1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dé tip voor support is om eens fucking ammo boxjes te droppen :mad:
    Elke keer vraag ik erom maar krijg ik het gvd niet.

    Als ik zelf support ben haal ik vaak 1000-2000 punten aan resupply :)
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Pff wat ging vandaag slecht zeg.. klopt heet dat je op je score/rank oid dergelijks in een match geplaatst wordt want iedereen lijkt wel steeds beter te worden, of was ik nou zo slecht net? :9
     
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik hoor hier iets over "spotten" hoe doe je dat? ^^
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Ik denk op (back)
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    (back)

    sloomste reactie ooit
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ahhh oke, speel op de ps3 maar zal dan welhetzelfde zijn :D. Bedankt :)
     
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer zoveel mogelijk verdekt opgestelde plekken te vinden waarbij je cover/supressing fire kan geven aan je team genoten. Liefst met een LMG + tripod.
    Je accuracy zal drastisch omlaag gaan als je veel on nodig schiet ; maar de kills zullen heus wel volgen dan.

    Verder als je word gebombardeerd door mortars, meteen je mortars aanzetten en "go mortar hunting". Gratis punten voor zowel het doden van de vijand als het vernietigen van vijandige equipment. 7 van de 10 mortar gastjes blijven gewoon op dezelfde plek zitten en soms blijven ze dit ook heel de match doen waardoor je gratis punten blijft krijgen ;)

    En zoals al is geopperd ; deel ammo uit! Niets is frusterender om als assault/recon/engineer een goede match te spelen en geen ammo meer hebben. Tuurlijk kun je dan wel andere kits op pakken maar toch.

    Als support kun je ook mooie nieuwe eventuele routes open blazen (grand bazaar map bijv. als attacker) of mooie LoS (line of sights) creeëren door bomen, muren, wandjes etc. weg te blazen met C4.

    Bovenstaande is voornamelijk gericht op rush btw. Speel zelf amper tot geen conquest.
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    soms vergeet ik het ook om ammo te geven. maar als iemand het vraagt krijgt ie het zekers van me.
    wat lekker is, om een ammo krat neer te leggen waar veel team genoten zijn..dan lopen de punten aardig binnen.
    ik heb nu 10 service stars met mijn M60E4 gehaald, en doe af en toe recon. maar mijn favoriet blijft toch support.
    ik speel veel met de zelfde gasten, en dat gaat zo lekker. communicatie blijft ook een pre.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, schijnt volgens veel filmpjes een erg fijn wapen te zijn.:)

    Ja support ben ik eigenlijk ook altijd, ook omdat ik het mis bij de andere classes dat je geen extra kogels hebt. En heb nu al 1964 kills met de M60E4 heerlijk wapen, vooral in de kleinere maps. Daarnaast is het geluid geweldig! :)
     
  10. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    M60E4 :thumbs:

    Blijft mijn favoriete wapen by far. Alleen de M240B kan er een béétje aan tippen. Maar het geluid alleen al maakt het een heerlijk ding.
     
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Epic jet kill! :

     
  12. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Die is wel ziek
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    M60 fijn ja? Ik kan er of niet mee overweg of het is niet mijn wapen, doe mij maar de M240B :x
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Toegegeven, hij gaat wel als een beest te keer als je vol automatisch schiet. Zelfs op een tripod. Maar desondanks vind ik het een érg prettig wapen. Burst burst burst :)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf :{ net in een potje een gozer die 45-3 stond. Hij kon gewoon NIET dood. Alles geprobeerd, 6x kniven, magazijnen erdoorheen jagen, granaten, c4 mocht allemaal niet baten :mad:

    Is dit een bekende glitch of wat? Zou wel zonde zijn als dat zo is, want potje gewoon puur verloren door die flippo
     
  16. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Recon is toch wel een erg zwakke klasse. Speelde in BC2 vaak recon met mortar of C4 en dan als main weapon een shotgun. Daarnaast waren die motion mines veel chiller. Gadgets in BF3 zijn niet erg nuttig helaas en tegen voertuigen valt als recon niks te doen (soflam is bagger).
     
  17. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Zometeen nog maar een paar potjes spelen als ik thuis ben. Mijn broer heeft een ranking site gemaakt waar we allemaal onze stats op kunnen vergelijken etc, dus moet wel zorgen dat ik er goed op sta ^^.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Epic kill idd *).

    Recon in BC1 en BC2 was stukken beter dan hier inderdaad. Of je had JDAM of Mortar/C4, en motion mines waren daar echt erg handig.




    Vanavond weer heerlijk gespeeld, op Grand Bazaar nog een multikill (5 enemies) met 1 clip van de Scar gehaald. De sukkels kwamen ineens met z'n allen door een doorgang van een steegje lopen.
    En de tering wat is zo'n Mobile Anti-Air op Noshar Canals (defender zijde) gruwelijk sterk zeg. :eek:
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    En BF3 is nu ook op de 360 overgeleverd aan cheaters/hackers allemaal gasten uit Polen die de hele zooi hacken zodat er geen 'enemy sign' meer is te zien, en god-mode o.i.d. aanzetten schieten helpt niet ook al schiet je 100 kogels dood gaan ze niet. Zielig, hoop dat EA en Dice deze figuren bannen en zorgen dat ze niet meer op multiplayer kunnen komen. Verpest echt de hele multiplayer heb vanavond al 5 potjes meegemaak met Polen die 'lekker' bezig zijn.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ook al 2 meegemaakt :eek:

    Ik een bericht sturen: gtfo with that glitching.
    Krijg ik reactie: LOL i cant die!

    Zielige gozers :mad: en het is echt gamebrekend als de pest.
     

Deel Deze Pagina