[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik krijg de helft niet gekoppeld, kut systeem :+

    zelfs games die ik voor mn naamswijziging van mn gamertag heb gespeeld pakt ie gewoon niet
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Irritant.
    Maar met Support live chat is het zo gefixed binnen 5 minuten. Heb het net even gedaan.
    Gast vroeg me EA account email en me gamertag en hij heeft ze toegevoegd. Kan alleen wel een dag duren voordat je ze ziet. :)

    https://help.ea.com/contact-us?product=battlefield-3

    Klik technical support en dan live chat.
     
  3. Talska86

    Talska86 Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie BF3 nu koopt moet direct goed spelen.

    Ik kocht BF3 eerst voor me pc, en toen me PC stuk ging kocht ik een Xbox en dan ook maar gelijk BF3. Ooit op de eerste Xbox gespeeld, maar PC gaming gewend. Wel grappig dat beter worden dat gebeurt ook op de Xbox hoor. Had eerst negatief KD ratio

    Sta nu op: Kills 2561
    En dood: 2543

    Maand geleden was dat nog ruim ruim te laag
    Zeg maar: 1400 kills en 1800 dood

    Dus dat ik beter wordt op de Xbox lijkt me logisch :p

    Dus als je beginner xbox player bent en BF koopt dan vraag je om gebroken controllers (Grapje)

    Maar toch ookal ben je de Xbox gewend en je koopt BF3 dan speel je wel meestal tegen gasten met colonel 20/100.
    Of direct kamikaze in Caspian border (Ha leuk effe leren vliegen) :D
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2013
  4. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nooit een xbox. En denk iets van 2 maanden voordat BF3 uitkwam had ik BC2 gekocht + xbox. Was nog een noob toen BF3 uitkwam. En eigenlijk een maandje na release begon ik al uit de negatieve k/d te komen. Wennen doe je zoiezo wel. Ligt aan jezelf hoe je snel je went. Hoe vaak je speelt etc. Vehicles besturen vergt wat meer tijd.

    Ik heb in het verleden wel eens battlefield 2142 en battlefield 2 gespeeld op pc. Maar dat is al zo lang terug dat ik het amper nog kan herinneren. En ik speel wel vaker een game op pc. Dus voor mij switchen tussen pc en xbox is niet zo'n enorm probleem.

    Toch mis ik soms wel de chaos met 64 players op pc. Alhoewel ik nu wel de vrijheid hebt om over de maps te racen. Denk dat dat toch stukken minder is op pc met zoveel spelers. Wat ik weet uit planetside is dat als er veel meer spelers zijn dat je een stuk sneller gefrustreerd bent.

    Alhoewel, ik zat gisteravond een super grote battle om 1 basis in planetside. Als het dan nacht is zie je tracers gaan vanaf elk heuvel richting die basis. Geweldig gezicht.

    Tracers in BF3 zijn een beetje matig weer gegeven vind ik. Heel flauwtjes zie je die.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben echt best lang uit de FPS wereld geweest. COD 4 heeft me een FPS gamer gemaakt daarvoor speelde ik nooit. Daarna Rainbow Six Vegas, Bad Company, BIA maar toen werd het alweer iets minder. MW2 kon me niet boeien. Zelfde geld voor Vegas 2. Bad Company 2 heel even gespeeld. Maar me interesse was een beetje weg in die tijd. Was toen ook al druk met simracen en speelde eigenlijk alleen wat simpele games op de 360. Enslaved bijvoorbeeld. En was niet echt actief bezig met de 360.
    Ben blij dat ik nu weer aan BF ben begonnen. Mede omdat ik interesse had in de MOH game maar toch langzaam weer richting BF ben getrokken omdat ik weer zin had in een FPS game. En MOH slechte reviews had en COD niet meer echt bij me past. Was het ideale moment om me tweede FPS leven te beginnen. Heb nu weer plezier in FPS games zoals in de tijd van COD 4.

