1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb dat met jullie ook wel eens als we niet meteen voor de poortjes gaan maar achter de vlag blijven staan om te cappen :+

    tegenstander pakt dan altijd de tunnel en de zijkanten en heeft de achterste trap dan om door te lopen
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pak altijd de locker room eigenlijk. En als ik support ben gaat er mooi een claymore op het hoekje. Standaard een kill. :+
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar dan geef je ze dus de achterste trap en kunnen ze zo doorlopen naar C

    pas vanaf de poortjes kun je ze zeker tot A beperken
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk maar er is er altijd wel een die snel genoeg was en via de linkerkant en locker room voorbij sneaked wanneer wij net voorbij de B flag lopen richting de poortjes. Dus dat is altijd me eerste check of er iemand sneaky is. :)
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je moet wel alle looproutes pakken, dus voorste roltrap , achterste roltrap en trap aan de zijkant (en die hoort dan bij de gang/locker room)

    (ik die altijd dichtste trap bij A en Virus dan trap aan de zijkant)

    maar dan niet stoppen voor je al hun opties afgesneden hebt. Meteen doordrukken tot er een paar M60's op de poortjes hebt staan en dan is het potje meestal meteen beslist :+


    Vanaf de andere kant ren ik altijd de eerste roltrap af en dan meteen rechts achter de treinen (lopen, dus niet rennen want dan horen ze je) , motion sensor neerzetten zodat alles wat de 1e trap opkomt gespot is en spawn point halverwege de trein

    Eigenlijk best saai maar Metro hebben we echt een soort van routine voor
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2013
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar heb je misschien wel gelijk in. Als ik dan toch de locker room pak dan kan ik beter de via de rechtertrap gaan ipv de achterste trap.
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    doe dat dan, waarom niet. ik baal er zo van dat die mic nooit gebruikt wordt. en ik denk dat er toch ook wel voordeel inzit. ok dan niet schreeuwen maar aanwijzigen geven enzo.
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik dacht dat ik de enige was waar dit bij gebeurde. Waar ligt dit aan? Elk potje dat ik join zit ik met nieuwe spelers/lage ranks en het andere team heeft een gemiddelde rank van +50.
     
  9. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn theorie: als het slecht gaat in een team stoppen veel mensen en zoeken een ander potje, alleen de slechten trekken zich er niks van aan en blijven. Gevolg: gaten die opgevuld worden door nieuwe spelers. Je komt dus meestal in het verliezende team terecht. Dit probleem is op te lossen door in server browser een game te zoeken en te kijken wat voor spelers in het potje bezig zijn. Ik zoek nu alleen nog maar games met allemaal hoge ranks spelers. Die potjes zijn namelijk meestal het meest in balans en bieden de meeste uitdaging!

    Vanmiddag aan de slag om wat Assignments te halen!
     
  10. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben na het eten online denk ik. ff mn combat medic assignment halen. heals for life.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet er nog 8 voor Fire in the Hole. Irritante assignment. Sommige mensen zullen we denken waarom gooit die nou de granaat tegen een spawn beacon aan. lol.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb trouwens iets gemerkt op Metro dat als je een server doet van +500 tickets dat hij dan vastloopt. Als je een server kiest van 300 tickets heb je er geen last van (althans ik niet meer) :D
     
  14. Talska86

    Talska86 Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Metro is best leuk ja.

    In Metro is campen ook niet zo'n big deal. Ik speel daar de laatste tijd vaak gewoon met me L96 sniper om aan me Recon punten te komen. Uiteraard in andere mappen hou ik niet echt van dat ge-camp.

    Laat ik het zo zeggen: Metro is de map waar je ook relax in kan spelen.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Metro is leuk als je warm moet draaien. Maar als map is die eigenlijk slecht gedesigned.
    Meestal word er een team gespawntrapped of is het potje al beslist in het begin wanneer een team B pakt. Net als Bazaar een beetje. Als je daar gespawntrapped word kom je niet weg. Zeker bij A. Geef mij maar maps zoals Monolith of Azadi. Waar er ruimte is om te flanken en je niet vast kan komen te zitten. Leuk voor beide teams.
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Dus je kunt op voorhand de lijst met spelers checken? Wist ik niet.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik heb alleen die maps nog niet, dus mijn favorieten zijn nu nog Metro, Bazaar, Davant Peak en Seine en wat maps in de woestijn. De rest speel ik eigenlijk niet. :9 Jammer dat er niet een jungle map in zit zoals bij BC2.
     
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ons team kon geen vlag houden.
    Was ook de enige die engineer was. Logisch dat hun LAV steeds kon cappen.
     
  20. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    was weer zo'n unbalanced team. en niks lukt dan. heb je ook nog is van die camp kutjes, en van die gasten die onder de map zitten te campen. wtf potjes noem ik dat.
     

Deel Deze Pagina