1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Rush: Noshar Canals defender en Wake Island defender.
    Conquest: weet alleen Wake Island (USMC), daar heet de AA LAV-AD.
     
  2. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice thnx! Hoop dat ik ook eens een rampage kan veroorzaken met zo'n schatje.
     
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rush kun je op de volgende twee mappen de mobiele AA vinden :

    Noshahr Canals
    Wake Island
     
  4. ymmij44

    ymmij44 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Die AAtjes vind ik echt nooit haha, maar ik hoop dat ze ooit nog een remake maken van battlefield 1942 , precies hetzelfde spel met de grapics van battlefield 3 ;) ik mis die tijd dat je een vliegdek schip op het land kon varen ;3
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik mis de tijd dat battlefield nog battlefield was :)
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Nee =(
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Komt omdat die in de xbox 360 versie op een aantal plekken verwijderd zijn. Op de PC staan ze bijvoorbeeld ook op Caspian border en op Noshahr canal in conquest. Dit komt omdat op de PC er twee keer zoveel jets zijn in Caspian border en Noshahr Canals ook jets heeft.
     
  8. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh deze reactie had ik niet gezien |:- Zat op de oude pagina :+
    Noshahr Canals met jets.... _O_

    Mja. Speel alleen op de X360 :'-(
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    6666 :eek:

    [​IMG]

    Moet zeggen dat het al wel weer tijd word voor nieuwe mappen, begin een beetje op automatische piloot te spelen. Tijd voor wat nieuw speelgoed!

    En ze mogen wat mij betreft ook wel een beetje varieren met de voertuigen in de bestaande mappen. Zoals bijv soms jets op Noshar zoals hierboven genoemd word.

    Of meer mobile AA, of soms ineens geen tanks maar alleen snelle LAV's
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2012
  10. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de xbox kunnen ze vrij weinig meer variatie bieden. Jets bij Noshahr Canals word dan een beetje too much met maar 24 spelers.

    En nieuwe mappen ben ik ook zeker voor :) Denk alleen dat iedereen de volle pond moet gaan betalen helaas. EA kennende.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb ik geen moeite mee. Een uitbreiding als Karkand of Vietnam is zn geld wel waard. Wat dat betreft doet DiCE dat altijd wel netjes.

    Kost een paar centen maar je krijgt er ook veel nieuwe gameplay voor terug
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Karkand maps zijn wel leuk idd, maar Conquest Assault vind ik dan weer minder. Je moet al een goed team hebben wil je kans maken om te winnen. Eerste 5 minuten is het altijd een campfeest bij de defenders en moet je steeds dood gaan om een vlag te kunnen overnemen.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2012
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Nieuwe mappen zijn altijd welkom al ga ik ze niet aanschaffen, ben deze nog niet echt beu. Sommige maps speel ik nu al amper en als ze toch aan bod komen is het leuk om ze te spelen.



    Gisteren trouwens mijn xbox in de woonkamer aangesloten (betere tv, HDMI 1080 etc.) en die graphics, wow... niet normaal. Alleen vond ik het spelen niet zo soepel gaan. Als ik bv. snel links-rechts-links rechts kijk/beweeg gaat het veel trager dan op mijn oude beeldbuis. Heb wat met de sensitivity gespeeld maar dat hielp niet echt.
     
  14. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft het niet te maken met input lag ?
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kan ik dat ergens aanpassen?


    Edit: Ik heb laatst nog in de settings van de TV gekeken en er was ook een optie voor "games". Moet ik de volgende keer maar naar kijken.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2012
  16. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zat de oorzaak meestal in de TV instellingen van de TV... Er zijn standaard veel beeld verbeter processen actief, leuk en aardig maar dit gaat wel ten koste van de reactiesnelheid (console naar tv o.i.d.), dus proberen die allemaal uit te knallen..

    Game mode op mijn samsung is i.i.g lelijk en niet prettig spelen (mss ervaar jij t anders)
     
  17. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Vietnam was zeker zijn geld waard. Maar B2K vind ik geen 15e waard. Er vanuit gaande dat een volgende mappack net zo duur word weet ik niet of ik daar wel voor gaan. Zeker gezien we dan 2x15e ervoor moeten uit geven voor een aantal extra mappen.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Nou ik vind die mappen uit Karkand toch wel een grote toevoeging.
    Maps met 5 vlaggen, Gulf of Oman Conquest, Wake Island. \o/

    Maar ben het wel met je eens over die 15 euro. Geen enkel map pack hoort zo duur te zijn. ;) Vond 10 euro al duur destijds. Waar is die tijd dat je 5 maps kreeg voor 5 euro. :{
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zo'n standalone DLC als Vietnam was meer z'n geld waard idd, gewoon met compleet nieuwe maps etc.
    Hoop dan ook dat de volgende DLC ook zoiets word.
     
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren uitgespeeld op de PS3. Aan het einde snapte ik het verhaal pas. Van alle shooters die ik heb gespeeld in mijn leven was dit de moeilijkste op normal. Waarom ik zou het niet weten.
     

Deel Deze Pagina