1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Bedankt voor de tip. Ik zal het misschien na mijn werk eens proberen.
     
  2. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou een remake van BC1/2 maps eigenlijk ook niet erg vinden. De Karkand mappen bevallen me prima, net als de remake Harvest Day en Oasis bij BC2. Persoonlijk mis ik de jungle mappen uit BC2 zoals Valparaiso en Laguna Presa wel een beetje in BF3. De enige map die hier een beetje in de buurt komt is Caspian Border, maar daar is alleen rondom B een beetje bos.

    Daarnaast vond ik Isla Inocentes ook wel leuk. Zo'n map is ook perfect voor de Venom/Kasatka. Je hebt niets aan die dingen op Firestorm/Oman omdat ze tot schroot worden geschoten door jets/attack heli's. Op zo'n map als Isla Inocentes kun je ze juist prima gebruiken als transport, zonder meteen tot puin te worden geschoten. Een remake van Nelson Bay hoeft van mij niet :+

    Dat is inderdaad nog gebugd. Je kunt iemand met mortar ook niet roadkillen of met een MAV killen. En wat die animatie betreft, je kunt tijdens het kniven nog gekilled worden. Ik heb ook een paar keer meegemaakt dat ik tijdens de animatie werd doodgeschoten.

    Ik zou inderdaad gewoon de serverbrowser proberen. Er zijn speciale B2K-servers (Back to Karkand) die alleen Karkand-mappen hosten.
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Was jammer genoeg niet op het begin, ik moest enkel nog zijn dogtag nemen en klaar.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Doet die nu precies hetzelfde na het downloaden van de DLC. :emo:
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    update weg gooien cache legen, update opnieuw downloaden en nog eens proberen
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Dat zal dan wel moeten ja. Nog eens 2+ gig downloaden. :x
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    ...wees blij dat je het niet voor de PS3 hoeft te downloaden. Dat ging pas fucking slowwwwwwwwwwww.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    True. :+
     
  9. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja.....wat moet ik hierop zeggen.........:+

    [​IMG]
     
  10. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik heb vrij vaak hetzelfde gevoel.

    Iemand zin om samen te gamen vanaaf? Dat Squad-less BF3 ken ik nu wel.
    En is het gebruik van een engineer bot nu echt handig, of sta je meer voor lul op afstand met je robotje?
     
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij een M-Com station weet te armen of te disarmen met een EOD bot dan ben je just boss als je het mij vraagt :p
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Werkt helemaal toppie nu! :thumbs:
     
  13. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens echt nooit meer last van een bevroren scherm.
    Kleine patch geweest soms?

    Vind youtube toch wel erg handig om beter te worden in BF3, ben echt gigantisch vooruit gegaan met air time na het bekijken van wat howto's.
    Er werden hier in het begin ook veel video's gepost, hebben jullie niks meer jongens! ik genoot er wel van :thumbs:
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat heb je dan geleerd, linkje?
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Zo irritant dat je vaak met een squad niet in hetzelfde team komt. Vandaag zat ik met 3 vrienden te spelen en we moesten 5 keer opnieuw een potje in voordat we in hetzelfde team zaten. Had verwacht dat ze dit met de update wel hadden meegenomen.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vanavond een hele tijd bij een fucking goede piloot gunner mogen spelen, niet normaal hoe goed hij kon vliegen. <3

    Met de Viper aardig wat kills gemaakt, en in de Little Bird repairen en dol worden van alle assist punten. Wat echt grappig om te zien hoe hij bijvoorbeeld met alle gemak met de Little Bird de tunnel in Damavand Peak invloog om daar vlag B te capturen. :9
     
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  18. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/23096001/2/245046379/

    Ik had gisteravond een ook leuk potje met de scout heli. Spawnde aan de RU kant, die ik overigens ook veel fijner vind. Beter 2 scout heli's tegen dan 1 scout heli en 2 tanks. Meeste weten toch niet wat ze moeten doen tegen AGM. Ik had ook een engineer, maar die heeft het niet erg druk gehad.

    Moet ook wel toegeven dat ik eerder op de avond 2 keer Noshahr speelde zonder chopper, maar dat was echt een drama.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  19. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Davamand peak tunnels zijn easy :b:

    De kleine bruggetjes @ Noshahr Canals vind ik moeilijker. Maar ideaal om achter de vijand te komen zonder gezien te worden (of om een lock te verbreken).
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bruggetjes @ Noshar gebruikte hij ook vaak zat :9.
     

Deel Deze Pagina