1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ze willen allemaal eigenlijk jou vlag pakken en zelf de punten scoren. :+
    Nee maar idd. Het is best tof soms. Gister kwam zelfs een chopper me oppikken toen ik de vlag had.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het kan heel tof zijn. Gister ook in mn eentje geprobeerd een vlag te cappen op de motor terwijl Virus met de chopper achter me aan vloog om het al het gespuis van me af te houden (lukte uiteindelijk niet :+).

het is ook nog een kwestie van de juiste tactieken vinden. We waren er vrij snel uit dat met een 2-mans squad je 1 recon (t-ugs en spawn op hun vlag) en 1 engineer (mijnen voor je eigen vlag of hun voertuigen) wilt hebben

maar je hebt meteen door dat een Assault er nog bij meteen toegevoegde waarde zou hebben bij je pogingen de vlag te pakken

En een goeie bezetting in de lucht is echt ook een must

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    1911 met tactical light vind ik het fijnste, tenminste die ligt me het beste. Doet best veel damage, schiet snel en snelle reload. Als je een beetje snel kan schieten is hij echt baas.
    Gebruik de laatste tijd ook wel eens zo'n silenced automatic pistol, heeft een hoge recoil maar silenced + 20 kogels of zo is soms best fijn.

Omdat hij de fucking achievement wou hebben zeker :9.

@ Delphiki, waarom geen T-ugs voor je eigen vlag?

Laatst bewerkt: 13 mrt 2013
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Haha, vast. Die nieuwe assignments en achievements zijn wel weer lekker sturend :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand al een keer neergeschoten door een G53? :+
    Heb assignment al met die vlaggen en terugbrengen. Volgens mij had ik alles bijna in een potje moest het potje erna nog een keer een vlag terugbrengen toen had ik hem. Nu verder wat kills maken met de AA en Dropship IFV.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben gister 1 keer gedropped in die IFV, 10 meter voor een vijandelijke tank :+

dus dat was geen lang leven beschoren,.. maar zag er wel erg tof uit

Omdat we aan het aanvallen waren :+

En als je een spawn point op de vlag van de vijand hebt is het heel handig als je meteen ziet waar iedereen loopt zodra je dropped

Maar op de eigen vlag is natuurlijk voor de verdedigers ook geweldig handig

7. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah dan zal het zijn geweest dat mijn vlag er niet was...

Maar ik vind het gewoon triest als iemand de hele tijd in een hoekje gaat zitten en wachten tot er iemand langs komt lopen. Daar is toch geen reet aan ?

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Zie net dat ik met de G53 de meeste kills heb gemaakt 8). 1995 kills tegenover #2 1185 kills (ACW-R). Gebruikte hem vooral toen hij net uitkwam, prima gun imo.

@ Hybrid, zag laatst dat jij een 'tips' overzicht voor CTF had gepost waarin stond dat het 5 seconden duurde voordat je eigen gedropte vlag terugkeert.. Maar dat duurt volgens mij wel langer in je eentje. Vond het gisteren in ieder geval aardig lang duren toen ik naast de vlag stond.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, maar wees blij dat dit soort spelers in CTF ook eindelijk hun nut hebben :+

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hangt er echt van af. Niet iedereen heeft een granaat (ik heb er standaard 2). Duurt ook even voor dat ding afgaat en ondertussen komen mensen op je af. Sowieso bij CTF lijkt het niet opportuun met campers.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee ik vind de maps in CQ helemaal niks momenteel. Veel te veel voertuigen.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1. Ik was hoopvol toen je zei dat het a la Caspian border was maar te voet maak je echt niks klaar in End Game

Tanks en Choppers rule

jammer maar helaas, misschien morgen maar wat CTF of Rush

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dat potje waarin we op 1 ticket verschil wonnen :D.
    En idd, aardig hectisch de maps.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Oh ja Hybrid, even over dat potje. Als we 3 vlaggen tegen 2 achter staan en onze vlaggen knipperen volgende keer graag die anti air jeep net WEL op E zetten en niet net er buiten parkeren :+

dat scheelde echt niks, was zeker dat we die zouden verliezen maar 1 of andere held maakte op het laatste moment nog net de nodige kills

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Welk potje? Ik zat een potje niet echt op te letten was ook aan het bellen. Kan die zijn geweest.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat die het was dan idd, je stond echt 5 meter buiten het bereik van een vlag te chillen in je jeep terwijl het echt rete-spannend was :+

Maar ermm,.. beetje ruk dat het niet echt lekkere CQ mappen zijn..

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben ze momenteel allemaal al vergeten eigenlijk. Vond het alleen maar frusterend werd constant neergeschoten door tanks en choppers en mines zeker op Flats. Misschien dat het leuker word als ik de maps een beetje ken.

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie niet veel. ;)
    Maar was volgens mij Flats.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    0-1 ook echt , moet zeggen dat ze op de oude mappen maar zelden zo spannend zijn

komt denk ik ook omdat alleen de premiums nog maar spelen? Je ziet bijna alleen maar hoge colonel ranks (en helaas ook gigantisch veel amerikanen , canadezen en vanavond zelfs brazilianen en arabieren in de server)

Deel Deze Pagina