1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Simcity beta was dit weekend :+

Origin op de pc deed ook vaag inderdaad.

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik lees hier veel dingen waar ik me in kan vinden.

Vroeger leek het allemaal wat eerlijker, leuker, minder gekut te zijn.
    *Nu kom ik enorm veel level 100's tegen, meestal in hetzelfde team, vaak ook met een [squadtag]. 4 level 100's zetten een potje zo naar hun hand. Boring.
    *Teams die oneerlijk verdeeld zijn. Spawnrapen/trappen waar niks aan is.
    *Snipers die op de meest onmogelijke plaatsen zitten en waar je team niks aan doet.
    *Luie teammates die het concept van Rush niet snappen of ze gaan met zijn allen op 1 hoopje zitten zodat ze geflankt kunnen worden en allemaal sterven.

Ik zie trouwens ook veel spelers die totaal niet opletten. Als iemand achter je vermoord wordt dan merk je dit toch? Gisteren speelde ik rush op Damavand en ik zat bij die MCom aan de zijkant bij de rotsen. Er reed een fucking tank over die rotsen en reed er enkele meters verder terug af. Op 1 meter afstand lag een engineer en hij had niets door?!

De leukste potjes blijven die met Delphiki/LeeSpacey/... omdat iedereen het objectief speelt en weet wat hij moet doen. Vaak ben je dan wel te sterk voor het andere team, bummer. :+

3. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Fifa 13 ook bijvoorbeeld.

En Battlelog is ook erg traag. Voorheen al niet de snelste maar nu nog langzamer.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt vaag ben de laatste tijd met de M4A1 aan het spelen omdat ik hem nog niet veel gebruikt had en vind het een prima wapen. Maar daarnaast speel ik ook nu wat met de M16A3 die eigenlijk precies hetzelfde is maar iedere keer heb ik zo meh gevoel bij het wapen. Misschien komt dat doordat ik de AEK vaak gebruik bij Assault of misschien ben ik gewoon raar. lol. Speel nu even door totdat ik de Kobra heb voor de M16 misschien dat het dan beter is voor mij. Omdat ik eigenlijk voor alles Kobra gebruik.

5. MechromancerNLD

MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik dat iig. Hoef ik me geen zorg te maken over me Xbox360 zelf. Kon ook bijna niet aangezien deze net 4 maanden oud is.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Level 100's zijn niet altijd even goed hoor, het is meer dat ik merk dat sommige spelers met een lagere rank als het ware bang er van worden (en ook vaak leaven) als er een paar in het tegen team zitten. :)

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam zelfs een keer in een server waar je geen level 100 mocht wezen :+

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja ik ook stond iets van 'No level 100's get a life!', best triest natuurlijk.

9. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Metro duidelijk gekild worden door 100' s en als je dan dood bent ligt hij vrolijk iedereen op z,n stekkie neer te knallen.

Ja ik wordt altijd neer geknald door 'Camp 100 s) met m320 nog wel!

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zie het dan als een uitdaging om ze terug te pakken juist omdat ze campen, ik maak trouwens niet vaak mee dat de m320 op Metro veel wordt gebruikt. Speel vaak in een server op Metro met 500 tickets en dan zonder (rare) regels.

11. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die potjes altijd ook wel leuk, met 2 squads van dit forum. Mooie is dat ik dan zelf niet alle vlaggen hoef af te lopen. Omdat ik weet dat hybrid heuft delphiki of virus dit zelf ook doen >:)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die paar Rush rondjes gister waren best wel leuk. Ook al ging het best makkelijk.
    Bleven redelijk goed bij elkaar en ik kon daardoor redelijk veel squad revives doen. :)

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Wake Island in BF 3 is: _O_

Blijft één van de vetste maps ooit gemaakt, maar haalt het nog niet bij Stalingrad uit MOHAA voor de PC. :9

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Op de xbox of PC? Op de xbox vind ik die veel te groot of je moet rush spelen. :+

De laatste tijd speel ik vaak Strike at Karkand, blijft qua feel en grootte perfect.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vond t maar saai :+

vooral defenden sta je de helft van de tijd uit je neus te eten

al moet ik wel zeggen dat ik in Rush ineens wel het nut zie van Recon spelen

motion sensors zijn als defenders echt goud waard

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Op de PC is het een en al chaos. Gisteren even met Flix en een maat van me gespeeld en het was echt een stormloop aan vijanden 8), net op tijd de MCOM nog gedisarmed want zij stonden nog op 27 tickets, leuk potje was dat :)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach het geeft wel voldoening om een flank dicht te houden doormiddel van kills, reviven en spotten.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Vond wake Island in BF 1943 een stuk toffer, dat grijze grauwe doet dat level niet ten goede. Daarnaast viel mij op dat dat level altijd heel erg zichtbaar 'opgebouwd' moet worden, en vind het er daarna nog niet uitzien. Maar smaken verschillen. :)

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Klopt, dat grauwe er in vind ik jammer, dat tropische is veel vetter. Desalniettemin hoop ik hem gewoon weer in BF4 te zien :D

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik ook hoor Wake Island vind ik een toffe map, alleen in BF3 niet zo heel best uitgewerkt. Zou ook gaaf zijn als die map Iwo Jima weer terug zou komen, vond ik ook altijd zo tof zo snel mogelijk naar de kust varen en dan de vlaggen overnemen.

Deel Deze Pagina