    Al moet ik zeggen heb niet echt moeite gehad om te spelen. Tuurlijk wel het spel leren maar problemen met aim en de controller heb ik niet gehad. :)
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee hoor je hoeft niet direct goed te spelen, later kan je dat nog goed maken. Ben van een K/D van 1.00 naar 2.05 gegaan, ging wel een tijd overheen dat wel.
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet sowieso niet spelen voor je K/D.
    Speel om te winnen en aanschouw al je random teammaten als je buddy's en respecteer je tegenstand.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Goed gezegd idd! :)

    Ik speel zelf wel een beetje voor de K/D, zie het gewoon als een achievement (uitdaging) om elke match proberen boven de K/D van 2 te hebben, uiteraard lukt dat niet altijd.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    [yt]8jSr2s1-Yjo[/yt]

    Wat een botte gameplay zo!
    Je moet echt heel anders spelen ineens. Ook Threatty zie je ineens heel voorzichtig zijn, campen etc.
    Heb meteen de map maar onder m'n favoriete getrapt:)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel nu voor de 9+ W/L , mijn K/D is al te verneukt daardoor :+

    speel met grote regelmaat potjes van 3 om 10 omdat ik alleen maar van vlag naar vlag moet rennen
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha en W/L is bij mij weer verneukt, zo zie je maar iedereen speelt het op een andere manier (als extra uitdaging) dat is het mooie ook van BF. Ik speel ook bijna alleen Rush en daar krijg je bijvoorbeeld ook niet zoveel punten als bijvoorbeeld bij dat met die vlaggen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eigenlijk gaat me K/D standaard omhoog. Begon de rond 1.2 geloof ik. Zit nu op 1.8.
    W/L is het belangrijkste natuurlijk. Alleen mijn Score/minute moet wat omhoog. Zit nu op 419 maar gaat wel steeds meer omhoog omdat ik standaard nu ieder potje stuk meer heb.
    Accuracy is 15.0% denk dat dat niet veel veranderd. Speel eigenlijk alleen maar Engineer en Assault. Dus door Support gaat het niet omlaag en met Recon gaat het niet omhoog.
     
  13. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hybrid ik zag dat je battlefield 1942 access had. Dus ik ging ff via origin gratis downloaden. Pff. 5 min gespeeld, quit. Ik kan dat soort oude games echt niet meer spelen. Haha. Dan vind ik minecraft nog leuker.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha. Ach soms is nostalgie leuk. En ik deed het ook meer omdat ik bezig was met die Veteran medals. Ik heb het vroeger vaak gespeeld dus ik vond dat ik het wel verdiende om het op dit account te krijgen. :)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Score per minuut gaat bij jou gegarandeerd omhoog als je zorgt dat je altijd op een vlag staat. Want nu sta je eigenlijk altijd in de buurt maar niet altijd perse er bovenop.

    Dat is veiliger voor de KD maar slecht voor de SPM

    want kills die je maakt terwijl je op een vlag staat leveren bonus punten op, plus nog eens het feit dat je geen cap punten kan mislopen

    Volgens mij kun je OF voor de K/D spelen OF voor de W/L (en met de W/L manier gaat in CQ in ieder geval de SPM het hardst omhoog vanwege de hoeveelheid punten voor t capturen en alle bonus punten)

    Als je beide een beetje wilt doen moet je altijd wat voorzichtig aan doen
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar W/L heb je zelf het minste invloed op en is iets waar het hele team aan mee moet werken, helaas is dat in veel gevallen die ik join niet zo. :+
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je delphiki server vaker joinen. Mijn W/L gaat met elk potje omhoog :p
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Dus als je nooit alleen speelt (zoals ik, ik kijk altijd eerst of er vrienden online zijn, vind BF in mn eentje of met randoms niet leuk) gaat je W/L vanzelf alleen maar in een stijgende lijn.

    Maar dan nog kun je kiezen of je wilt focussen op de win of op je k/d natuurlijk

    k/d heb je ook niet helemaal in eigen hand, een goed werkend team met goeie medics helpt daar ook enorm bij

    (tenzij je 5 km buiten de map gaat liggen met een sniper natuurlijk :+)
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh ja klopt zal binnenkort weer eens joinen gaat dan wel goed. Maar jullie spelen vaak geen rush (wat ik zelf dan weer het leukste vind), en zag ook op maps die ik nog niet heb moet dat premium nog gaan kopen 1 dezer dagen.

    @Delphiki
    Dat is waar K/D is ook wel een beetje geholpen door het hele team. Ik speelde eerst veel met vrienden samen in een squad ging toen ook beter, maar die zijn nu overgeschakeld naar NBA 2013 zag ik :D
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2013
  20. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak genoeg spelen we ook de standard bf3 maps hoor.
     

Deel Deze Pagina