1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
  2. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kleine bruggetjes (met die betonnen zijkanten zeg maar) zijn het moeilijkst IMHO dus chapeau als hij die ook gebruikte. Daar heb je echt minimale marge om er door heen te vliegen. Een venom past er geen eens door heen iig (tried that several times :+).

    In de tijd dat ik BF3 heb gespeeld ben ik maar 2 of 3 echt goede heli piloten tegen gekomen. Waarbij ik dan eerst dacht "damnit heeft weer iemand de little bird gekaapt, ach die crashed hem toch wel binnen 30 sec" en daarna "yeah bring on the maintenance ribbons :+"
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die gebruikte hij, maar niet zo vaak omdat het niet echt nodig was. Meeste was te doen rondom de hangar waar ook de vlag staat.
    Waar ben jij het beste in met vliegen Reefun, jets toch?
     
  4. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond deze wel goed. Zie ook het vervolg, en een derde met de naam Advanced Air Combat. Goede basic intro voor air combat.

    Dit is volgens mij wel een aardige over mortar strikes.
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Jets idd. Het is me maar 1x voor gekomen dat er een vijandige piloot was welke me keer op keer op keer uit de lucht schoot. Tering wat was die gast goed!

    Maar heli's gaan me ook prima af. Alhoewel ik heel vaak te overmoedig word in heli's. En dan crash ik om de meest stomme redenen :+

    En het ligt ook wel beetje aan de tegenpartij. Als de tegenpartij mij continu met een soflam loopt te targeten en krijg om de haverklap javelins op me af dan kan ik ook vrij weinig doen natuurlijk. ECM jammers of niet. Dan moet je het echt hebben van de snelle hit-and-runs als het ware.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Check dit dan 8)

     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tsja op de PC is dat wel een stuk makkelijker natuurlijk. Kijk hoeveel gozers op 1 spot die ook nog eens vaak met de rug naar hem toe staan..
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Van zoiets wil ik nog wel eens een video zien van het hele moment. _O_
     
  9. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie je dus wel heel erg goed, dat PC gamers het op de grond wel een stuk makkelijker hebben met zoveel targets.
    Ik vind het ook jammer dat hij aan het einde zegt dat alles uit 1 potje komt, maar de eind score laat hij weg? :+

    Ik begin steeds meer C4 verslaafd te worden, ik begin het eindelijk door te krijgen en steeds meer mensen zien ze niet liggen of hebben er schijt aan.
    Heerlijk om bij rush een heel team op te blazen omdat ze te lui zijn om op hun minimap te kijken lol
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Zulke momenten heb ik ook wel eens op Métro 64 man, daar is het gewoon keiharde chaos en als je een keer geluk hebt sta je in een keer achter een groepje mensen waardoor het knalfeest wordt en multikills maakt, ik ben het opzich wel een beetje gewend :+
     
  11. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me opzich best heerlijk, ff 5 dogtags pakken haha.
    Wat kost een nieuwe BF3 kast bij alternate ongeveer? Deze kan nog net firefox aan :cool:

    Sowieso als ik die gameplay van de pc zie, damn veel voertuigen en ook air. En hun spawn time is ook bizar snel. Op de xdoos sta je soms een paar minuten te wachten op een jihad buggy. Beetje jammer soms.

    Ben ziek dus ga eens proberen me engineer te levelen, ik wil die javelin! \o/
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Ik heb in september een gamepc van €1350,- gekocht die BF3 op Ultra aankan, dit is wel inclusief randapparatuur (monitor, boxen, muis)
     
  13. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik dan jouw specs weten? Heb jij bijv. ook 2 video kaarten?
    Ik heb mijn huidige pc 4 jaar geleden bij de alternate gekocht, denk dat ik maar weer eens langs ga voor wat info want ik weer er inmiddels niks meer van.

    Nieuwe rand apparatuur heb ik ook nodig, gewoon een compleet nieuwe computer. Ik heb mijn Wifi aan de andere kant van een gipsen muurtje staan, en deze wifi ontvanger in mijn pc is zo slecht dat hij hem niet eens binnen krijgt,
    me iphone heeft wel vol bereik natuurlijk..

    Dus het is tijd voor wat nieuws, en aangezien ik steeds meer mensen hoor klagen dat de 360 een beetje out of date is, is een nieuwe gaming pc misschien de beste oplossing.

    PS: Geen reclame, link mag je weghalen als je wilt; http://www.alternate.nl/html/themeworld.html?docId=700173
    Deze staat er nu, er staat wel heel mooi "waarmee je moeiteloos kunt gamen". Maarja hoe mooi kan je er moeiteloos mee gamen, ik heb dus geen benul wat een GTX 560 is.
    Ik weet alleen dat ik die 2 TB schijf te klein vind.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  15. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie kast, dat is het laatste wat ik erover zeg haha!
    Ik ga me er wel weer ff wat in verdiepen, zal het pc topic eens opzoeken.
    Verder mag de volgende weer back on topic. Thnx voor de setup! :thumbs:
     
  16. ymmij44

    ymmij44 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag iemand zin in battlefield? rond uurtje of 4?(xbox)

    ik vind trouwens best wel jammer dat op de xbox battlefield zo een stuk beperkter is hopen dat het bij de next gen consoles niet zo is en die dat wel kunnen trekken ;3 anders ga ik toch maar een nieuwe pc kopen tegen die tijd.... MOET 64 man spelen
     
  17. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het niet erg vind dan add ik je wel, heb echt maar 3 mensen in mijn friend list die BF3 spelen dus elke BF3 fan is mooi mee genomen.
    Ik snap echt niet wat al die mensen met skyrim en COD moeten :cool: haha

    Ik vraag me wel nog af hoe erg je last hebt met lagg met 64 man, en word er veel gecheat/gehackt op de PC?
    Want net als Counter strike, zodra de hackers het doorhebben dan is de fun er voor de normale speler er wel aardig af.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Je ziet soms een hacker voorbij gekomen, als je op een fatsoenlijke server zit wordt ie meteen gebanned, dus dat is zo opgelost. Lag ligt ook aan de server, je moet gewoon een kiezen die weinig ping heeft, dan heb je geen last van lag (was wel dikke lag in de beta, maarja.. die was niet helemaal perfect :+).
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden ze nog een patch gaan uitbrengen voor het gebruik van de soflam?
    Echt irritant die gasten op plekken waar ze niet horen te komen..
    Nog niet te spreken over de gasten die je proberen dood te vliegen :mad:

    Nog irritanter dan een mug op je slaapkamer :9
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mav bedoel je. :9
    Denk dat dat eerste wel gepatcht zal worden in de volgende update/patch, dat tweede heb ik eigenlijk niet zo'n problemen mee. 'Hoort' erbij imo.
     

Deel Deze Pagina