1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er is ook niet echt veel skill nodig om veel kills te maken als je beide choppers jat en sigla's verbied

De sigla is inderdaad makkelijk te gebruiken maar dat is het punt niet. De chopper piloot moet maar zorgen dat hij niet te raken is en als beloning mag hij blijven vliegen en als hij een beetje kan chopperen dus bergen kills maken

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Jets kun je niet raken met dat ding, vroeger lukte het me nog wel maar dat komt eerder door incompetentie van die piloot.

Vroeger was het echt moeilijk om heli's te locken. Sowieso die kleintjes op Noshar Canals met 2 flares. Dan had je al 2 à 3 mensen nodig om ze uit de lucht te schieten.

Het is nu ook makkelijker om een apache te locken wanneer hij heel dicht bij de grond vliegt en de afstand is vergroot dus ook als ze redelijk ver zitten kun je ze raken (wat me realistisch lijkt). Ik herinner me nog goed genoeg dat ik eens moeite had om een apache te locken die 20 meter boven de grond vloog en dan kun je er niets tegen doen.

Een noob wapen vind ik het dus niet. Ik gebruik het nu enkel en alleen om die users duidelijk te maken dat ze de apache gewoon lekker op de grond moeten laten staan. :+

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze moeten gewoon de AT4 weer terugbrengen imo. Daarmee moest je nog steeds een beetje mee richten. :)

Die Stingers kon je idd niet gebruiken als de chopper onder de radar vloog. Dat hebben ze toen veranderd in een patch en toen is de haat ook begonnen. :)

Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

5. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Dat bedoel ik _O_

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Zijn er eigenlijk nog mensen die actief BF3 spelen? Ik heb 2 weken geleden de premium edition gekocht en wil nu toch weer eens in squads werken. Heb er al aardig wat uurtjes opzitten op de pc, maar wou graag weer wat oefenen op de console ivm. de Xbox One :+.

Het gaat me wel redelijk af op het moment (een dipje hier en daar), maar mijn ervaring op de pc is toch dat een squad (niet random) toch het beste werkt.

Voeg me maar toe:

IceDFire

7. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik wil het wel weer vaker gaan oppakken, maar erg druk op dit moment.
    pas nog gedaan na denk ik 2 maanden niet gespeeld te hebben. moest weer even wenen aan alles (gooide een granaat i.p.v reloaden:lol:)
    ik zal je wel toevoegen..

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Was het ook om te wenen of dat niet :+

9. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien dat ik het over het hoofd zie maar kon in het pc gedeelte geen topic vinden. Heb sinds kort vaak last van LAG SPIKES. M'n ping is best laag namelijk 10. Dus daar ligt het niet aan. Heb alles op Ultra staan wat m'n systeem ook zelf aangeeft. En dat moet ook makkelijk kunnen. En toch krijg ik zo om de 30 seconden zo'n stroperig moment van 1,5 sec. Hebben meer mensen hier last van? Het is bijna niet te spelen zo...

- I7 3820
    - GTX 670 Driver 320.18
    - 16 GB
    - X79A-GD45 (Moederbord)
    - Windows 8 Pro

Virusscanner is van Avast... (Gratis versie)...

Alvast bedankt,

Laatst bewerkt: 27 mei 2013
  10. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt het dat andere gamertags alleen premium kunnen spelen op de console waar het als eerste gedownload is?

Ik heb namelijk 2 xboxen, mijn meisje en ik hebben allebei een live account. We willen allebei de premium versie spelen van BF3. Op mijn eerste xbox heb ik premium gedownload, op die console kan mijn meisje ook premium spelen. Nu heb ik vandaag premium gedownload (via mijn gamertag, gratis) op de tweede console en ik kan het dus gewoon spelen (premium) maar als mijn meisje zich aanmeld komt alleen de standaard BF3 versie.

Moet ik dan apart voor de tweede console ook premium kopen?

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Jep, dat klopt helaas :)

12. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net eindelijk mn Premium code ontvangen, maar nu de vraag; download hij alle 5 packs automatisch of handmatig. Hij is nu een update van 2045 mb aan het downloaden zit alles daarin?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alle DLC moet je apart downloaden ja. In de Store zie je ze wel staan.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe realistisch is het dat wanneer ik op een sniper met een SKS afloop (lengte 1 meter) dat hij me kan neerschieten wanneer ik gewoon tegen hem aan sta?

Hij moet dat ding toch voor zich hebben, gestrekt en dan pas kan hij me neerschieten. Klopt natuurlijk niets van maar goed. :+

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pfff... :p

Btw. :D

16. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik erger me alleen kapot aan die noob in battlefield friends :p omdat 80% van de mensen zo speelt..

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    U mad bro? U mad bro yolo?

Awesome episode. :D

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een lag de laatste dagen zeg.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Na 2 jaar eindelijk. :+

20. R4Z3R

R4Z3R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die nog geen premium hebben, en het nog niet weten:

Battlefield 3: Premium - 11-Jun to 17-Jun - 2000 MSP (50% off) :)

Deel Deze Pagina