1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Die 2+ gig update van een tijdje geleden, wat doe die precies? :confused:
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    de back 2 karkand uitbreiding + een title update met wat tweaks op je hdd gooien ;)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Freakin lijp! Scheelt mij weer 1200 MP. \o/

    Bedankt voor de informatie man. :thumbs:
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :+ hahaha de update is de data. Om erop te mogen spelen, zal je toch echt of de Ltd edition moeten hebben of de uitbreiding kopen :p
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Godver, Kak. :mad:

    Misschien later een keertje, zoveel speel ik die game niet online. Bijna helemaal niet. Veel te hooked aan SW TOR nu.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Yellow toch :lol:
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Ja, wat, dacht het even na die post van Maddmonkey. :+
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    EA is echt niet gek hoor, die maakt zulke fouten niet :+

    Anyway, ik wil ook wel een nieuwe mappack, niet dat ik al zat ben van de andere, maar meer maps des te beter het wordt (ik hoop op soortgelijke desert maps van BF:BC1/2).

    Of, doe maar niet, ik heb al een grote backlog :'-(
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop ook op wat oude BC maps, Oasis en Harvest day blijven leuk om te spelen. Een paar BC2 mappen waar niet alles in te belopen in in conquest zouden een leuke afwisseling zijn

    (omdat je dan niet met 2 maken meerder vlaggen bezet kan houden en niet altijd overal op tijd terug kan zijn. Dwingt je dus beter samen te werken)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Is het normaal dat als ik Karkand wil spelen via Quick Match, dat die Oman kiest en vervolgens na het het Squad ja of nee scherm op zwart gaat en niet meer verder wil? Dit wel na dat ik al in een server ben gestopt?

    Ik wilde Wake Island van Karkand spelen via een quick match, any mode, maar kennelijk gaat daar dus iets fout. Heb de DLC dus inmiddels.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zat net even naar de maps van BC1 en BC2 te kijken en daar zitten imo erg sterke maps bij inderdaad.

    Oasis en Harvest Day als klassiekers, maar goede conquest maps zouden ook zeker End of the Line en Heavy Metal (denk wel de twee grootste maps van BC1/2). Als echte Rush map heb je bijv Over and Out.

    Een paar remakes zouden tof zijn, maar ik denk dat ik liever compleet nieuwe maps zou zien. How 'bout you?
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren een enemy tegengekomen die mortars aan het afvuren was, hij merkte totaal niet dat ik achter hem stond... :x Dus ik duw op (RB) gebeurt er niks. :'-( Wist niet dat dit niet ging.

    En op een andere map knife ik iemand, animation doet zijn ding, ik steek hem neer. Werd ik net op dat moment beschoten door een tank, ik sterf, ik krijg geen kill voor het knifen en ook geen dogtag... :mad:
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Als die compleet nieuwe maps erg goed zijn wel, als het maar matige kutmaps zijn dan heb ik liever remakes :+

    Of een BF 2142 remake net zoals ze hebben gedaan met Vietnam!

    <3 Titan mode.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volledig nieuw is ook goed, het gaat mij vooral om de schaal van de mappen.

    In CQ is alles nu te makkelijk te belopen waardoor er veel te veel eenzijdige potjes zijn.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Dat is gelukkig niet zo met de PC versie, als je de grootste versie van de maps hebt, is het toch een best stuk lopen, maar die maps zijn dan ook bedoelt voor 64 man :+

    Iets van 8 CP's overnemen met Karkand 64 _O_
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat vind ik ook een erg stom iets, juist die knife zou gewoon moeten werken. Hoop dat ze dat fixen.

    @ dat tweede, dan was je denk ik nog erg in het begin van de knife animation? Want eigenlijk zou je wel de kill + dogtag moeten hebben idd.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beter dan nieuwe maps idd :+
    Vietnam was heerlijk. Vond die eerlijk gezegd vele malen beter dan BC 2 zelf :+ Muziek, sfeer, wapens, de maps _O_
    Echt een meesterwerkje was dat. 2142 lijkt mij ook erg gaaf om te spelen, so bring it on dice :D
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Sorry dat ik aandring, maar heeft iemand hier ervaring? :confused:

    De reden dat ik het nu even vraag is omdat er eigenlijks een nieuw deeltje moet komen.
     
  19. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Port Valdez zou ik wel terug willen zien in BF3.

    En Arica Harbor ook wel die was echt baas.

    jammer dat je niet een echte woestijn (Gulf of Oman beetje) of jungle map hebt..
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    probeer gewoon via server browser? Daar zie je gewoon de maps staan namelijk
     

Deel Deze Pagina