1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wou het net gaan aanpassen :9

    Ik vind het persoonlijk stront irritant en eigenlijk niet horen maar goed dat ben ik.
    Het gebeurt gelukkig ook niet al teveel dus dat scheelt een beetje.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben er nog nooit door gekilled en heb er ook nog nooit iemand mee gekilled, maar dat gezoem boven je kop kan je wel echt gek maken idd :9.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh wel een aantal keer door gekilld hoor :+ keek ik dat ding aan *pof zo tegen me bakkes en ik lag plat :confused:

    Gisteren in een potje had iemand een dogtag met: 942 MAV kills dus ik denk niet dat het gepatcht gaat worden :p
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Playstation heb ik gisteren al voor de tweede maal mensen gezien op plekken waar ze niet horen te komen, dit keer boven het uitschoten stuk van het hotel op punt A op Strike at Karkand.
     
  5. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel veel battlefield online. gewoon team deathmatch, want met die vliegtuigen en tanks kan ik toch niet overweg :+ . ik wordt bijna elke keer vet geowned.. iemand tips bijv. welk wapen handig is en welke attachment. erg goed zal ik nooit worden maar een beetje t gevoel dat ik meekan zou al fijn zijn ;) t lijkt altijd wel of ze vanuit elk hoekje en gaatje zitten te wachten tot je voorbij komt en ze reageren altijd zo snel ( of ik zo traag ) ook wil ik geen snipermiet zijn, maar ja.. iemand tips??
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ga Rush spelen.. is veel fijner en niet zo onoverzichtelijk als conquest en al helemaal niet zo onoverzichtelijk als TDM want niet iedereen komt overal vandaan met rush, want je spawnt op een gedeelte van de map en het andere team aan de andere kant. Je moet dan een MCOM opblazen om verder te komen, maar nooit zal je random spawnen (en tegen stander dus ook niet)
    Oh en met rush hoef je echt niet in voertuigen gewoon op de benenwagen kan ook :)
    Later kan je dan conquest gaan spelen (ik vind rush gewoon vetter dus doe dat nog bijna altijd) maar stop met TDM spelen!




    Gewoon leren, ik kon het ook niet


    Wapens:FAMAS :cool:
    Attachments:
    Grip, suppressor en als "scope" heb ik volgens mij Kobra RDS dit vind ik het fijnst, soms haal ik die suppressor eraf want dan is je wapen heel iets krachtiger


    maar dit moet je vooral zelf gaan testen en ga je in het begin focussen op 1 klasse als je een fijne hebt gevonden
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, hou op met TDM en ga conquest spelen. Ga in een squad zitten en kijk goed naar je medespelers en hoe je ze kan helpen.

    Bedenk na een tijdje welke klasse je het fijnst vind spelen en focus je daar eerst op zodat je alle equipment en wapens daarvoor unlocked.

    En vooral , ga voor de objectives en let op je team. Paar keer doodgaan is niet erg, als je je team maar helpt en de ronde wint
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
  9. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    thx guys! dit zijn tenminste tips waar ik iets aan heb. ik drop altijd 30 health kits neer enzo en probeer iedereen te reviven, maar de kans dat je kapot wordt geschoten is dan ook groter haha.. maar mij k/d ratio is dramatisch, en zal ik hier echt niet vertellen :D change of plans dus.. straks conquest of rush es proberen! thx again :thumbs:
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Je moet je leven ook niet riskeren om medkit/resupply punten te krijgen he :+
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    KD maakt niet zoveel uit in BF het gaat om je score w/l enzo alleen een kd van bv. 0.1 nooooooit goed ;)

    Ik zou gewoon ff rush proberen eerst ff volgen wat de rest doen (in begin kan het ff lastig zijn weet je alle weggetjes enzo nog niet)

    En de maps zijn groter :thumbs:


    Al weer helemaal weg gezakt :p DEELTJE 6
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  12. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha 0,1 k/d nou, zo slecht is t nog net niet :+
    en jorrie, ik heb alles over voor m´n team, ook als ik moet sterven ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  13. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Je weet dat je maar één health kit tegelijk hebt liggen? Dat je oude kit verdwijnt op het moment dat je er een nieuwe legt? Probeer hem op een goede plek te liggen waar vaak een frontje ontstaat, bijv. het "oranje trappenhuis" met uitzicht op punt B bij Metro tijdens conquest. Reviven is ook een kwestie van tactisch staan. Mij bevalt het goed in het steegje bij punt B in Bazaar. Ga lekker beschut staan, laat de rest schieten en revive ze snel vanuit de beschutting. Overigens kun je ongeveer reviven vanaf een meter of 2, dus gebruik dat.
     

Deel Deze Pagina