Schijt Metro loopt nu ook al vast bij 200% CQ.. Half uur bezig bijna klaar en dan bam freeze. Zo irritant.
Die anti-air jeep is veel en veel en veel te sterk. Als je er in zit is het grappig en schiet je alles wat vliegt neer _0/ maar het is overpowered. Mij maakt het weinig uit al zal er veel gezeur komen van heli/jet piloten. Heb trouwens mijn jet dogtags behaald. 100 kills of zo ? Meer heb ik er niet denk ik. Krijg je ook een speciale dogtag als je er 500 hebt? Wat ik trouwens ook jammer vind zijn de assignments, waarom moet ik voor elke class 20 kills met de MK3A1 maken ? Ze kiezen altijd van die tuig wagens er uit. Imho moeten ze daarmee juist mensen proberen nieuwe wapens te leren kennen zoals bv. de G3A3 (al is dit een co-op wapen). Als je met een jet vliegt of je paradropped dan moet je niet je parachute gebruiken, gewoon dood gaan. Dan krijg je een pancake dogtag. Geen grap.
Nah die AA is prima imo. Dat ding reload zo langzaam en een granaat en hij is al kapot. Alleen werkt die soms niet. Op Flats zat ik samen met AntraXxX in dat ding en een chopper vloog om ons heen en ik kon hem de hele tijd niet locken. Alles was reloaded.
Toen ik gisteren voor de eerste keer die nieuwe maps speelde zat ik toevallig in dat ding. Ik schoot een paar heli's uit de lucht en ze waren zelfs niet in de buurt van me. Ik denk niet dat ik bang moet zijn als ze me zelfs niet kunnen zien.
Lange reload tijd en dat hij snel kapot is compenseert het inderdaad, maar het bereik van de AA missiles is aardig groot (hoort ook zo natuurlijk bij een AA gun). En die 4 losse missiles die je dus op een tank of infantry kan afvuren zijn ook best sterk zeg. Je moet natuurlijk niet tegenover een tank komen te staan, maar als de tank je niet in de gaten heeft/in gevecht met iemand anders is en je hem dan vol kan raken is hij goed de lul. Holy fuck .
Dat had ik de eerste keer dat ik er in zat dus ook, snapte er al geen zak van. Gister nog even in gezeten en toen lockte hij ineens wel edit:// die kerel met die 125 support service stars is weird. Wie kiest er nou de PDW-R als main gun als je ook de UMP kan nemen
Waarom doet hij dat eigenlijk, om te bewijzen/tonen hoe goed hij is? Ik heb al vaker zulke rare stats gezien. Bv. ook iemand waarvan zijn #1 wapen zijn knife was...
Ik denk dat hij gewoon niet graag met de LMG's speelt waar wel graag support is. Dus dan moet je 1 van de 'all class' wapens kiezen zoals de PDW of de UMP of de MP7 (of de shotguns) Maar ik zou persoonlijk dan altijd voor de UMP gaan
ook niet slecht, maar word pas echt lekker als je de extended mag er op hebt imho (maar dat geld voor bijna al die dingen, de mp7, de pp200 etc)
Ja extended is een must samen met lasersight. Verder heb je niet echt veel ruimte. Daarom is de P90 ook wel lekker. Die heeft standaard al 51 dus daarnaast kan je ook nog een silencer erop zetten.
gister alles gedownload. en capture the flag gespeeld. het leek wel of er vrij weinig mensen waren. ik was bij de flag van de vijand op een dirtbike, iemand anders pakte de vlag en stapte achterop bij mij, ik rijden als een gek maak een sprong ben ik hem kwijt en de vlag was gedropped. ik pakte deze en reed verder, maar ik kon de plek niet vinden. staat er iemand op mij te schieten (eigen partij) maar ik kon echt de plek niet vinden. toen was er iemand zo slim om me voor te gaan en te rijden naar de plek wel verloren helaas, maar wel leuk.
Je ziet de plek ook pas op de map als jouw vlag in de basis staat, weet niet waarom ze daarvoor gekozen hebben maar na een paar potjes weet je wel ongeveer waar je heen moet