee , Ik sta meer bekend als 'die ene die toch wel de vlaggen gaat pakken waardoor de rest lekker in de spawn kan blijven hangen' En de tegenstander kent me vooral als 'die lul die overal mijnen spamt'
Gebeurde bij mij vorig jaar toen ik MOH speelde, was iets van 10 vs 10. Na een tijdje geen teamgenoten tegengekomen te zijn check ik hun score, blijkt dat echt iedereen weg was en ik gewoon 1 vs 10 speelde... Dacht dat zo'n game dan wel automatisch zou stoppen of werd aangevuld.
Soms heb je van die lobbies die wanneer er mensen uitgaan niet meer vollopen met nieuwe spelers inderdaad. BF3 heeft daar ook wel eens last van. Erg jammer als het net een lekkere room is maar ik zoek liever een nieuwe room dan dat ze overal auto-balance gaan verplichten.
Hehe, maar dan was je wel erg goed bezig met die AA want 73 kills damn! Mijn K/D is trouwens maar 1,85 ofzo... niet echt heel goed. Ik sla ook bijna altijd maps als Caspian Border en die andere grote maps over. Speel alleen maar Operation Metro, Northeran Canals, Bazaar en Seine Crossing. Vind zelfs de maps van het 'nieuwe' map pack niet echt heel leuk om te doen.
Ver lopen niet, maar de voertuigen wel. Weet niet waarom maar vind de 'close' combat maps toch wat leuker. Met de tanks/AA gaat het ook steeds beter alleen vliegtuigen kan ik nog geen ruk van haha, gisteren weer even geprobeerd maar niks kunnen raken.
iemand die wat kan vertellen over de meerdere kogels en attachments op shotguns? waarmee raak je iemand op de verste afstand?
Buckshot (standaard): grote spreiding, veel damage, erg klein bereik en geen penetratie. Flechette: hoge penetratie, damage is daardoor iets lager. Bereik nog steeds klein. Frag: de shell explodeert in allerlei kleine stukjes, dus heeft een grote spreiding en daardoor goed geschikt als suppression midde (heb je niet zo veel aan als je meer een lone gunner bent)l. Doet ook niet zo heel veel damage. Shell: het laatste type ammo en deze komt het verste ten korste van wat damage. Eigenlijk vergelijkbaar met de Buckshot, maar heeft dus wat meer bereik.
Veel damage maar geen penetratie, hoe leg je zoiets uit? Ik las het nl. ook bij de uitleg op BF3 maar snap er niets van. Penetratie lijkt me juist iets goed te zijn.
Als iemand achter een dun stuk metaal hek of achter een auto zit zul je hier dus niet doorheen schieten. De ammo met hoge penetratie zal zodoende gewoon door bijvoorbeeld de stoelen van een auto heenschieten, vooral handig met enemies die veel achter cover zitten.