Crap, moet hem nog downloaden 4,5 GB op de PC, wat was die patch van vorige week dan, die was iets van 6 GB meende ik
Zo recht ook weer niet maar veel vlaggen liggen daar niet naast elkaar maar meer achterelkaar. Alles is wel te lopen idd maar er zijn echt heel veel dirtbikes om te pakken.
gekkenhuis op die nieuwe mappen. Maar wel wat groter dan caspian border, die dirtbikes staan niet voor niets overal tot nu toe is mn favoriet voor CQ die met die spoorlijn, heftige gevechten om C en ongelooflijk hoeveel mijnen kills je kan maken in CTF Mijnen leggen voor je vlag, rustig wegrijden en zie de kills binnen komen lopen
Heb ik gister nog niet veel van gemerkt, het was voortdurend heen en weer racen in CTF wel raar btw dat de voertuigen bijna allemaal spawnen in een stuk van de map waar je als tegenstander gewoon kan komen. Kan dus gewoon voor al hun voertuigen even wat mijnen leggen
CTF modus: is wennen in BF3. AS modus: Leuke is dat ik nu in me Jet ook een aantal kills kan maken. En daarbij, hoe meer je speelt hoe beter je gaat vliegen. Leuk is het alleen niet als 2 jets je tegelijk bestoken met raketten. PS: Beetje me Sig weghalen zonder iets te melden. Prive berichten zijn niet voor niks uitgevonden.
Wees blij, normaliter krijg je een lelijke Mod tag met daarin de regels mbt maximale grootte van signatures
Kun je de rockets van de AA ook op infantry en tanks en zo schieten? Het lukte me zelf niet gisteren, maar meen toch echt voor 99% dat ik die dingen gewoon los op me zag afvliegen terwijl ik in een IFV zat .
ik snap die AA jeep nog niet zo, zat er gister 1 keer in maar kon niks schieten of locken ? zat als eerste passenger
Hij reload pas zijn wapens als je alles geschoten hebt. Je hebt die anti air dingen erop en je hebt gewone rockets die zijn voor tanks maar daar mee kan je ook heli's pakken als je goed mikt. Kan gewoon switchen tussen die twee met je d pad.
End game is samen met Amord Kill (Beste uitbreidingen) vindt ik uiteraard. End Game is gewoon anders, aantal servers dat ervan zijn en hoe vol die zitten zegt genoeg.
AS mode vond ik eventjes leuk, al zie ik me het niet gigantisch vaak spelen. Je moet wel hopen op een goed team of een goede ingesteldheid van de rest want de bedoeling is dat je 1. bij je zeppelin blijft en 2. iedereen kapot teamed zoals een pak vliegen op een pannenkoek met stroop. Iemand die alleen vliegt ga ik niet naartoe. Ik ga altijd op een enemy af die al 1-2 jets achter zich aan heeft. Ik gebruikte trouwens de tips van die ene Brit en nam dus geen flares... shit. Even daarna maar veranderd. Kan iemand me uitleggen hoe maintenance en extinguisher werken bij een jet? Want die deden het niet denk ik. *)
Wat vinden jullie trouwens de leukste AM map? Ik herinner me een poll van Dice en Azadi kwam 3de of 4de. Ik vind die map juist zo goed en leuk omdat alles dicht bij elkaar ligt. De D en E flag zijn maar de gevechten nemen overal plaats. Op de PC moet dit zo vet zijn. Past imho in het rijtje van Karkand en Sharqi.