1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107


    [​IMG]


    [gb]BATTLEFIELD 3[/gb]

    Ontwikkelaar: Dice
    Uitgever: EA
    Genre: Shooter
    Platform(s): PC, Xbox 360, Playstation 3
    Spelers: Consoles Multiplayer: 24 man, PC Multiplayer: 64 man
    Releasedatum: Nu verkrijgbaar
    Officiële Website: http://www.battlefield3.com
    XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/2261/battlefield-3/
    Battlelog (stats): http://battlelog.battlefield.com/


    [gb]Informatie=(/gb]
    - New Engine (Frostbite 2)
    - Multiplayer
    - Singleplayer campaign
    - Co-Op campaign
    - Jets voertuigen
    - Prone ability, oftewel je kan nu liggen op de grond

    [gb]Limited Edition[/gb]

    In de limited edition zit een uitbreiding genaamd 'Back to Karkand', hierin zitten 4 maps uit Battlefield 2, maar nu 're-imagined' met de frostbite 2 engine. Hiernaast zal deze uitbreiding ook wapens en voertuigen uit Battlefield 2 bevatten, en nieuwe rewards & achievements. Back to Karkand zal 13 december uitkomen!

    [​IMG]

    [gb]SCANS[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]




    [gb]Screenshots=(/gb]

    23-02-2011
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [spoiler1][​IMG]

    [​IMG][/spoiler1]

    [gb]Filmpjes=(/gb]

    23-02-2011:
    [yt]wi2tae2PmmU[/yt]

    [yt]-7gG1P9d6_k[/yt]

    [yt]cw92-xvxMMc[/yt]

    [gb]BOX ART=(/gb]

    [​IMG]

    [gb]Platoon=(/gb]

    Uiteraard heeft XBW zijn eigen platoon, welke hier te vinden is, join nu en krijg een koekje.



    Startpost gemaakt door Sloober [en andere] :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik zal hem van de week even updaten ;)

    Laatste posts:



     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Hoeveel DLC's was het plan dat er uitkwamen of is daar nooit wat over gezegd?
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  4. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Je weet dat je maar één health kit tegelijk hebt liggen? Dat je oude kit verdwijnt op het moment dat je er een nieuwe legt? Probeer hem op een goede plek te liggen waar vaak een frontje ontstaat, bijv. het "oranje trappenhuis" met uitzicht op punt B bij Metro tijdens conquest. Reviven is ook een kwestie van tactisch staan. Mij bevalt het goed in het steegje bij punt B in Bazaar. Ga lekker beschut staan, laat de rest schieten en revive ze snel vanuit de beschutting. Overigens kun je ongeveer reviven vanaf een meter of 2, dus gebruik dat.
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Reviven werkt soms kut.. sta je op iemand en dan lukt het niet, sta je idd 2 meter verder op springt ie op.. oohh en je moet ook geen teammates reviven als ze in de vuurlijn liggen want dan gaan ze toch weer meteen dood

    Is dat zo met maar in medkit? ammo kan wel meer toch? eigenlijk nooi opgelet leg er een neer voor die persoon loop ik weer verder en dan drop ik er ergens anders weer een ;)
     
  6. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom MOET hij stoppen met TDM? Het is toch waar je voorkeur naar uit gaat.
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Omdat TDM kut is met BF :cool: en je ook geen BF koop voor TDM.. IMO

    Maar hij zegt dat het niet goed gaat en dat iedereen overal vandaan komt, dus dan lijkt het dat rush en conquest veel beter is voor hem en dan hoef je ook niet alleen maar te killen ook tactisch bezig zijn (zijn killen gaat niet goed zegt ie)
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Is dit echt zo?
    Ik heb toch al andere dingen gezien.... bij metro bleef ik ze maar rondstrooien zodat iedereen er gebruik van kon maken.
     
  9. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, ik begin nu wat te twijfelen. Het is mij verteld, en ik meen het ook gezien te hebben, maar misschien vergis ik me.

     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je kan maar 1 medkit of support kit tegelijk actief hebben



    Hij MOET natuurlijk niks. Maar ik denk dat als je als beginnende speler Battlefield gaat doen en denkt dat het net als in vele andere shooters vooral om TDM draait je dan heel erg veel mist van wat BF zo leuk maakt.

    BF draait wat mij betreft om objective gameplay en samen werken en dat is er nu eenmaal niet in TDM

    Maar als iemand dat leuker vind moet hij dat lekker spelen, ik denk alleen dat het spel gemaakts is om in de eerste plaats Conquest en Rush mee te spelen.

    Deathmatch is later pas als verplicht nummertje toegevoegd
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit dus, maar op een goeie plek kan je soms wel supply kits blijven droppen :+ Niet normaal hoe snel het kan gaan op een map als metro
     
  12. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    http://www.youtube.com/watch?v=hSbJ068BsuE

    Lijkt me echt vet om in 3rd person te spelen :+

    Ik zoek nog wat spelers voor in een squad. Meestal speel ik op zaterdag met iemand anders en we kunnen wel wat teamwork gebruiken. Ik speel voornamelijk op zaterdag en doordeweeks enkele uren. Voeg me anders maar toe.
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat hebben ze Wake Island toch verkracht. Waar is die hele tropische sfeer. En ohja wat vliegt die F35 KUT!
     
  14. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwa sfeer heb je wel gelijk, het geeft een heel ander gevoel.
    Toch vind ik wake island zo ook wel gaaf, het is ietsje anders en dat voorkomt dat Ctr-c Ctr-v gevoel wat ik bij halo wel had laatst :+

    Vind alle B2K maps sowieso erg gaaf, en ik begin metro steeds vetter te vinden terwijl ik dat in het begin juist de meest irritante map vond :cool:

    @Xboxz

    Dat ziet er nog verdomde nice uit dat 3th person view!
     
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen omdat de kleuren wat anders zijn hebben ze het verkracht? Sense it makes not.

    Maar de F-35 vliegt idd best pauper :+ Alhoewel het best een leuk speeltje kan zijn mits je geen goede vijandige piloot t.o.v. je heb.
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog steeds een kill hebben in dat ding voor de achievement..
    Maar dat ding vliegt echt beroerd tov de andere jets.

    Wake island vind ik verder wel een leuk level , tenzij de voertuigen de hele tijd weg zijn en ik steeds moet lopen :mad:
     
  17. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=wH6DHgZLyj4
    :+
    Als het een repost is, sorry.

    Het duurt vrij lang voordat je die javelin unlocked of niet?
    Elke keer hoop ik dat hij verschijnt als volgende reward maar telkens weer een nieuw wapen, en ik heb al zoveel te unlocken met die wapens 8)
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een idioot daarnet in metro, geen doorkomen aan. Ik herinner me de naam van het wapen niet meer (avas 12? ik was de naam direct weer vergeten) maar niemand kwam 1 meter verder. Leek wel alsof er een automatische tank stond te schieten, fucking irritant.
     
  19. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat komt omdat ie steeds ga hoveren als je snel wilt omdraaien... Su's zijn veel sneller daarin en als daar een skilled iemand in zit is het zowat onmogelijk om die te verslaan...
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Op de PC had ik hem eigenlijk zo maar, duurde voor mij in ieder geval niet lang :)
     

Deel Deze Pagina