1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Rush op karkand, ik reed rechtdoor en stond bij de M-COM aan de zijkant van de map. Komt er opeens een LAV aangereden, ik schiet, hij schiet op mij bam bam bam bam bam (ik wacht ondertussen enkele seconden tot mijn tank reload), ik schiet opnieuw op hem en hij gaat snel het hoekje om, 3 seconden later is hij al terug en ben ik dood. Ik zag ook geen fuck door stof, rook en al de rest dat in de lucht vloog.

Je kunt er echt niets tegen beginnen, vroeger (de goede oude tijd :'-() had ik hem zo gehad door van gun te wisselen en was hij disable geweest. Nu ben je kansloos wat imho niet zou mogen. Ik mis echt hoe het enkel patches terug was. Autolader + canister shell. Main gun bam, snel switchen naar je shells bam, terug naar je main gun etc. _O_

Mijn loadout qua tanks wasl: 1. autolader 2. thermal optics 3. guided shell.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat snelle switchen was soms echt belachelijk overpowered :9.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol Main gun met canister was idd way to overpowered. Nu zit er tenminste tijd tussen.
    Autoloader helpt niks btw. Misschien paar tiende sneller. Reactive is veel beter voor de eerste slot imo.

Mijn loadout is. Reactive, Smoke, HMG of Guided als ik een 3e gast heb of er veel Soflams gebruikt worden. Maar in city maps is me HMG van veel meer waarde.

Laatst bewerkt: 16 feb 2013
  4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Mijn loadout is: Reactive, Zoom Optics, Canister Shell. Kan echt niks meer zonder Zoom Optics, is echt veruit mijn favoriete perk op een tank.

5. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit reactive armor gebruikt lol

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste dagen speel ik weer wat BF3, is er een server waar meer Xbw'ers te vinden zijn.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    die van delphiki :+

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat is de naam daarvan en welke mode?

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging deze avond wel lekker met me vrienden in een transport chopper op Operation Firestorm *)

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ook een lekkere award score gekregen ;). Maar damn wat een slecht enemy team, zowel qua score als k/d. 0-6, 0-5, 0-6 8).

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meeste matches die ik speel op BF3 zijn een éénzijdig zooitje jammer genoeg.

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. MechromancerNLD

MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het kloppen dat de MP-game af en toe vastloopt tijdens het laadproces? Ik heb hier nu al 3x last van gehad in de laatste 2 dagen.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Even de cache verwijderen en het zou als het goed is opgelost moeten zijn. Bij mij bleef hij 2 dagen geleden ook 3x ofzo vasthangen in het laadscherm als je op 'Press Start' drukt. Cache verwijderen loste het probleem op.

17. MechromancerNLD

MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0

Thanks voor de snelle response! :thumbs:

Ga ik vanavond even proberen.

18. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik altijd vrij frapant vond is dat ik bij Rush wat ik het liefste speelde, laatste tijd een negatieve K/D ontwikkelde en zo de hele tijd ging trolle met jets etc. en als ik per ongeluk in een team deathmatch pot werd gedropt, met name in Damavand Peak(vlag C) ik altijd een tering hoge K/D had en de kills vanzelf kwamen en ik dit eigenlijk 'saai' begon te vinden terwijl dit juist de potjes waren waar ik nog enigszins mn K/D omhoog haalde.. Deze week maar weer Gold-abo aanschaffen:+ Jammer dat ik nog even geen Premium kan kopen:eek:

Laatst bewerkt: 18 feb 2013
  19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Zijn er nog mensen die samen willen spelen heb nu niet veel in me lijst die bf3 doen.
    Heb alle mappacks aleen armored kill niet.

Tag: Servantes NL

20. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle servers van EA doen de laatste week erg traag en vaag. Geloof dat het komt door een nieuw spel, weet die even niet te noemen.

Deel Deze Pagina