Dat wel natuurlijk maar moet niet te koste gaan van jou fun. We zijn al blij dat we een server hebben zonder rare admin hehe. Want de laatste dagen is het weer feest op andere servers niet normaal.
Toen straks na die bagger potjes tegen Hybrid en Antraxxx etc. eindelijk een fatsoenlijk potje, had 70 kills 20 deaths boem loop de xbox vast. De wapen unlocks heb ik nog, maar worden de kills en K/D opgeslagen bij zoiets? Wordt daar altijd zo stront chagrijnig van haha.
Rare potjes waren het idd. We waren al een paar potjes bezig toen jij en Antraxxx joinde en waren al in 3 andere servers gekicked door de admin... Denk dat ik het de komende weken gewoon lekker bij Delphiki zijn server hou en die van DICE.
Ook irritant dat ik op Damavand Peak een aantal keer door de admin naar het andere (verliezende) team werd verplaatst.. Ook een keer Hybrid werd je disabled in de tank tussen B en C op Damavand Peak en je reed gewoon door terwijl ik en nog iemand achter je aan liepen om je te repairen. Je gaf gewoon vol gas en werd uiteindelijk gekilled doordat je tank geen health meer had.
Really? Dacht dat er een enemy met zijn repair tool bezig was omdat er rond de tank aardig wat rode puntjes zaten en de health echt super snel omlaag ging. En ik ook aardig gespammed werd door RPG's. My bad then.
Haha, ik had opeens lost connection dacht dat het aan mijn internet lag. Zo erg vond ik het niet als ik toch er uit vloog. Ik probeerde wel op metro van team te switchen omdat dat ander team er redelijk zwak uit zag, ging ook niet blijkbaar om te switchen.
Blijf Talah Market een schijt map vinden. Het is Conquest Assault dat is een en verder lijkt het hele potje een grote TDM match. Maak niet uit of je tactisch speelt voor zover dat kan op die map er zijn gewoon veel teveel plekken waarvan je beschoten kan worden.
Gisteren voor het eerst weer even online gespeeld. Ging voor geen meter, maar i.t.t. tot die kuthelikopters, kon ik de vliegtuigen wel besturen. En verdomme de hele fucking match geen kill kunnen maken. Niet dat ik zo vaak dood ging, maar meer dat ik op Wake Island nooit een kip zag i.t.t. de 1943 versie van de map. Overigens vind ik beide versis even mooi van de map.
Heb deze game morgen ook weer, en heb een vraag. Wil mappacks ervoor halen maar zijn ze allemaal goed of kan ik sommige links laten liggen? Zag ook premium dlc die komt in maart zit alles in maar is wel 4000 punten ofzo.
Back to karkand (als die er al niet standaard bij zit?) and aftermath. De rest is niet de moeite. Misschien close quarters wel omwille van de wapens die je krijgt maar de maps vind ik niet echt interessant.
Jaa vind close combat mappen wel leuk en die endgame is er nog niet he? Zag daar laatst trailer van die ctf gametype op die dirtbikes zag er erg leuk uit! En bedankt voor de tip.
Aftermath, B2K en CQ zijn wel aanraders vind ik. Naast de standaard maps van BF3 zit je dan wel goed. Endgame word denk ik ook wel de moeite waard, maar dat is nog even afwachten. Ik heb denk ik echt maar een paar uurtjes in armored kill gestoken. Zit het de laatste dagen beetje te spelen, maar echt geen reet aan. Veel te groot. Oh ja, en ik krijg het maar niet voor elkaar om een keer in die AC130 te komen.