Ik had trouwens toen we op Seine Crossing speelde niemand in mijn team. Gelukkig hadden we alle vlaggen anders kon ik een heel stuk gaan lopen.
Ja dat is altijd wat kut , beter maken we in zon geval wat kleinere squads zodat iedereen 1 of 2 mensen heeft om op te spawnen
Op de PC zijn er soms wel 12 squads , wel ideaal dat je sinds een update eigen squads kan aanmaken, voorheen waren de squads vol en zat je maar alleen rond te huppelen, dat was ook kut.
Vooral op Rush is het zo belangrijk. Dat je even niet agressief speelt als je de enige bent die nog over is van je squad. Zodat je blijft leven en ze op jou kunnen spawnen. Zo hou je de druk hoog ipv dat het hele squad 300 meter moet gaan rennen.
Daarom speel ik op rush altijd recon, dan hoef ik niet rustig aan te doen als mn spawnpoint al geplaatst is En ook omdat motion sensors in Rush echt bizar handig zijn. Maakt niet uit of je aanvalt of verdedigt.
Fixed an issue where an AT mine kill could count as a vehicle kill. Booh edit:// nog steeds geen fix voor rented servers die elke dag een keer vastlopen en player counts die zomaar op 16 spelers springen? Booh Dice!
ik weet het ook niet uit mijn hoofd, maar is het geen goeie optie om die servernaam in de eerste pagina te zetten zodat iedereen hem altijd kan vinden??
Ik moet ook altijd even in de historie op BF3 stats kijken want ingame word bij mij de naam en message nooit meer weeg gegeven (zie alleen mijn ID daar staan) maar het is -[DICE]- CQ 24/7 [NL] 100%Normal CQ als je komt spelen stuur me dan even een battlelog invite ofzo (als je gamertag afwijkt van je forum naam) anders weet ik niet wie ik in welk team moet zetten
http://nl.twitch.tv/ano_obis/ Livestream. Denk dat Capture the Flag wel een game mode is die gespeeld blijft worden. En niet zoals Gunmaster en Scavenger zijn die je maar even speelt.
Denk het ook wel, lijkt me in ieder geval naast Conquest de ideale gamemode om nog een paar maandjes zoet mee te zijn. Worden eigenlijk alleen de nieuwe 4 maps CTF, of krijgen oudere maps ook CTF support?
Alleen die nieuwe maps denk ik. Zelfde was met die Scavenger maps en Gunmaster maps. Gameplay ziet er tof uit. Hectic zelfs met 24 man.