als het altijd naar links is zou ik toch op de controller gokken. Dan is de linkerstick gewoon niet goed meer. Heb dat wel eens gehad met een splinternieuwe controller, in games met een kleine deadzone (HL2 bijvoorbeeld) bewoog hij vanzelf heel zachtjes naar voren
Ja, is de controller. Heb het zelf ook met 1 van mijn controllers. Merkte het toen in de Beta dat ik nooit stil kon staan/liggen.
De stick indrukken en eventjes heen en weer bewegen wil bij mij nog wel eens helpen als hij niet te versleten is.
Ik heb wel genoeg vrienden die bf spellen. Enkel spellen ze alleen normaal. Terwijl ik hardcore speel. Gelukkig heb ik nog 1 vriend die hardcore speelt. Dus dan is het wel leuk. In mee eentje erger ik me er ook aan dood dat het af en toe lijkt alsof niemand weet wat die moet doen.
Hij staat al wel in het lijstje van nieuwe add-on's op de marketplace. Maar wat gek is, hij staat niet vooraan in de lijst en hij verwijst naar de ingame store. Start je vervolgens BF3 op, staat die er nog niet. Maarrr, and correct me if I'm wrong, het physical Warfare Pack is nu wel gratis voor iedereen te downloaden. En er staat ook een Multiplayer update van 2 GB in het lijstje. Ik had deze items nog nooit gezien.
Voor de MP update van 2GB? http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...efield-3/4950fbec-3a26-4f9d-91fc-553e382af06a Physical Warfare Pack is ook gratis. Meteen gedownload. http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Product/Physical-Warfare-Pack/34bf3c5a-397c-4a51-857a-c411eb15dc1a
Top thanks , ik heb ze ff aangeklikt en in de downloadrij gezet , vrouwtje gebeld om de xbox aan te zetten zodat ik vanaaf gelijk aan de slag kan \o/
Eerste potje Quick Match meteen raak: Strike at Karkand. Eerste indrukken: BF3 2.0. Het level is vele malen complexer dan andere BF3 stadslevels zoals Grand Bazaar. Veel meer open gebouwen en er kan ook veel meer kapot. Echt top dit, jammer dat ik nu weer aan het werk moet :{
ha ha..ja ik ook. even snel alles in de wachtrij gezet, bericht naar het thuisfront gestuurd. hoef ik daar vanavond niet op te wachten.