1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je bedoelt zoeken via 'Quick Match'?
    Ik denk dat het ingedeeld word via Trueskill niveau, maar soms kun je hier zeer je twijfels bij trekken inderdaad. :9
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tegenwoordig vaak via quick match inderdaad, het lukt me om 1 of andere reden zelden in de server browser lobbies te vinden die niet al bijna vol zitten.

    Ook al zet ik de filter op 5+
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je met wat maten speelt is het inderdaad even zoeken naar een 'lege' server. Zowat alles is 23/24 in de avonduren.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het niveau is soms echt lachwekkend :emo:
    een potje firestorm 1-1 en het potje erna 6-2. Geen fuck te doen in zulke potjes
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, met van die teammates die op de spawn hun rpgs of smaws richting de vijandelijke jets en choppers proberen te schieten en niet weten welke kant ze op moeten :x
     
  6. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    speel het spel nu al een tijdje, favo map is metro lekker klein en veel actie, alleen valt me op als je russen bent dus in dat gebouw spawnt dat je veel eerder al die objectives kan overnemen zoals A & B
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je 1 van de weinige liefhebbers bent, map is zo slecht ontworpen en daardoor spawntrap friendly en bevat geen enkele voertuig waardoor er weinig Battlefield aan is.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je in de metro spawnt kun je juist sneller B veroveren imo.


    Heb ff een co-op vraagje:
    ik wil met mijn broertje de Bullseye achievement halen in dat sniper level, maar hij zit nog bij de eerste 2 co-op missies. Kan hij nu gewoon toch met mij de laatste missie spelen als ik hem invite, of moet hij eerst alles unlocken?
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Als je bij die flatten spawnt, heb je automatisch verloren. Want als het andere team eenmaal A heeft overgenomen, dan is het over voor het andere team. (ten minste altijd bij mij :+)

    Toen ik mijn vrienden inviten, moesten ze eerst alle andere missies unlocken om de andere te doen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat geld andersom ook als het team wat bij A spawned C heeft overgenomen zit je ook vast.

    Metro is best aardig in balans als je de juiste routes loopt.

    Als je bij C spawned moet je gewoon in een rechte lijn naar de achterste roltrap (die vlak achter B uitkomt , niet die ervoor uit komt) sprinten en dan vang je de tegenstander daar meestal wel op.

    Squad sprint helpt dan wel natuurlijk
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer het meestal fout gaat bij metro is als je team 2 vlaggen heeft en dan ook nog voor de derde wil gaan.
    Dan gaat het meestal fout omdat de tegenstander dan door de defensie glipt en vlaggen gaat terugpakken.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Komt inderdaad geregeld voor, dan wil dat team voor de 3e en worden ze gecounterd waardoor allebei de spawns eigenlijk in bezit zijn van de tegenstander en dan levert dat een hoop chaos op, vooral op Metro :9.
     
  13. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    metro is een favoriete map van mij omdat er veel sukkels niet weten hoe ze die map moeten spelen. bijv wat martijn zegt. en omdat het soms on overzichtelijk is waardoor ik alles makkelijk kan flanken en de ene streak na de andere heb.
     
  14. RoyalShots015

    RoyalShots015 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    HEEL GROOT PROBLEEM

    hallo ik ben RoyalShots015,
    en ik heb een probleem:

    ik heb laatst xbox live gold gekocht toen heb ik battefield 3 gekocht. en toen heb ik me eigen geboortejaar ingevuld namelijk 1998, en nu kan ik bf3 dus niet online spelen.

    hoe dan ook mijn moeder moest omdat ik minderjarig was ook een account aanmaken.

    kan zij mijn geboortejaar veranderen of me toestemming geven om online te spelen ook al ben ik minderjarig (het mag van haar wel) ?????

    groet RoyalShots015
    hoop dat u snel me kan helpen
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee je moet dan echt wachten tot 2016 totdat je kan spelen.
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    hahahhaha :lol:
     
  17. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag er eigenlijk niet om lachen maar ik vind het stiekem toch wel grappig :+
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een mongolen lopen er rond...

    Mijn 1ste game vandaag op kharg Island, ik kan met de heli beginnen. Blijkt dat iedereen hem wou want ik heb een paar man op mijn heli staan en iemand er naast. Het spel start, ik vlieg weg (ik vertrok van de landingsbaan, dus bij de dokken, niet op de boot) en na 15 sec ontploft er iets en mijn heli gaat helemaal sideways, heb totaal geen controle meer en ik crash hem ... Ik probeerde er uit te springen maar natuurlijk sterf ik --> suicide.


    Ook al plaatst iemand C4 op mij, dan zou dit toch geen effect mogen hebben? Een enemy kan het niet zijn geweest. Ik vlieg echt als een pro met heli's en dan zo'n naaistreek.

    Zucht.
     
  19. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof van je ma dat je toestemming krijgt om dit te spelen ; Zeker gezien het nogal "graphical" kan zijn. Maar goed, Denk dat je wijs genoeg bent om te weten dat het maar een spelletje is ;)

    Anyway ; Wat je kúnt proberen is inderdaad via je moeders account toestemming laten geven. Maar denk dat je meer geluk heb als je even xbox live een mailtje laat sturen door je moeder en de situatie uit legt. Denk dat ze de restrictie er dan wel af kunnen halen. Alhoewel ik dit niet zeker weet.

    Wat je ook kan doen is via het twitter account vragen ; @xboxsupport ; Daar zjn ze praktisch continu online en krijg je ook sneller antwoord.

    Hoop dat het lukt en dat je snel kunt genieten van BF3!

    Afgezien hiervan beetje jammer dat er door andere zo gereageert word op je. Je stelt een dood normale vraag, en snap dat het enigszins grappig is (want dat is het ook wel :+) ; Maar geef die knul op z'n minst een antwoord op z'n vraag. Come on dudes!
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
  20. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry maar ik wist het antwoord ook echt niet, dus mijn reactie was inderdaad totaal overbodig.

    Kan iemand mij misschien vertellen wat een goede map is om een AA te krijgen?

    @Wahlberg:
    Zat je niet in een Hardcore server? Dan kan je team-vehicle's gewoon beschadigen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2012

Deel Deze Pagina