Ooh het is Delphiki zijn server.. Hmm weet niet of ik nu nog wel daarop wil spelen Ik heb nu een 320gb HD en die zit op 4gb na nu alweer vol. Op een paar installed en on demand games na is het vooral arcade games en dlc. Ik ga er al vanuit dat 500gb voor mij niet genoeg gaat zijn, mits ik de nieuwe xbox koop tenminste. Maar goed, het is niet echt een klacht tenopzichte van de grootte van de dlc, meer tenopzichte van de beperkte keuzes als het om de HD's gaat. Vanavond in ieder geval een poging wagen. Kijken of ik het nog een beetje kan. Zal wel weer grappig worden als ik voor het eerst weer in een heli spring......
Ik heb net BF3 Premium voor de PS3 binnengekregen van Zavvi, de code is 'reeds gebruikt', aangezien zonder deze code gamen onmogelijk is, wat kan er gedaan worden?
Heb een mail gestuurd naar EA, Zavvi en via Twitter benadert. Momenteel waachtende met de EA helpdesk. Zavvi trouwens via een of andere query gedoe met de Faq een mail kunnen sturen. Edit: code schijnt al ingelost te zijn door vage kut polen, Sony zal pas na dit weekend contact op nemen...
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/1/59845185/202348197/ Weer een heerlijke pot , een ronde duurt trouwens wel lang, bijna een uur bezig geweest
Hehe vandaag voor het eerst air superiority gespeeld.. 2 kills en ieeeeeeets meer deaths. Maar ja, al zo lang niet meer met een jet gespeeld dat het mij nog meeviel dat ik er uberhaupt 1 neer kreeg, laat staan het dubbele daarvan . Daarna even de nieuwe maps gespeeld CQ en die motoren zijn een leuke toevoeging. Gelukkig ging dat wel een stuk beter.
Ik had ooit eens Red Dead Redemption bij ze besteld en had ook een code gekregen voor wat DLC spul, werkte niet. Gemaild via die faq en na een weekje (duurt inderdaad even, en in jouw geval sowieso te lang als je wilt gamen) kreeg ik een nieuwe.
Je mag hopen dat Sony er wat tegen doet, laatste keer dat ik moest bellen om een code die niet werkte konden ze niks doen. Omdat de code het ooit gewoon heeft gedaan kunnen ze geen andere code geven, dus pech.
Zoals hij ook zegt. Kijk het op Original en Fullscreen. Dan merk je echt dat dat de console een stuk minder is grafisch.
Blijven toch wel de leukste kills. Heli's en vliegtuigen neerhalen met je RPG of tank. Geeft altijd zo tof gevoel.
EA, Zavvi en Sony gecontacteerd en EA als Zavvi konden niks betekenen, misschien omdat BF3 Premium niet meer op de site staat, en alle hoop is nu op Sony gevestigd waar ik net me aankoop plus voucher(mail) naar toe gestuurd hebt om iets te kunnen doen. Contact met Zavvi is sowieso een beetje kut.
Apart. Je zou toch denken dat EA of Zavvi wel een oplossing hebben en niet Sony. Zat net even te checken wat nou me go to guns zijn voor iedere class. Assault: AEK. Staat nog steeds bovenaan me lijst. Denk door veel TDM ofzo. Heb hem niet zoveel gebruikt de laatste tijd. Blijft wel een lekker wapen voor city maps. Ook al ben je soms de lul door de 25 seconden reload. M16a3. Ja ja ik weet het. Maar het is gewoon een lekker wapen. Is nergens de beste in op afstanden maar overal degelijk. Blijft een lekkere allrounder. M416. Meestal gebruik ik hem als het een grote map is. Net iets beter voor langere afstanden dan de M16 en AEK. Engineer: MTAR. Blijft een beest. Maar gebruik het niet op Caspian Border ofzo. M4a1. Ja eigenlijk hetzelfde als de M16a3. Het is gewoon een solide wapen voor alle maps. ACWR: Gebruik hem alleen voor grote maps. Die extra damages en iets accurater dan de andere wapens is die ideaal met een Holo imo. Support: L86A2. Is eigenlijk gewoon een Assault rifle. Zeker als je de Heavy Barrel hebt. Hipfire is ook goed op het wapen. M5K. Me favoriete PWD. Is gewoon een AEK die in je broekzak past. Laser en extended mags zijn een must en hipfire alleen. Ideaal met Support imo. Want je hebt je kogels nodig. Recon: M98b. Class gebruik ik niet vaak eigenlijk. Ben niet zo goede sniper dus van zoveel waarde ben ik niet. M98b is prima voor mij. Snelle bullet speed, dus gewoon mikken dan is die raak. Ben een te slechte sniper om een m40a5 ofzo te gebruiken. M417. Prima wapen. Geen attachments nodig eigenlijk, veel kogels en snelle reload dus je kan nog redelijk agressief zijn. M5K. Ideaal voor Metro imo. Als je vastzit. Doorheen knallen met het wapen en een spawn beacon plaatsten achter de tegenstander. Sidearms: REX. Gebruik ik momenteel vaak. Pure damage blijft lekker. Magnum is ook cool. Maar de REX schiet sneller dan de Magnum en dat helpt veel. 93r. Meest gebruikte sidearm. Doet wat die moet doen als het wat hectisch word. M9. Ook solide. Knal er meestal een taclight op om net de overhand te krijgen op de tegenstander.