Ik heb dat met jullie ook wel eens als we niet meteen voor de poortjes gaan maar achter de vlag blijven staan om te cappen tegenstander pakt dan altijd de tunnel en de zijkanten en heeft de achterste trap dan om door te lopen
Pak altijd de locker room eigenlijk. En als ik support ben gaat er mooi een claymore op het hoekje. Standaard een kill.
Ja maar dan geef je ze dus de achterste trap en kunnen ze zo doorlopen naar C pas vanaf de poortjes kun je ze zeker tot A beperken
Tuurlijk maar er is er altijd wel een die snel genoeg was en via de linkerkant en locker room voorbij sneaked wanneer wij net voorbij de B flag lopen richting de poortjes. Dus dat is altijd me eerste check of er iemand sneaky is.
Je moet wel alle looproutes pakken, dus voorste roltrap , achterste roltrap en trap aan de zijkant (en die hoort dan bij de gang/locker room) (ik die altijd dichtste trap bij A en Virus dan trap aan de zijkant) maar dan niet stoppen voor je al hun opties afgesneden hebt. Meteen doordrukken tot er een paar M60's op de poortjes hebt staan en dan is het potje meestal meteen beslist Vanaf de andere kant ren ik altijd de eerste roltrap af en dan meteen rechts achter de treinen (lopen, dus niet rennen want dan horen ze je) , motion sensor neerzetten zodat alles wat de 1e trap opkomt gespot is en spawn point halverwege de trein Eigenlijk best saai maar Metro hebben we echt een soort van routine voor
Daar heb je misschien wel gelijk in. Als ik dan toch de locker room pak dan kan ik beter de via de rechtertrap gaan ipv de achterste trap.
doe dat dan, waarom niet. ik baal er zo van dat die mic nooit gebruikt wordt. en ik denk dat er toch ook wel voordeel inzit. ok dan niet schreeuwen maar aanwijzigen geven enzo.
Ik dacht dat ik de enige was waar dit bij gebeurde. Waar ligt dit aan? Elk potje dat ik join zit ik met nieuwe spelers/lage ranks en het andere team heeft een gemiddelde rank van +50.
Mijn theorie: als het slecht gaat in een team stoppen veel mensen en zoeken een ander potje, alleen de slechten trekken zich er niks van aan en blijven. Gevolg: gaten die opgevuld worden door nieuwe spelers. Je komt dus meestal in het verliezende team terecht. Dit probleem is op te lossen door in server browser een game te zoeken en te kijken wat voor spelers in het potje bezig zijn. Ik zoek nu alleen nog maar games met allemaal hoge ranks spelers. Die potjes zijn namelijk meestal het meest in balans en bieden de meeste uitdaging! Vanmiddag aan de slag om wat Assignments te halen!
Moet er nog 8 voor Fire in the Hole. Irritante assignment. Sommige mensen zullen we denken waarom gooit die nou de granaat tegen een spawn beacon aan. lol.
http://forum.symthic.com/battlefiel...regrip-and-heavy-barrel-best-friends-forever/ Interessante post waarom de Heavy Barrel en Foregrip nog steeds beste vrienden zijn.
Heb trouwens iets gemerkt op Metro dat als je een server doet van +500 tickets dat hij dan vastloopt. Als je een server kiest van 300 tickets heb je er geen last van (althans ik niet meer)
Metro is best leuk ja. In Metro is campen ook niet zo'n big deal. Ik speel daar de laatste tijd vaak gewoon met me L96 sniper om aan me Recon punten te komen. Uiteraard in andere mappen hou ik niet echt van dat ge-camp. Laat ik het zo zeggen: Metro is de map waar je ook relax in kan spelen.
Metro is leuk als je warm moet draaien. Maar als map is die eigenlijk slecht gedesigned. Meestal word er een team gespawntrapped of is het potje al beslist in het begin wanneer een team B pakt. Net als Bazaar een beetje. Als je daar gespawntrapped word kom je niet weg. Zeker bij A. Geef mij maar maps zoals Monolith of Azadi. Waar er ruimte is om te flanken en je niet vast kan komen te zitten. Leuk voor beide teams.
Ja ik heb alleen die maps nog niet, dus mijn favorieten zijn nu nog Metro, Bazaar, Davant Peak en Seine en wat maps in de woestijn. De rest speel ik eigenlijk niet. Jammer dat er niet een jungle map in zit zoals bij BC2.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654791099062303/ --- Dramatisch potje net op bazaar. damn.
Ons team kon geen vlag houden. Was ook de enige die engineer was. Logisch dat hun LAV steeds kon cappen.
was weer zo'n unbalanced team. en niks lukt dan. heb je ook nog is van die camp kutjes, en van die gasten die onder de map zitten te campen. wtf potjes noem ik dat.