1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

1. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    De laatste 2 dagen heb ik ook wat tank superiority gespeeld. Best wel leuke game mode, zeker als je met een squad speelt.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm zat eraan te komen de server was heel erg laggy. Op Seine was het helemaal drama. Schoot 2 gast vanachter vanaf 5 meter en geeneen ging dood.

4. MechromancerNLD

MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan! Ik zou die game meteen uitdrukken... Dat speelt toch voor geen meter dan.:F:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach gebeurd soms wel eens.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mooi kut weer want we walsten er zo overheen.

al moet ik zeggen dat ik Rush nog steeds niet zo leuk vind

irriteer me kapot als er een bom geplant word en je hele team blijft gewoon staan waar ze staan

nou heb je dat soort spelers in CQ ook wel , die niet echt voor de objective spelen, maar daar maakt het niet uit. Dan spawn je zelf weer en pak je de vlag terug

maar in Rush moet iedereen leuk meedoen anders winnen de attackers

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damavand beneden was wel awesome moet ik zeggen. Bij de B bom. Damn dat was hectic.
    Reviven, killen en defusen allemaal binnen 5 seconden lol. Daarom vind ik colorblind support zo fijn. Is zo makkelijk te zien wanneer jullie dood waren. Omdat de revive icoon helemaal groen is als het een squad mate is. Ipv gewoon blauw. Ik kan dan beter prioriteiten stellen wie ik als eerst moet reviven etc.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Damavand irriteerde ik me ook kapot, dat hadden we op t laatst redelijk onder controle maar lieten we ze eerst ook aan alle kanten uit de choppers springen en bleef het halve team gewoon binnen zitten terwijl we alleen B nog hadden :+

Pas toen onze hele squad buiten stond en iedereen een beetje een kant had gepakt maar wel bij de bom bleef had ik het idee dat we gingen winnen

moet ook zeggen dat ik attacken wel veel leuker vind dan defenden , al is defenden wel even goed om die assignment van die motion sensor assists te halen :+ dat gaat echt hard

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eigenlijk win je altijd wel als defender op Damavand. In het begin kunnen ze het makkelijk pakken. Maar als ze bij de laatste m coms zijn in de tunnel is het zo moeilijk want dat word gewoon een trechter.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb nog maar 1 kill nodig met het gunship en dan unlock ik die anti air missiles voor mobile artillery. Ik dacht dat dit erg makkelijk ging zijn, niet dus.

Elke map lopen er 10 idioten met Igla's rond. Komen alle jets en heli's op me af. Elke LAV/tank/sputnik schiet op me. Of mijn team heeft de juiste vlag niet. |:-|:-

11. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hihihi, ja. Maar in Gunship moet je ook samenwerken 'jullie beiden kunnen flares gebruiken' maar goed tegen zoveel igla,s is niks te doen :p

12. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt de pech dat de main gun behoorlijk generfed is qua splash-damage. Daarvoor was het erg makkelijk scoren. Nu is het met de enorme vertraging van de inslagen erg moeilijk. Maar de beloning is er wel naar; het is toch erg leuk om op Armored Shield met zo'n ding wat te staan stoken op C en D en ondertussen helicopters uit de lucht te schieten met je AA- missiles.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Sinds wanneer is dat, 1-2 maanden sinds de laatste patch of al eerder?

Ik herinner me namelijk dat je met het main gun enorm makkelijk kills haalde door in de omgeving wat te schieten. Nu ging echt moeilijk, wist niet dat ze dat hadden aangepast. Die ene kill is me gisteren nog wel gelukt. Phew. :D

AK maps begin ik best wel leuk te vinden nu ik die mobile artillery rockets heb unlocked. Instappen, paar heli's uit de lucht schieten, C4 op LAV's plaatsen en wegwezen. _O_

14. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij bij de Aftermath-patch. De gunship was OP en dat hebben ze eerst geprobeerd te fixen met langere spawntijden bij serverside-patches. Pas bij de clientpatch is de splashdamage en night vision aangepakt.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kakt die kutserver er alweer uit :mad: fuck it , nu gaat ie ook gewoon weer op CQ

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Damn wat gebeurt er nu... :+

Er belde net iemand dus ik lag nog bij die ontplofte set M-COMS. Zie ik dat zo'n log voertuig voorbij rijdt dus ik er achteraan, lukt het me om 1 pakketje C4 er op te gooien, wil ik net de rest er op gooien en opblazen krijg ik "you lost connection to the server". :'-(

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Net een multi-kill gehaald in dat gangetje aan de zijkant (metro), Delphiki liep er helemaal alleen naartoe en ging onmiddellijk dood. Ik ren er op af, gooi een granaat en blijkbaar had iemand daar C4 geplaatst en ik had 5-6 kills in 1 keer. _O_

2/5 :D

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja die server klapt er soms uit :mad: kun je niks aan doen maar dan is iedereen de connectie kwijt

die granaat was mooi ja, die gang zat echt bomvol

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Metro was awesome. Had bijna het gevoel dat het 32vs32 was. :D

20. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een release date bekend voor endgame ?

Deel Deze Pagina